Taidetaan käydä useamminkin uimahallissa...

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Oltiin tänään ekan kerran varmaan puoleentoista vuoteen uimahallissa ton 2,5v pojan kanssa :ashamed: Kivaa oli vaikka poitsua alkuun vähän jännitti ja pois lähtiessä meinas saada äidin viuhahtamaan alasti altaille kun yritti suihkusta karkuun. Mut olipa niin tehokas uintireissu että jätkä nukahti jo vähän seiskan jälkeen kun normaalisti nukahtaa tossa ysin pintaan jos ei oo päikkäreitä nukkunut :D

tupu
ja minun täytyy tunnustaa ettei meillä ole muksut ikinä käyneet uimahallissa/kylpylässä... vanhin 7, muut 5, 3 ja vauva. Kevättalvella menee esikko koulun kanssa, pitäisköhän käydä ennen sitä "tutustumassa"?

vieras
Mä järkytyin ap:n tekstistä, mutta vielä enemmän järkytyin kun luin tupun tekstin. Oikeesti, hui! Jotenkin outoa, että ette opeta lapselle perusjuttuja, kuten uintitaitoa! Anteeksi sanomiseni, mutta kyllä se uintitaito vain olisi tärkeää...

Vieras
Mä käyn lasten kanssa kerran viikossa, itse pääsen työpaikan avustuksella ilmaiseksi, joten ei niin paljon maksa.
Esikolla oli jonkinmoinen vesipelko, joten siksi alettiin käymään. Nyt ui ja sukeltaa sujuvasti.

millipilli
Mulle tuli vähän sellanen olo siellä, että pitäis varmaan käydä useemmin kun jätkä repeili koko ajan kaikelle... oli ihan maailman hauskinta kun joku ui kovaa ohi :LOL: :LOL: :LOL:

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä järkytyin ap:n tekstistä, mutta vielä enemmän järkytyin kun luin tupun tekstin. Oikeesti, hui! Jotenkin outoa, että ette opeta lapselle perusjuttuja, kuten uintitaitoa! Anteeksi sanomiseni, mutta kyllä se uintitaito vain olisi tärkeää...
Että oikein järkytyit :D

tupu
No höh.. kyllä meillä esikko pysyy pinnalla, kesäisin käydään rannalla. Meillä vaan on lähimpään halliin matkaa yli 35km, ja pitäisi linja-autolla kulkea kun ei oo omaa autoa. Ei vaan ole sitten tullut lähettyä, kun pitäisi osa muksuista saada jonnekin säilöön siksi aikaa, ja sitä aikaa menee, kun julkisilla täällä korvessa kulkee...

Järkyty vaan ihan vapaasti, ei mullekaan vanhemmat uimataitoa opettaneet. Mun vanhemmista kun kumpikaan ei osaa uida. (älä nyt kuitenkaan slaagia saa)

meillekkin kävi tossa yks kerta silleen että poika meinas laittaa mut viuhahtamaan kun läks suihkusta karkuun.. äkkiä kiskasin uikkarin peittämään edestä pahimmat ja säntäsin perään ja hyvin äkkiä takas suihkuun :ashamed:

minä
Kyllä mustakin hullulta kuulosta ettei oo uimaan opetettu, ainakin 7.v joka ei oo ollut uimahallissa o:
Kun itsellä on 8v ja 6v jotka molemmat ui kilpaa, oppivat uimaan noin kolmen vanhoina ja kuusvuotiaskin kisoissa ui 25 tai 50 m

Yhteistyössä