joo
too 20.12.2009 #2 mä laitoin appelsiinimarmelaatia ja vaniliasokerilla maustettua tuorejuustoa,hyviä tuli.
Joopanoo 20.12.2009 #8 Heh, just otin sulamaan tuon lehtitaikinan, että väännän tortut omenamarmeladista ja vaniljatuorejuustosta. Hyvä vaihtoehto on myös mansikkamarmeladi. Ja appelsiinituorejuusto luumun kanssa.
Heh, just otin sulamaan tuon lehtitaikinan, että väännän tortut omenamarmeladista ja vaniljatuorejuustosta. Hyvä vaihtoehto on myös mansikkamarmeladi. Ja appelsiinituorejuusto luumun kanssa.
ap 20.12.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi: Kuulostaa hyvältä! Teetkö itse tuon vaniljakremen vai onko jotain valmista? Click to expand... ostan valmista
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi: Kuulostaa hyvältä! Teetkö itse tuon vaniljakremen vai onko jotain valmista? Click to expand... ostan valmista
nam 20.12.2009 #10 just tuli uunista tortut vaniljakreemillä ja vattuhillolla!meijän k-kaupasta löyty semmosta kreemijauhetta,joka vatkattiin veteen!
just tuli uunista tortut vaniljakreemillä ja vattuhillolla!meijän k-kaupasta löyty semmosta kreemijauhetta,joka vatkattiin veteen!
Trinsessa 20.12.2009 #11 Eiiiihhhh! Mä olen aina niin altis näille. *Lähtee kauppaan ostamaan torttutaikinaa ja vaniljakreemiä*
Eiiiihhhh! Mä olen aina niin altis näille. *Lähtee kauppaan ostamaan torttutaikinaa ja vaniljakreemiä*
tahtoo kans maistaa 20.12.2009 #12 minkälaista tuo kreemi on? onko kellään kuvaa kyseisestä pakkauksesta