tais mennä meikäläisen koulu reisille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Otin yhteyttä kouluun että pidän välivuoden. Mullahan meni jo kevätkausi ketuiksi kun en päässyt menemään kouluun. Ja mulla on kasassa vasta vaivaiset 30 opintopistettä.

Koulussa sitten kerrottiin että aikuisopiskelijoilla ei ole oikeutta pitää välivuotta. Vinkkasi vaan että kannattaa säästää äitiyslomatodistus, jotta saan anottua lisäaikaa myöhemmin.

Muuten hyvä, mutta miten hitossa mä saan muka kurottua muut kiinni? Ja paljonkohan mahdan saada lisäaikaa. Kun kuitenkin varmaan joudun opiskelemaan "vasemmalla kädellä" myöhemminkin Peikkiksen ollessa pieni.

Nyt vaan mietin että pitäiskö mun lopettaa koko koulu vai kerätä opintopisteitä kasaan sen minkä pystyn? Valmistumishaaveet taidan viskata roskiin :(

Mikä koulu se sellanen on? Itse opiskelin yh:na siten, että oli kaksi pientä lasta kotona ja ihan hyvät arvosanat sain. Miksi ne lapset tekisivät huonomman opiskelijan?

Alkuperäinen kirjoittaja mjaa?:
Mikä koulu se sellanen on? Itse opiskelin yh:na siten, että oli kaksi pientä lasta kotona ja ihan hyvät arvosanat sain. Miksi ne lapset tekisivät huonomman opiskelijan?

Nyt kyllä ymmärsit ihan väärin. Tai siis pointti oli se että mä en malta satsata kouluun niin täysillä kun lapsi on pieni. Siksi ajattelin laittaa opinnot telakalle siksi aikaa ja jatkaa sitten kun kuopus on isompi. Eli en todellakaan ajattele että lapset tekisivät huonomman opiskelijan. Mutta musta tekee huonomman äidin jos olen päivät töissä ja illat koulussa :(

Toisaalta miehen puolesta mä voisin olla kotona suunnilleen niin pitkään kuin haluan ja jaksan. Että siinä mielessä nuo iltaopiskelut ei veis NIIN paljon aikaa lapsilta. Ja esikoinen nyt on jo joutunutkin tottumaan äipän poissaoloihin.

juu, en suosittele työntekoa+opiskelua... vie kamalasti aikaa lapsilta, hetken itse tein niin ja lapsi alkoi oirehtimaan mun poissaolon takia. Nyt oot kh-tuella niin kauan ku voit ja opiskele samalla.

Yhteistyössä