täiden häätö! onkohan tämä ollut riittävä siivous?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuakääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuakääk

Vieras
hiusjutut pakkasessa
petarit saunassa 3h 80 astetta
pehmolelut 3h 50 astetta saunassa
lasten patjat tampattu ja höyrypesty
sohva patjat tampattu ja höyrypsety
runkopatja imuroitu + höyrypsety
ikkunaverhot pestu 60 astetta
tyynyt pesu 60 asteessa + rumpukuivaus
lakanat + kaikki vaatteet pesu 60 astetta + rumpukuivaus
matot viety varastoon jossa saavat olla viikon jotta täit kuolevat.
imuroitu
höyrypesty lattiat
kokoperheen päät hoidettu täiaineella.

ONKOHAN TÄMÄ NYT TARPEEKSI vai vieläkö pitää puunata. osa pyykistä vielä kodinhoitohuoneessa odottelee pyykkäämistä.

Sanottiin että hullu siivominen ei kannatta. Pään käsittely on tärkein asia. Ei ne siellä verhoissa elele, kun ei ne päästä sinne hypi. Peti vaateet on tärkeät käsitellä.

ai niin ja päät on kammattu täikammalla läpensä. minulla itsellä näitä saivareita oli kellään muulla ei ole näkynyt mitään. olan neuroottisesti koko illan kammannut päätäni. yhtään mustaa täitä en ole nähnyt vain valkoista mönjää tulee kun kampaa. aloin jo miettimään että onko edes saivareita vai onkohan hilsettä..
aikaisemminkin aloituksen tästä tein. mies sanoo että näyttää hilseeltä ja lähtee helposti irti jos puhaltaa tai pyyhkäisee sormella. en sitten tiedä mitä on.

ai niin ja päät on kammattu täikammalla läpensä. minulla itsellä näitä saivareita oli kellään muulla ei ole näkynyt mitään. olan neuroottisesti koko illan kammannut päätäni. yhtään mustaa täitä en ole nähnyt vain valkoista mönjää tulee kun kampaa. aloin jo miettimään että onko edes saivareita vai onkohan hilsettä..
aikaisemminkin aloituksen tästä tein. mies sanoo että näyttää hilseeltä ja lähtee helposti irti jos puhaltaa tai pyyhkäisee sormella. en sitten tiedä mitä on.

Voiko olla saivareita jos ei ole eläviä täitä? Saivareethan on täiden munia.

töissä siis olen koulussa/ päiväkodissa ja siellä on noita täitä nyt ollut liikkeellä. tänään työkaveri katsoi mun päätä ja snaoi että mulla on täitä! tästä sitten ajattelin että niitä on.

Täiepidemian aikana kannattaa koko perheen käyttää Rauschin pajunkuori shampoota. Se estää täitartunnat, jolloin ei tarvitse panikoida koko talvea, vaikka päiväkodissa olisikin täitä. Vinkkinä myös hoitohenkilökunnalle!

Meillä on ollut 2 kertaa täitä puolen vuoden aikana enkä todellakaan ole siivonnut hullun lailla...vaan ihan imuroinut kodin huolellisesti, sohvat yms...kosketuspinnat olen.pyyhkinyt kloritella...

Yhteistyössä