Taisin olla näky aamulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Lähdettiin heti aamulla aikaisin pojan ja koiran kanssa kauppaan. Alkuperäinen suunnitelma oli että käyn (ihan rehellisesti sanottuna) kyttäämässä halvennusruokia aamulla ja kun mies tulee kotiin niin mennään autolla kauppaan.

No, halvennustavaraa ei sitten ollutkaan ja päätin että voinhan samalla ostaa vappuruoat yms. kun kerran kaupassa olen.

Lähti tietty mopo käsistä kun en yhtään hoksinut että tosiaan pyörällä oon liikkeellä. Satsku paloi ja sillä sain 5 kassillista ruokaa.

En tietenkään pystynyt pyörällä ajamaan, joten siellä mä kiltisti talutin pyörääni, takahäksällä yksi kassi, sarvissa 4 kassia, koira hihnan päässä ja vatsa pystyssä :D :D .

Mutta eipä tarvi enää mennä kauppaan kun mies tulee kotiin B)

:laugh: Kiva että on ollut aamusella muitakin kuormakameleita liikkeellä, mäkin raahasin kaksostenrattailla 4 kassia safkaa, 3 isoa vappupalloa ja suuren muovirekan. Perässä roikkui huutava kohta 5-vuotias. :D

:D :D :D Puhuin miehen kanssa puhelimessa ja kerroin aamusta. Mies vaan totesi että "kyllä sä nainen olet hullu" :laugh: :laugh: .

Edellisessä raskaudessa mulla ei ollut edes tuota pyörää kun painelin ruokaostoksille läheiseen cittariin (n. 1 km matkaa yhteen suuntaan). Oli sekin näky kun tsiljoona kassia käsissä ja vatsa pystyssä lyllertää.

Kun mä vaan en suostu olemaan avuton vaikka raskaana olisinkin ja mies tietää millainen jääräpää mä olen, turha puuttua mun kotkotuksiin :saint: B)

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
:laugh: Kiva että on ollut aamusella muitakin kuormakameleita liikkeellä, mäkin raahasin kaksostenrattailla 4 kassia safkaa, 3 isoa vappupalloa ja suuren muovirekan. Perässä roikkui huutava kohta 5-vuotias. :D

:D :D Mä osaan kuvitella myös sut kulkemassa kadulla...sikälimikäli sua on sun kuormasi takaa näkynyt ;)

Yhteistyössä