K
Keittiönoita
Vieras
Ei, ei ole sinun syysi, ettei melle enää palstaile.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eikö kukaan vasta minulle :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, ei ole sinun syysi, ettei melle enää palstaile.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eikö kukaan vasta minulle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:juu,kyllä,mut joku on latanut eilen tämä ketju tänne!Vihjata että se on mun syy,että mä olin pahoitanut hänen mieli :'( :'( :ashamed: vaikka mä en siitä halunut tehdä,enkä sanonut mitään pahaAlkuperäinen kirjoittaja milanna:Sanokaa onko se mun syy,että melle haluisi lopeta tämä palstailu? :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja jos joku kysyy miks mä en ole sairalaassa,mä vastan heti että meitä lähetettin kotiin,koska hänellä otettin vain verikoket ja huomenna kahdeksalata pitäis mennä sinne leikaukseen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------>
ok!Mä vaan murehdin koko päivän tästä :/ mä vaan ajatelin että se oli mun syy,ja jos mä olin kirjoitanut jotain paha silloin se on sitten sen takia että mua haukutiin huoraksi,mut Mellelle mä en kirjoitanut yhtään mitään paha :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja yksi muiden joukosta:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:juu,kyllä,mut joku on latanut eilen tämä ketju tänne!Vihjata että se on mun syy,että mä olin pahoitanut hänen mieli :'( :'( :ashamed: vaikka mä en siitä halunut tehdä,enkä sanonut mitään pahaAlkuperäinen kirjoittaja milanna:Sanokaa onko se mun syy,että melle haluisi lopeta tämä palstailu? :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja jos joku kysyy miks mä en ole sairalaassa,mä vastan heti että meitä lähetettin kotiin,koska hänellä otettin vain verikoket ja huomenna kahdeksalata pitäis mennä sinne leikaukseen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------>
En usko että kukaan laittoi tätä ketjua sua syytelläkseen.Joku vain eilen kysyi oliko melle vai mellu joka kirjoitti lopettavansa palstailun.Ja sitten tuli ne ketjut.Ilmeisesti vain haluttiin laittaa sekin mihin se lpoettaminen liittyi.Kyllähän siinä pitkässä ketjussa moni muukin kirjoitti kuin sinä!!
Ja tosiaan melle kirjoitti että taisi olla huono päivä tms.Ja oli palstalla vielä senkin jälkeen.
Kuten sinäkin näköjään nyt vaikka päivällä oli toisenlainen ketju.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi muiden joukosta:Ei se nyt sun syysi ollut.Eihän ketään henkilökohtaisesti syytetty.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eikö kukaan vasta minulle :ashamed:
Ei se ole säälin keräystä,mä vaan ajatelin lopetta palstailun sen takia kun joku laitoi eilen tään ketjun ja sit mun vanha ketju,mä vaan ajatelin että se oli mun vika/syy että pahoitanut Mellen mieli :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja piika kyökissä:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eikö kukaan vasta minulle :ashamed:
et voi olla tosissasi? vai onko noin itsekeskeisiä ihmisiä oikeasti olemassa? eihän nyt kaikki herran tähden liity sinuun! olet aivan uskomaton säälipisteiden keräilijä! eikös sun pitänyt lopettaa tämä palstailu vai oliko se ketjukin taas vain säälin keräystä?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Ei se ole säälin keräystä,mä vaan ajatelin lopetta palstailun sen takia kun joku laitoi eilen tään ketjun ja sit mun vanha ketju,mä vaan ajatelin että se oli mun vika/syy että pahoitanut Mellen mieli :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja piika kyökissä:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:eikö kukaan vasta minulle :ashamed:
et voi olla tosissasi? vai onko noin itsekeskeisiä ihmisiä oikeasti olemassa? eihän nyt kaikki herran tähden liity sinuun! olet aivan uskomaton säälipisteiden keräilijä! eikös sun pitänyt lopettaa tämä palstailu vai oliko se ketjukin taas vain säälin keräystä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi varmaan lukita?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi varmaan lukita?
mitä se hyödyttää kun milanna kuitenkin tekee taas uuden aloituksen, jossa korostaa tätä asiaa?
Olen aika samaa mieltä. Milannakin voisi hyväksyä sen tosiasian, että melle ei tule koskaan kertomaan hänelle vastausta tähän haluamaansa kysymykseen. Ja onko sillä vastauksella enää milannalle loppujen lopuksi mitään merkitystäkään? Melle on kuollut, joten milannankin on koitettava jatkaa elämäänsä, vaikkei vastausta kysymykseensä saisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se hyödyttää kun milanna kuitenkin tekee taas uuden aloituksen, jossa korostaa tätä asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milanna ymmärsi väärin miksi ketjut nostettiin.Joku niitä kysyi ja joku nosti sen takia.