Taisin mokata ja pahasti sen oikean kanssa :( Onko minulla enää mahdollisuutta mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iliana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iliana

Vieras
Eilen oli toiset treffit ihanan miehen kanssa, josta pidän todella paljon mutta treffit eivät päättyneet kuten olin ajatellut. Jännitin liikaa, joten kiireessä unohdin syödä ja juoda. Laskin alleni ja menetin tajuni, joten mies joutui soittamaan ambulanssin. Hävettää niin paljon!! :unsure: Minun piti kertoa sairaudesta miehelle, mutta mies saikin tietää siitä hoitohenkilökunnalta. Kotiuduin tänään sairaalasta ja mies on yrittänyt soittaa ja lähettää viestejä kuinka huolissaan on minusta. Kuolen häpeään!! Miten selitän tapahtuneen miehelle? Ei kukaan mies halua olla sairaan naisen kanssa, joka pyörtyy ja laskee alleen. :(:( Pelottaa, että mies ei ole kiinnostunut enää minusta vaan hyvien käytöstapojen vuoksi laittoi viestiä. En tiedä laitanko viestiä ja mitä kirjoitan miehelle? Mies on valvonut ja ollut huolissaan, mutta miten tästä pääsee yli? Pakko avautua täällä, kun itkettää niin paljon. :unsure::(

Onko nyt joku yhdistetty Pride- ja Paskojen Provojen viikko? Kuka tätä höyryävää sontaa kehtaa suoltaa, kesälomillaan tylsistyneet kakaratko? Miettikää ja suunnitelkaa näitä provoja edes hieman, ennenkuin oksennatte ne nettiin.

0/5

Näistä tarinoista tulee opetustarinoita lääkäreille ja hoitajille. Onnellisemman lopun tarinalle saatte jos kerrot sairautesi ja päädytte yhteen. Siinä tarinassa jonka itse kuulin koulussa, oli tyttö matalilla sokereilla hypänny heti pojan kaulaan, alkanu kovin lähentelee ja riisuuntumaan ja toennut vasta ambulanssissa kahden mieshoitajan pitäessä paikallaan. Mutta, hyvin sekin tarina päättyi.
Ps. 1-tyypin diabetesta ei saa koskaan jättää kertomatta.

On ymmärrettävää ettet tahtonut kertoa sairaudesta, se on tyhmyyttä, mutta anteeksi annettavaa. Mutta jos et vastaa miehelle, niin se on vaan loukkaavaa.
Sairaudellasi et mokannut, mutta ettet ota yhteyttä tai vastaa miehelle, niin se vasta on se mokaaminen.

No tietysti selität tilanteen.

Mutta noin nii kuin muuten, itse en ottaisi kumppania joka ei pärjää oman sairautensa kanssa tuon vertaa. Sinulla joku suht vakava fyysinen sairaus, ja unohdit jännittäessä syödä ja juoda? Taitaa olla muutakin hämminkiä. Ei jatkoon.

Yhteistyössä