Taidan seota tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuntuu kuin olisin sekoamassa. Erosin lasteni isästä vuosi sitten toisen lapsemme synnyttyä, ero oli siisti, mutta asioita jäi paljon sanomatta. Vihaan häntä, eikä hänenkään tunteensa minuun ole kovin lämpimiä, mutta eksymme silti silloin tällöin petipuuhiin. Syön minipillereitä täydellisesti puolen tunnin tarkkuudella. Nyt viimeisen kuukauden olen tiputellut verta kunnon kuukautisien jälkeen 1,5vk välein. Joulukuussa vasta tulivatkin ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen, imetyksen olin muutamaa kk aiemmin lopettanut.
Nyt tämän viikon olen ollut varma että olen raskaana, vaikka millään tapaa en usko siihen. Suorastaan toivon meille kolmatta lasta, mikä on pelkkää hulluutta, enkä ikinä oikeasti edes kolmatta tahtoisi. Elämäni on vasta alkanut järjestyä parempaan, eikä raskaus sopisi kuvioon. Osa minusta vain tahtoo raskauden ja vauvan, teen testejä joka aamu jotka tietenkin negatiivisia. Olen joka aamu surullinen asiasta ja illalla tunnustelen "raskausoireita", mitkä ovat varmasti vain uusien välivuotojen/menkkojen tuntemuksia.
Voiko hormonit olla vain todellakin näin sekaisin vai lähdenkö tutkituttamaan pääni? Onko tämä jokin tiedostamaton tapa yrittää saada meistä perhe? En edes halua palata yhteen, enkä ole ollut oma itseni vuotojen alettua. Taidan lopettaa minipillerit sekä exän jyystämisen näin ensialkuun.
Neuvoja ja kokemuksia otetaan vastaan?

Kannattaa varmaan mennä keskustelemaan, taidat olla nyt tunnepuolella melkoisessa myrskyssä...ja todellakin se seksin harrastaminen kannattaa varmaan lopettaa, jos tunnet vihaavasi eksääsi ja se ettet halua lasta ja toisaalta toivot tulevasi raskaaksi, ei ole hyvä yhdistelmä.

Kiitos vastauksista.
Lopetan nyt heti nuo pillerit ja elän vaikka selibaatissa, kunhan tää mun tahtomaton sekoilu loppuisi. Joka ilta lupaan etten testiä aamulla tee, mutta vaikka tiputtelisin verta jokin saa testin tekemään ja pettymään. Testejäkin löytyy semmoinen jättipaketti viime alkuraskausajalta, ettei ihan heti lopu. Huh ku helpottiki avautua, en kellekää oo uskaltanu puhua asiasta.

Ap

Kiitos vastauksista.
Lopetan nyt heti nuo pillerit ja elän vaikka selibaatissa, kunhan tää mun tahtomaton sekoilu loppuisi. Joka ilta lupaan etten testiä aamulla tee, mutta vaikka tiputtelisin verta jokin saa testin tekemään ja pettymään. Testejäkin löytyy semmoinen jättipaketti viime alkuraskausajalta, ettei ihan heti lopu. Huh ku helpottiki avautua, en kellekää oo uskaltanu puhua asiasta.

Ap
Hankipa samalla itelles siveysvyö kun ihan heti en jaksa uskoa etteikö heikkoa hetkeä exäs kanssa sulle tulisi.

Ja käypä vaikka juttelemassa jollekin jotta saat pääs ojennukseen. Ei siitä haittaakaan ole.

Mutta jos lopetat pillerit, niin sit sun kannattaa oikeasti olla selibaatissa tai tuut raskaaksi... Hanki kuitenkin kunnon ehkäisy.
Nyt jos lopetat ehkäisyn, niin hupsis vain, huijaat pettämään omaa päätöstäsi aina ovulaation aikaan vahingossa.

Hankipa samalla itelles siveysvyö kun ihan heti en jaksa uskoa etteikö heikkoa hetkeä exäs kanssa sulle tulisi.

Ja käypä vaikka juttelemassa jollekin jotta saat pääs ojennukseen. Ei siitä haittaakaan ole.

Siinä olet oikeassa, mutta onneksi ex ei pane kun kerron lopettaneeni pillerit. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ensi neuvolassa puran nää tunteet uudestaan, ellei sitten ole rauhoittunut. Kunpa edes nämä vuodot loppuisivat!

Suorastaan tuntuu niinkuin jokin demoni olisi tunkeutunut päähän keksimään mulle näitä raskaustoiveita, koska tämä on niin kaukana normiminusta, pelottavaa. Hormoniehkäisyt jäi kyllä nyt tähän tältä osaa.

Ap

Mitä jos kumminkin kävisit keskustelemassa jossakin?
Vauvakuume olis normaali asia, jopa eronneelle..mutta nythän sun päänsisus on aivan kamalassa tunnemyrskyssä...noin pahat vastakkaisuudet tuhoaa sut sisältäpäin helposti.

Yhteistyössä