Taidanpa ottaa lasin viiniä

• Viestiketjun aloittaja mutta kumpaa
  • Ensimmäinen viesti
mutta kumpaa
Heti kärkeen, pakko sanoa, en ole raskaana. Tuossa kun on useampikin ketju raskaana olevista naisista ja viinistä.

Olen niin pitkään ollut lähes nollalinjalla, että jännittää itseäkin hieman, jos lasillisen ottaisin. Lapsi nukkuu ja olen siis tässä ihan yksin kotosalla. Jääkaapista löytyy punkkua ja valkkaria, pitäs päättää kumpaa maistaisin. Tuo punkku on kyllä jo niin vanhaa, että en ole ihan varma sen koostumuksesta. Useaman vuoden vanha pullo, mutta säilytelty lappeeltaan.

korkkasin
päätin ottaa sitä valkkaria, kun tuota punkkua otankin sittenkin joulun alla, jos se vaan on vielä säilynyt juomakelpoisena.

Ystävä suositteli tätä valkkaria, diamond tai jotain sinne päin luki pullon kyljessä. No ei tämä pahaakaan ole, muttei tätä juo ihan kuin mehua kuten hän sitä kuvaili.

Taitaa olla liian kauan, kun viimeksi tuli naukkailtua, kun varmaan kaikki juomat maistuu nyt väkevältä.

niin ajattelin
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Näin juuri,punkkua jouluna :D
Tuo punkku kuulostaa hyvälle joulun alla. Mulla on varastossa tosin yksi punaviiniglögikin ja siinäkin on jo pöly pinnassa. Jäi viime vuonna juomatta, edellis jouluksi jo ostin.

On tämä yksin muutaman lasin nauttiminen mulle vielä niin vierasta. Kai nuo juomat silti säilyy, kun ei niissä ole parasta ennen päivääkään merkattu.

Alkuperäinen kirjoittaja niin ajattelin:
Tuo punkku kuulostaa hyvälle joulun alla. Mulla on varastossa tosin yksi punaviiniglögikin ja siinäkin on jo pöly pinnassa. Jäi viime vuonna juomatta, edellis jouluksi jo ostin.

On tämä yksin muutaman lasin nauttiminen mulle vielä niin vierasta. Kai nuo juomat silti säilyy, kun ei niissä ole parasta ennen päivääkään merkattu.
No viini paranee vanhetessaan =) Ei se vanhaks mee.Mut sit kun juot niin juo koko pullo :whistle: Muuten se vanhenee :D

huh
Alkuperäinen kirjoittaja niin ajattelin:

No viini paranee vanhetessaan =) Ei se vanhaks mee.Mut sit kun juot niin juo koko pullo :whistle: Muuten se vanhenee :D
Tuosta valkkarista on vielä paljon jäljellä ja lasikin on puoliksi täynnä, mutta silti hieman päässä tuntuu. Kauankohan mahtaa säilyä, kun ei kyllä kestä pää koko pullollista yksin. Tuon punkun kanssa onkin sitten ihan pakko saada juomaseuraa =D

Yhteistyössä