Tais loppua iltalenkit tähän..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
http://www.tehtaanmyymalat.com/map.php?idx=382&lang=fi

Kummallinen Suupohja tuo... :whistle: :D

Mutta muistin nimen oikein.
Heh, hassu yhteensattuma. Mä asun ihan samannimisellä tiellä mut eri kunnassa.. hups, tulikohan paljastettua liikaa.. ties vaik hiipparikin vierailee kaksplussalla.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai niin se talo :xmas:
Just se. Koitan pitää kuuppani kutakuinkin järjestyksessä. Joskin likka jo sanoi, että osta se talo. Junnu vaan ei halua muuttaa sen paremmin isälleen kuin Teuvallekaan.


SE TALO ON MYYTY!!!! MÄ KUOLEN!!! Oikeesti kuka meni ostamaan sen?

:'( :'( :'( :'( Mutta enää sitä ei ole etuovi.comissa :( Nopeat syövät hitaat, niin se vaan on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai niin se talo :xmas:
Just se. Koitan pitää kuuppani kutakuinkin järjestyksessä. Joskin likka jo sanoi, että osta se talo. Junnu vaan ei halua muuttaa sen paremmin isälleen kuin Teuvallekaan.


SE TALO ON MYYTY!!!! MÄ KUOLEN!!! Oikeesti kuka meni ostamaan sen?

:'( :'( :'( :'( Mutta enää sitä ei ole etuovi.comissa :( Nopeat syövät hitaat, niin se vaan on.
Oho, onko se myyty! Tosin olihan se jo yli vuoden myynnisssä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näköjään. Höh.
Ois se talo kyllä saanut olla vähän pidempään myynnissä. Kun ei se ole niin yksinkertaista täältä pk-seudulta tuosta noin vaan Teuvalle ponkaista. Mutta se talo oli kyllä :heart: Toista sellaista ei mun elinaikanani tule :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näköjään. Höh.
Ois se talo kyllä saanut olla vähän pidempään myynnissä. Kun ei se ole niin yksinkertaista täältä pk-seudulta tuosta noin vaan Teuvalle ponkaista. Mutta se talo oli kyllä :heart: Toista sellaista ei mun elinaikanani tule :(
Toisaalta voi olla et se vain otettiin pois sieltä etuovesta kun ei kauppa käynyt. Harmi ettei tiedot jääny ylös et olis voinut vaik jälkikäteen tiedustella.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisaalta voi olla et se vain otettiin pois sieltä etuovesta kun ei kauppa käynyt. Harmi ettei tiedot jääny ylös et olis voinut vaik jälkikäteen tiedustella.
No, mä olen vielä vuoden verran nalkissa täällä pääkaupunkiseudulla. Sitä Teuvan taloa en tule varmaan koskaan saamaan, mutta olihan se aika hieno kokemus. Nähdä talo, jota ei ole koskaan oikeasti nähnyt, mutta jonka on nähnyt useissa unissa jo 30 vuoden ajan. Että se talo on olemassa eikä vain mun unissani. Oikeasti mä olisin halunnut sen talon. Sillä en usko että olisin siitä talosta nähnyt unta 30 vuotta, jos mun ei kuuluisi koskaan siinä talossa asua.

 
vieras
onkohan kyseessä sama hiippari josta varoitettiin radiosssa.oli tullut asuntoon sisälle yöllä ja hiippaillut huoneissa katselemassa nukkuvia asukkaita.
asukas oli herännyt ja hiippari kerennyt paeta paikalta.ei ole tavoitettu vielä.
tämä seinäjoen seudulla.pitäkäähän ovenne lukittuina.
 

Yhteistyössä