tais tulla nyt ero ja mä oon ihan hajalla =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku-iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku-iita

Vieras

mies lähti kylille käymään asioilla tai en tiä
mutta sano että on kyllästynyt ihan kaikkeen toisin niin mäkin mutta miks tää on näin vaikeeta??

itkettää vaan ressaa enkä tiä yhtään miten tän alun kanssa selviän en halua jäädä tälle paikkakunnalle asuun miten muutan monien kilometrien päähän mein lapset joutuu alottaan oudoissa koulussa/eskarissa

mulla on rv 34 menossa eikä isukki tuu näkemään pientä poikaansa jos päätän muuttaa en mä tiä mitä mä teen...itken vaan koko ajan

tälle paikkakunnalla en haluais jäädä mutta onko mun nyt pakko jäädä että lapset saa jatkaa samoissa kouluissa/päiväkodeissa

miten ihmeessä tuun selviään tästä erosta kun nyt jo näin vaikeeta =(

nyt tämän vuoden puolella alkanut meneen huonosti mies jäi työttömäksi ja mut potkastiin töistä pihalle rahasta ollut tiukkaa pitkin kevättä =( ja se tietty entisestään koettelee hermoja
mutta sit kaikkee kun ukkelille tullut noita mieliostoja mitä ois halunnut mutta mä oon kieltänyt (siis mm moottorikelkka,soutuvene ym) ja jotka mä oon kieltänyt kun rahasta todella tiukkaa

nyt on 2 päivää tapeltu siitä kun ukko ei osallistu kotitöihin vaan mä kirjaimellisesti oon tehnyt kaikki
mä oon kyllä useesti käsknyt sitä häipymään
mutta nyt kai lähti uutta kämppää etsimään mä oon ite ihan solmussa ei tästä ainakaan enään ylös nousta mutta oon niin hajalla vollotan vaan
sitten kun mies kai haluais jonkun lapsista (jomman kumman vanhemmista) mut en mä haluais niitä erottaa ja jos jotenkin pääsen muuttaan oman sukuni lähelle niin eivät tule useesti ees näkemään

voi juku kun tää on vaikeeta järkyttävä ressi.. kai tässä pitää itekkin alkaa soitteleen jostain vuokrakämppää..

nii ja nyt tämä kun tänään tuli miehen päiväraha jolla ois pitänyt maksaa vuokra tästä kämpästä niin ukko sano et meinaa ostaa käytetyn auton että voi kuskata omat tavaransa pois täältä..siis tää on monimutkasta ja vaikeeta..

Voi ei! :|

Älkää ny luovuttako! Jos rakkautta on vielä niin raharessit, ja arjen hommat, ne saa korjattua!
Usko mua, kyllä se aurinko paistaa risukasaankin, kun vaan jaksatte pinnistää! :hug:

Yhteistyössä