W
Vieras
kyllä sitä sytostaattia saavaa lasta pitää varjella taudeilta,ja hyvä että on toinen paikka jossa voi sairastaa. ihan oikein teit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja kuis noin:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja eh:Me ei edes oteta etälapsia viikonlopuksi, jos ovat vatsataudissa. Flunssat yms. ok.
Onneksi meillä kaikki ymmärtävät tämän kuvion, ihan turhaa kahta perhettä tartuttaa yhden sijaan. Sitten jos sairastuvat meillä, emme myöskään lähetä heitä äidin perhettä tartuttamaan vaan hoidamme terveiksi asti täällä.
Näin myös meillä! Tosin jos ovat kovassa kuume-yskä-flunssassa niin en huoli silloinkaan meille tartuttamaan.
Kukapa lähivanhempi edes antasi lapsiaan kipeenä etälle. Eikö tuo ole ihan itsestään selvää. Turhaa uhoamista että me ei oteta etälapsia silloin. Huomaa hyvin että äitipuoli juttusilla![]()
Pöh.
Kuten sanoin, hoidamme myös etälapset kuntoon silloin kun meillä sairastuvat. Ei tosiaan ole kyse mistään paha-äitipuoli-asetelmasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja suomi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
Et sit viitsinyt lukea koko viestiketjua läpi niin olisit huomannut mitä ap kirjoitti jo aijemmin. Itselläs on vikaa päässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuis noin:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja eh:Me ei edes oteta etälapsia viikonlopuksi, jos ovat vatsataudissa. Flunssat yms. ok.
Onneksi meillä kaikki ymmärtävät tämän kuvion, ihan turhaa kahta perhettä tartuttaa yhden sijaan. Sitten jos sairastuvat meillä, emme myöskään lähetä heitä äidin perhettä tartuttamaan vaan hoidamme terveiksi asti täällä.
Näin myös meillä! Tosin jos ovat kovassa kuume-yskä-flunssassa niin en huoli silloinkaan meille tartuttamaan.
Kukapa lähivanhempi edes antasi lapsiaan kipeenä etälle. Eikö tuo ole ihan itsestään selvää. Turhaa uhoamista että me ei oteta etälapsia silloin. Huomaa hyvin että äitipuoli juttusilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
Ap sanoi että mies KUULOSTI loukkaantuneelta/tmv mutta EI SANONUT asiaan mitään, eli?!
Lopeta toi raivoominen.
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
Ap sanoi että mies KUULOSTI loukkaantuneelta/tmv mutta EI SANONUT asiaan mitään, eli?!
Lopeta toi raivoominen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
tuo tapaus on varmaan eri, kun meillä menee tablettina tämä eli ei ole kysymys syövästä..
Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!
tuo tapaus on varmaan eri, kun meillä menee tablettina tämä eli ei ole kysymys syövästä..
Anteeksi ehkä asiaton kysymykseni, mutta mietin kun sanoit,että ei ole kysymys syövästä,niin mitä lapsesi sairastaa kun saa sytostaattia?
Pitää myöntää,että olen niin tyhmä ilmeisesti, että en tiedä ja vielä kysyn tätä asiaa.
Toivottavasti en ole liian tunkeileva.