Postin lajittelukeskukseen menee postit aika laajalta alueelta. Esim. jokun perähikiän postit menee vantaalle lajitteluun ja tulee helsingin leima.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
No mä voin ainakin sanoa käsi sydämellä, että posti ON hukannut yhden lähetyksen - tai sitten se on varastettu vastaanottajan postilaatikosta |OAlkuperäinen kirjoittaja unikuu108:ei varmasti ole.. mäkin tässä odottelen jo kohta kolmatta viikkoa mun pakettia.. posti hävitti sanoo hän.. mä oon vaan et just niin..Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...
nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...
mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
eikä kuulemma vasta postin mokista.mitä tuohon nyt voi sanoa. huijariksi alkaa mun päässä kääntyä.. mun paketti meni sen postilootaan alle vuorokaudessa ja sen paketti ei ole vielkään perillä..
upAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:teen nyt niin et jos ei keskiviikkon mennessä oo tullu perille niin laittakoon rahat takasin minun tilille.. kyllä pitäs viimeistään sillon olla perillä jos perjantaina on posti lähteny
Onkohan postia tullut??
Ja s-postin viesteistä sai kyllä käsityksen että olisi rehellinen myyjä.Kuten olikinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin kanssa kerran kirpalta (en täältä ) tytölle takin ja oli maksikirje.Tuntui kyllä rehelliseltä kun paketin perään kyselin.Oli kanssa itse menossa tekemään postiin katoamisilmoitusta mutta paketti tuli kuin tulikin.2 viikkoa meni siitä kun oli sen postittanut.Kuoressa oli se postituspäivä.
Hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:vastaan nyt tähän kyseisen myyjän pyynnöstä. Paketti siis lopultakin saapui perille
Ap kirjoitti tuossa aiemmin että perille tuli.Alkuperäinen kirjoittaja kuutamolilja:tiedä sitte onko varsinaista huijausta, se jää nähtäväksi. Voihan olla niinkin, että myyjä on ollut niin saamaton, ettei ole vielä saanut aikaiseksi mennä postiin.Ite oottasin vielä tän viikon ja sit kyselisin enempi.