Taisin olla taas ilkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylihuolehtiva äiti?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein ap teki. Varmasti mieskin sen ymmärtää. Häntä vaan varmaan harmitti, kun ei päässyt ap:n kanssa viettämään yhteistä aikaa. Uusperhekuvio vie aikansa. Puhutte varmaan tilanteen selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja kuis noin:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja eh:
Me ei edes oteta etälapsia viikonlopuksi, jos ovat vatsataudissa. Flunssat yms. ok.
Onneksi meillä kaikki ymmärtävät tämän kuvion, ihan turhaa kahta perhettä tartuttaa yhden sijaan. Sitten jos sairastuvat meillä, emme myöskään lähetä heitä äidin perhettä tartuttamaan vaan hoidamme terveiksi asti täällä.

Näin myös meillä! Tosin jos ovat kovassa kuume-yskä-flunssassa niin en huoli silloinkaan meille tartuttamaan.

Kukapa lähivanhempi edes antasi lapsiaan kipeenä etälle. Eikö tuo ole ihan itsestään selvää. Turhaa uhoamista että me ei oteta etälapsia silloin. Huomaa hyvin että äitipuoli juttusilla :)

Pöh.
Kuten sanoin, hoidamme myös etälapset kuntoon silloin kun meillä sairastuvat. Ei tosiaan ole kyse mistään paha-äitipuoli-asetelmasta.

Äitipuoli on aina paha :) Niin valitettavaa kun se onkin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!

Ap sanoi että mies KUULOSTI loukkaantuneelta/tmv mutta EI SANONUT asiaan mitään, eli?!

Lopeta toi raivoominen.

Alkuperäinen kirjoittaja suomi:
Onko sillä miehellä päässä vikaa??? Siskon lapsi oli sytöstaattihoidoissa niin hänen oma veljensäkin meni sukulaisiin sairastamaan ettei vaan tarttuisi tähän syöpäpotilaaseen. Meneekö se oma napa tosiaan edelle sairaan lapsen, kyllä mun miesystävä olisi enbtinen miesystävä tuossa vaiheessa!!!!

Et sit viitsinyt lukea koko viestiketjua läpi niin olisit huomannut mitä ap kirjoitti jo aijemmin. Itselläs on vikaa päässä :)

Ai noi paskanjauhannatko olis pitänyt lukea, jos on sytostaattihoidot niin silloin omatkin perheenjäsenet menevät muualle sairastamaan ja sillä hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja kuis noin:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja eh:
Me ei edes oteta etälapsia viikonlopuksi, jos ovat vatsataudissa. Flunssat yms. ok.
Onneksi meillä kaikki ymmärtävät tämän kuvion, ihan turhaa kahta perhettä tartuttaa yhden sijaan. Sitten jos sairastuvat meillä, emme myöskään lähetä heitä äidin perhettä tartuttamaan vaan hoidamme terveiksi asti täällä.

Näin myös meillä! Tosin jos ovat kovassa kuume-yskä-flunssassa niin en huoli silloinkaan meille tartuttamaan.

Kukapa lähivanhempi edes antasi lapsiaan kipeenä etälle. Eikö tuo ole ihan itsestään selvää. Turhaa uhoamista että me ei oteta etälapsia silloin. Huomaa hyvin että äitipuoli juttusilla :)

No se lähivanhempi antaa jonka lapsi on nyt tulossa isänsä luo sairastamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:

Ap sanoi että mies KUULOSTI loukkaantuneelta/tmv mutta EI SANONUT asiaan mitään, eli?!

Lopeta toi raivoominen.

Jos mun miesystävä kuulostais loukkaantuneelta niin olis entinen miesystävä, ei sun tarvi tulla mun mielipiteitä suomentelemaan, entinen olisi ja sillä hyvä, lapset menee sellasten edelle, en kuuntelisi sekunttiakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:

Lopeta toi raivoominen.

Joo siis, en voi olla varma että oli kiukkuinen kun nopeasti vaan puhuttiin puhelimessa.. soitellaan illalla uudelleen ja puhutaan varmasti asia.. voi olla että oli vaan lapsesta huolissaan ym ja siksi kuulosti kiukkuiselta.. mä itse vaan nyt rupesin pohtimaan tätä asiaa..

Ei sitä sytostaattia flunssaan anneta, ja koska vastustuskyky on nollassa niin vieraita ihmisiä joilla on pöpöjä matkassa nähdään korkeintaan pihalla pakkasessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tuo tapaus on varmaan eri, kun meillä menee tablettina tämä eli ei ole kysymys syövästä..

Anteeksi ehkä asiaton kysymykseni, mutta mietin kun sanoit,että ei ole kysymys syövästä,niin mitä lapsesi sairastaa kun saa sytostaattia?
Pitää myöntää,että olen niin tyhmä ilmeisesti, että en tiedä ja vielä kysyn tätä asiaa.
Toivottavasti en ole liian tunkeileva.

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tuo tapaus on varmaan eri, kun meillä menee tablettina tämä eli ei ole kysymys syövästä..

Anteeksi ehkä asiaton kysymykseni, mutta mietin kun sanoit,että ei ole kysymys syövästä,niin mitä lapsesi sairastaa kun saa sytostaattia?
Pitää myöntää,että olen niin tyhmä ilmeisesti, että en tiedä ja vielä kysyn tätä asiaa.
Toivottavasti en ole liian tunkeileva.

Et ole tunkeileva, siis reumaa sairastaa.. eli sytostaatti (Trexan) menee tablettina ja biologinen lääke (Remicade) menee iv:sti sairaalassa..

molemmat siis vievät vastustuskykyä ja reumalääkäri onkin siksi monesti sanonut, että aina kun mahdollista on, niin pitää välttää taudin kantajia.. eli jos päiväkodissakin on helposti tarttuvia tauteja, pidän mahdollisuuksien mukaan lapsen kotona.

Tosiaan melkein kaikki taudit tulee rajuina ja ollaankin usein sairaalassa osastolla sitten tipassa... niin kuin viime kerralla, kun oli oksennustauti, meni niin pahaksi että oltiin viikko sairaalassa.. ja sitten kun oli flunssaa liikkeellä, niin meni keuhkokuumeeksi..

ja tiedän etten voi välttää tauteja, toinen lapsi on eskarissa, joten sieltä tulee niitä ja tämä reumalapsia on päiväkodissa eli sieltäkin tulee.. ja joka puolelta niitä tauteja tulee, se on elämää..
mutta nyt vaan oli kysymys tästä kun on mahdollisuus välttää tauti..ehkä.. eihän sekään silti varmaa ole..

Yhteistyössä