Taisin keksiä sappikipukohtausten syyn,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Oletko jonossa leikkaukseen? Toivottavasti pääset eroon inhottavista sappikohtauksista ja suklaan rajoittamisesta.

En oo. Kuulemma vasta joskus tulevaisuudessa ajankohtaista. Mulla on rakossa semmosia ihania murusia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Oletko jonossa leikkaukseen? Toivottavasti pääset eroon inhottavista sappikohtauksista ja suklaan rajoittamisesta.

En oo. Kuulemma vasta joskus tulevaisuudessa ajankohtaista. Mulla on rakossa semmosia ihania murusia.

Harmi, ettei sitä voi vielä hoitaa. No, ehkä sen kanssa oppii sitten elämään sen aikaa, että leikkaus on ajankohtainen. Tylsä juttu.

Todellakin suklaa ja kurkku varsinkin kuorineen, ilman kuoria voipi olla ettei tule mitään oireita, samoin pahoja ovat vaihtelevasti omena, paprika, sipuli, mulle esim manteli ei käynyt, jos otin geishasuklaata alkoi oireet melkein heti, tavallisesta suklaasta ei niinkään.
Rasva ja kahvi on myös oireiden aiheuttajia.
Toivottavasti pääset operoitavaksi kuitenkin nopealla ajalla, mulla noi huolet jo takanapäin, oiokein puistattaa kun muistelee noita lattialla kiemurrellessa vietettyjä tunteja :o
Siis aivan hirveetä, sama kun alkaa oireet paukkua ja tiedät, että noin tunnin päästä on kivut ihan helvetilliset, eikä niihin mikään auta, ohi menee parissa tunnissa, onneksi ei enää :whistle:

Yhteistyössä