Taidan rakastaa ystäväni miestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävä

Vieras
...huonoine puolineen kaikkineen.
Jotenkin van tuntuu että hän olisi mulle juuri se oikea, ja taitaisipa asia olla niin jopa toisinpäinkin, he kun todellakaan eivät ole mikään match-made-in-heaven.

Rakastan omaa miestäni myös, mutta enemmän kuin ystävää.

Enpä toki ole mitään asialle tekemässä, ystävýytemme on liian tärkeä minulle, eikä tulisi mieleenikään hajoittaa kahta lapsiperhettä.

Olen ja rakastan siis jatkossakin, salaa, itsekseni.

Mä en kyllä jotenkin tajua tota. :( Mulla on monta kaveria, joiden miehet on mun mielestä ihan unelma-ihmisiä, mutta en mä tosiaankaan vois rakastua niihin. :o Jotenkin ihan... täysin käsittämätön ajatus! Ystävän mies ja joka tapauksessa varattu.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä en kyllä jotenkin tajua tota. :( Mulla on monta kaveria, joiden miehet on mun mielestä ihan unelma-ihmisiä, mutta en mä tosiaankaan vois rakastua niihin. :o Jotenkin ihan... täysin käsittämätön ajatus! Ystävän mies ja joka tapauksessa varattu.

no niimpä, kirjotit mitä mää vasta ajattelin .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Haluaisit siis ystäväsi elämän? Et taida panostaa omaasi? Itseksesi jatkat unelmaelämää.Hoh hoijaa.

En haluaisi hänen elämäänsä. En vaihtaisi omaa lastani pois.
Enkä ole huumaavasti äkkirakastunut.
Tunne on hiipinyt vähitellen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haluaisit siis ystäväsi elämän? Et taida panostaa omaasi? Itseksesi jatkat unelmaelämää.Hoh hoijaa.

No luultavasti olet ihastunut johonkin sellaiseen, mitä heillä on. Tai mitä tämä mies tarjoaa.

Suoraan sanottuna et ole kyllä kummoinen ystävä, jos ystäväsi miestä himoitset. Pitäisin sinuna vähän välien viilennystä, voi olla, ettet voi olla ystävä enää heidän kanssaan. Tuo on todella vaarallista. Lisäksi on todella typerää elää elämäänsä unelmoiden. Onko teillä parisuhteessa suvantokausi? Oikeasti, älä nuku elämääsi. Sulla on vain yksi. Elä nyt täysi äsiinä, missä sinä olet ja mihin olet sitoutunut.

Ja mikä sinä olet sanomaan, onko joku pariskunta hyvä toisilleen or not? Yleensä juuri se erilaisuus toisessa viehättää ja tuo vaihtelua suhteeseen.

Mä en voi tajuta tota.. Mun ystävien miehet on mulle ainaski niin antiseksuaaleja (sekö se sana on :D) olentoja ku voivat olla ja siten en koskaan vois niihi rakastua. En vaa kykene. Koska niihi kummiski ottaa het niin kaveriasenteen ku voi ottaa ni en mä kyl kaveriini pystyis rakastumaan, VARSINKAAN ku ois ystävän mies.. Ei voi käsittää..

Sä olet antanut sen hiipiä. Ei se tunne tule varkaiten.

Hassua, et itse olen poissulkenut täysin ihastumiset muihin miehiin, se on täysin absurdi ajatus mulle. Eipä tuota ole tapahtunut koko 8 vuoden aikana, eikä tule tapahtumaankaan.

Ravista se tunne pois, on täysin mahdollista. Se syö sinun ja lapsesi elämän ja onnen...vähitellen. Ja sitä kadut. Herää ihminen, olet menossa täysin metsään.

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mä en voi tajuta tota.. Mun ystävien miehet on mulle ainaski niin antiseksuaaleja (sekö se sana on :D) olentoja ku voivat olla ja siten en koskaan vois niihi rakastua. En vaa kykene. Koska niihi kummiski ottaa het niin kaveriasenteen ku voi ottaa ni en mä kyl kaveriini pystyis rakastumaan, VARSINKAAN ku ois ystävän mies.. Ei voi käsittää..

