Mulle myösAlkuperäinen kirjoittaja snowball:Mulle tuli heti mieleen Tuuli :saint:
Mä olen opiskellut albanian kieltä, joten ymmärsin jotain. Onko sun nimi siis Afërdita? Tosi kaunis nimi, eikös se tule siltä rakkauden jumalattarelta kreikan tarustosta? Jos muistan vaan oikein...?Alkuperäinen kirjoittaja AlBaNiAn:Pse ju dha emrat e bija si kjo? Nuk të kuptoj. Shqiptarët do të jenë emrat më të mirë, të tilla si Marigona, Sabrije ose Zafire. Ata janë emrat më të bukur, unë e di. emrat shqiptarë janë me të vërtetë bukur, unë vetë jam Afërdita.
Mua taas naurattaa ihmiset, jotka antaa lapsilleen kunnon junttinimiä!! Eikö keksitä mitään muuta???Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi itse -81:Luna, ps. johan on teiän tytöillä nimet! Toi on just sitä ärsyttävää "pitää olla erilainen viherpiiperrys"-höösötystä!! Meillä on jalat maassa ja meidän tyttöjen nimet on Anna, Ella ja Jenni!! Neljäs on tulossa, ja jos tulee tyttö, niin annetaan nimeks Milla.
Minä oon itse Pilvi ja oon saanu kärsiä siitä, joten päätettiin mun miehen kanssa antaa lapsillemme ihan normaalit perusnimet, eihän nimi miestä pahenna!!
Niin mullekin!Alkuperäinen kirjoittaja snowball:Mulle tuli heti mieleen Tuuli :saint:
niin tuli mulle myös mieleen heti Tuuli. Kauniita nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja snowball:Mulle tuli heti mieleen Tuuli :saint:
tai Viola LinneaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuuli Vellamo
Meri Aurora
Saana Kanerva
Aava Helea
Sara Päivikki
Suvi Helmiina
Hilla Tuuliina
Lilja Viola