Tais pikkasen väärään numeroon tulla viesti =D

Mie kans sain kerran ei miulle tarkotetun viestin ja siitä alko mukava ystävyys.... Harmi vaan kun se ystävyys piti laittaa tauolle kun ukkosen kanssa olin :kieh: Ja nyt en löydä sitä numeroo enää mistään, kun en Herra X:n sukunimee tullu koskaan kysyneeks :'(
 
Mulle tuli kans vuosia sitten viesti ihan tuntemattomasta numerosta. Joku kuulemma vihdoin uskalsi viestittää ja kysyi nähdäänkö viikonloppuna. Mä olin ihan että :eek: Kysyin, että tulikohan viesti oikealle henkilölle. No, olin kuulemma antanut muutama viikko sitten numeroni hälle eräässä tamperelaisessa ravintolassa.
Mie en tuossa ravintolassa ole ikinä käynytkään :eek: Tyyppi sitten soitti mulle, kun ei uskonut inttämistäni ja vihdoin luovutti :D
Tarkistin finderilla numeron ja oli ihan vieras nimi ja osoite. En vieläkään tiedä miten mun numero oli tuolle tyypille päätynyt, ehkä jollain melkein sama numero, mutta mennyt hiukan pieleen.

Kaiken huippu oli, kun samainen tyyppi soitti mulle joskus reilun kuukauden päästä ja kysyi, voitaiskos me silti nähdä :D No, mä olin sillä aikaa tavannut nykyisen mieheni, joten ei nähty.
 
Tiheän palstailun kausi
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
pakko laittaa tähän mitä itelle kerran kävi, tuli viesti - tästä on jo vaikka kuin monta vuotta aikaa, että : Lähetä passisi, georg jo matkalla t. carolyn

Laitoin että ROGER ! :LOL: mutta taisi tulla ehkä väärään numeroon?

Vastaus: Roger ei pääse passi ei saapunut ajoissa. :D
En tajunnu vaikka luin kolmesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
pakko laittaa tähän mitä itelle kerran kävi, tuli viesti - tästä on jo vaikka kuin monta vuotta aikaa, että : Lähetä passisi, georg jo matkalla t. carolyn

Laitoin että ROGER ! :LOL: mutta taisi tulla ehkä väärään numeroon?

Vastaus: Roger ei pääse passi ei saapunut ajoissa. :D
En tajunnu vaikka luin kolmesti!
en mäkää tajunnu?
 
hai
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
pakko laittaa tähän mitä itelle kerran kävi, tuli viesti - tästä on jo vaikka kuin monta vuotta aikaa, että : Lähetä passisi, georg jo matkalla t. carolyn

Laitoin että ROGER ! :LOL: mutta taisi tulla ehkä väärään numeroon?

Vastaus: Roger ei pääse passi ei saapunut ajoissa. :D
En tajunnu vaikka luin kolmesti!
en mäkää tajunnu?
Ja mä pidin itteäni tyhmänä ku en tajunnu enkä kehannu myöntää. Nyt voin myöntää, että ei menny jakeluun mullakaan. :)))
 
Alkuperäinen kirjoittaja hai:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
pakko laittaa tähän mitä itelle kerran kävi, tuli viesti - tästä on jo vaikka kuin monta vuotta aikaa, että : Lähetä passisi, georg jo matkalla t. carolyn

Laitoin että ROGER ! :LOL: mutta taisi tulla ehkä väärään numeroon?

Vastaus: Roger ei pääse passi ei saapunut ajoissa. :D
En tajunnu vaikka luin kolmesti!
en mäkää tajunnu?
Ja mä pidin itteäni tyhmänä ku en tajunnu enkä kehannu myöntää. Nyt voin myöntää, että ei menny jakeluun mullakaan. :)))


Toi eka ROGER = kuitti, asia selvä, ja toi toka tarkottaa miestä että hän ei pääse kun ei saanu passia ;)
 

Yhteistyössä