Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mä en nyt tajunnut. Sun mielestä siis alkoholia saa juoda vain silloin, kun juo oikein juomismielessä? Jos sitä ei saa yhdistää grillaukseen tai muuhun ruokailuun?![]()
En ole myöskään koskaan juonut juomismielessä alkoholia... en vaan käsitä miksi se juominen pitää änkee johonkin grillaukseen mukaan... ja kun on lapsia, niin vielä vähemmän käsitän tätä...
Mulla on takana paha paha lapsuus ton alkoholin kanssa ja myönnän että siitä on jäänyt mulle jonkinasteinen kammo...
Eikä siitä sen enempää... juokoot kotonaan ne kaljansa![]()
ei saa juoda juomisen takia, ei yhditettynä grillaamiseen tai syömiseen?? viissiin pimeessä kellarissa kenenkään näkymättömissä sit yleiseen vitutukseen ok?![]()
IKINÄ ei koskaan alkoholia juoda mihinkään vitutukseen
![]()
Siitä ei seuraa ku harmia... olen elämässäni nähnyt senkin.
Olkoot... anteeksi vaan kaikki alkoholin kannattajat...
Alkujaan puhuin muutamasta ja muutama on muutama, joillekkin jopa mäyräkoira, hitostako minä voi sitä tietää mikä just SILLE ihmiselle on muutama...
Minen tykkää ja piste. Olkoon syynä raskaus tai nipotus tai mikä hyvänsä, pakko mun ei ole tykätä ja sillä selvä.. Anteeks nyt sitte kaikille...
Hmmm....sulla on aika mielenkiintoinen tyyli noin kaikenkaikkiaan. Taidat tosiaan olla oikeassa, että olet outo...