Taisin nähdä tänään palstalaisen!

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
:wave: Ja senkin vasta tajusin kotona, kun mies sanoi, että olen nähnyt tänään palstalaisen :ashamed: :ashamed: Mä oon niin typerä ja silmätön! Sitä edellispäivänä seisoin kassalla typeränä ja tuttava puhui mulle ja mä en tajua mitään. Sitten mies taas tökkää ja sanoo, että "Kato nyt kuka sun vieressä on!!!" :ashamed: :ashamed: On vähän epätoivoinen olo itseni kanssa. :snotty:

No mutta, kertapahan on ensimmäinenkin! Se siis, että olen irl oikeasti nähnyt jonkun muunkin :D :attn: Jos ei yhtä laumatapaamista lasketa :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä olen nähnyt jo monta palstalaista ja jopa 3palstalaista itse tulivat puhumaan mun kanssa ja aika kivoja ne oli :D :heart:

Mäkin olen tavannut useita palstalaisia, kaikki kivoja ihmisiä =) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
No sillai :wave: Mehän ollaan kaikki ikäänkuin julkkiksia :whistle:

B) Aivan uusi näkökulma, mutta niin totta :D "Turhat julkkikset" -kategoria tosin saattaisi olla osuvampi meihin kaikkiin :D Siinäkin suhteessa osuvampi, että osaa palstaisista vainotaan ja heidän asioitaan udellaan ja niistä pysytään ajan tasalla samalla intensiteetillä :D

mä olen nähnyt jo monta palstalaista ja jopa 3palstalaista itse tulivat puhumaan mun kanssa ja aika kivoja ne oli :D :heart:

me ollaan yhden palstalaisen kaa jopa naapureita :D ihan vahingossa tutustuttiin palstalla ja tosi ihanaa hän on nähdään aika usein,käydään lasten kaa ulos sekä muuten hänen kaa ulos :D

Onneksi minä en ole koskaan linkittänyt kuvaani palstalle. En olisi välittänyt tulla tunnistetuksi tämänpäiväisellä - ei niin rentouttavalla- kohtalaisin volyymivaroin varustetulla- kauppakeskusreissultamme. B)

me ollaan yhden palstalaisen kaa jopa naapureita :D ihan vahingossa tutustuttiin palstalla ja tosi ihanaa hän on nähdään aika usein,käydään lasten kaa ulos sekä muuten hänen kaa ulos :D

Näinpä, pieni maailma. Meilläkin on kaffitellut useita palsta julkkiksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onneksi minä en ole koskaan linkittänyt kuvaani palstalle. En olisi välittänyt tulla tunnistetuksi tämänpäiväisellä - ei niin rentouttavalla- kohtalaisin volyymivaroin varustetulla- kauppakeskusreissultamme. B)

:D Mä olisin täydentänyt sua niin hyvin tänään. Meillä siitä volyymista piti huolta nuorin, joka karjui ja huuti, potki ja kiukkusi, makasi lattialla, rutisti haalariaan, ryömi ovelle, kiukkusi kuin raivoapina :snotty: Ihania nää perheen yhteiset tapatumat... Olkoon ne sitten kauppareissuja tahi muita sosiaalisista kanssakäymistä vaativia tapahtumia. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Missäs:
Sorke, ei ny todellakaan nähty eilen eli lauantaina. En nyt sattumoisin liikkunut kotoa mihinkään, eikä Sinua täällä meillä näkynyt.

Ei mitään sorkea. En mää oo kettään eilen nähnytkään, paitsi antikvariaatin myyjän ja senkin vasta, kun siitä huomautettiin. :D :ashamed: Sen sijaan ja asiasta toiseen... kukas siellä kurkkii? :whistle: