Tytär menee sulholleen, poika kaverilleen ja ukko on teillä tietymättömillä. Joten pistänpä ystisten kans lauantaina bileet pystyyn. Edellisistä onkin jo 8 kuukautta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pillun räplääminen on enemmän mieleesi?Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30406722:Täällä jo viikko sitten kerroin, että mulle on sama mitä se ukko tekee nykysin. Meidän avioliitto on slut, enkä mä koske ukkoihin pikkusormellanikaan
sulla ei taida nousta hissi vintille saakkaPillun räplääminen on enemmän mieleesi?
Etköhän se ole sinä jolla ei nouse mikään minnekään. Ja joka ei saanut edes miehellään nousemaan, joten hän sai onnekseen etsiä paremman.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30406730:sulla ei taida nousta hissi vintille saakka
Voi raukkaa, puhut asiasta, josta et mitään tiiä. Oon pahoillani, että sulla on noin paha olo, että pitää purkaantua tuolla tavoin. Otan osaa:hug:Etköhän se ole sinä jolla ei nouse mikään minnekään. Ja joka ei saanut edes miehellään nousemaan, joten hän sai onnekseen etsiä paremman.
Päin vastoin, minulla on hyvä olo ja olo paranee taas seuraavalla kerralla kun näemme.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30406754:Voi raukkaa, puhut asiasta, josta et mitään tiiä. Oon pahoillani, että sulla on noin paha olo, että pitää purkaantua tuolla tavoin. Otan osaa:hug:
no me nyt ei missään nähdäPäin vastoin, minulla on hyvä olo ja olo paranee taas seuraavalla kerralla kun näemme.![]()
Voisit yllättyä, jos tietäisit.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30406769:no me nyt ei missään nähdä