K
kiitos hei
Vieras
Oli puhetta, että oltaisiin menty veljen perheen kanssa yhdessä, tehty ruuat ja vietetty aattoa, mutta enpä taida. Veljen vaimo on kateellinen ja katkera mulle, kun mulla on enemmän rahaa käytettävissä kuin niillä. Luulee, että mun vanhemmat kustantaa mun elämisen ja mun lasten vaatteet yms. Ja kun sentin senttiä en omilta vanhemmiltani ole saanut vuosiin. Ihan itse elätän itseni ja lapseni käymällä töissä.
Ja niin. Ehkä mulla on rahaa, mutta se on ihan vaan sen ansiota, ettei mulla ole niskassa miljoonien velkoja.
Mulla on varaa ostaa lapsilleni jouluksi lahjoja ja talveksi uudet laadukkaat ulkoiluvaatteet. Mutta mä en lähde kyräiltäväksi yhtään minnekään, mieluummin olen lasten kanssa vain keskenään kotona.
Mä en jaksa tajuta tuommoista.
Ja niin. Ehkä mulla on rahaa, mutta se on ihan vaan sen ansiota, ettei mulla ole niskassa miljoonien velkoja.
Mulla on varaa ostaa lapsilleni jouluksi lahjoja ja talveksi uudet laadukkaat ulkoiluvaatteet. Mutta mä en lähde kyräiltäväksi yhtään minnekään, mieluummin olen lasten kanssa vain keskenään kotona.
Mä en jaksa tajuta tuommoista.