No tota mä justiinsa ajattelin. Ihan kuin miettis tollasia asioita isästään tai veljestään. Täysin outo ajatuskin mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:

No tota mä justiinsa ajattelin. Ihan kuin miettis tollasia asioita isästään tai veljestään. Täysin outo ajatuskin mulle.

Just tuolta tuntuu miustakin.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

No luultavasti olet ihastunut johonkin sellaiseen, mitä heillä on. Tai mitä tämä mies tarjoaa.

Suoraan sanottuna et ole kyllä kummoinen ystävä, jos ystäväsi miestä himoitset. Pitäisin sinuna vähän välien viilennystä, voi olla, ettet voi olla ystävä enää heidän kanssaan. Tuo on todella vaarallista. Lisäksi on todella typerää elää elämäänsä unelmoiden. Onko teillä parisuhteessa suvantokausi? Oikeasti, älä nuku elämääsi. Sulla on vain yksi. Elä nyt täysi äsiinä, missä sinä olet ja mihin olet sitoutunut.

Ja mikä sinä olet sanomaan, onko joku pariskunta hyvä toisilleen or not? Yleensä juuri se erilaisuus toisessa viehättää ja tuo vaihtelua suhteeseen.

Tämä mies tuntuu sielunkumppanilta. Hänellä ja minulla on niin paljon yhtesiä mielenkiinnon kohteita.
Eikä mun tarvitse ottaa etäisyyttä näihin henkilöihin. En kiehnää, kieri ja voihki rakkaudentuskassa. Tämä tunne on vain niin aito ja vakaa.
Asian ymmärrettyäni (ja annettuani itselleni luvan rakastaa tätä miestä) sain rauhan sisälleni.
Se ei tee minusta huonoa ystävää, että näin tunnen, kun en mitään, pienellä eleelläkään, aio tehdä.

Tiedän heidän suhteesta KAIKEN olellisen. AIvan kuten ystäväni tietää kaiken olellisen minun ja mieheni suhteestä.
Kuten sanoin, kyseessä on hyvän ystävän mies.

Vastauksesi oli kuitenkin ajatuksia herättävä. Kiitos siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Mä kans tätä vähän ihmettelen. Ulospäin toisten elämä voi näyttää vaikka miltä, mut todellisuus on toinen. He voivat olla hyvinkin onnellisia keskenään.

Toisekseen, kun on ihastunut voi tulkita toisen signaaleja väärin ts. sillä tavalla miten haluaa ne nähdä. Tämä mies ei ole välttämättä kiinnostunut sinusta, tunnet vaan niin, koska haluaisit asian olevan niin.

Lisään vielä, et voi olla, että haluat nähdä heidän suhteensa huonona, jotta saisit "oikeutuksen" ajatuksille. Tunteehan sitä varmasti huonoa omaatuntoa, kun on ihastunut ystävänsä mieheen.

Ap, sanot että tiedät heistä kaiken oleellisen ja ystäväsi sinusta ja miehestäsi.
Tuskin näin kuitenkaan on. Eihän ystäväsi tiedä sinusta (ja suhteestasi omaan mieheen) erittäin HÄNELLE oleellista asiaa.
Kuvottavaa käytöstä, "annoin itselleni luvan rakastaa, rakkaus vain ON" :$

Alkuperäinen kirjoittaja törkimys:
Ootpas sit hyvä ystävä. Kyllä se niin on, ettei kavereiden puolisoita ajatella "niin".

En mä mitenkään aktiivisesti ajattele ja unelmoi tästä miehestä.
Rakkauteni vain...on.

mä olen samassa tilanteessa ollut jo vuosia... mies tietää mun tunteet ja hänellä on myös tunteita minua kohtaan... niin se rakkaus vaan on ja pysyy.... katseet kohtaa ja käsi sipaisee.... välillä niin kipeetä tekevää

Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut :
Alkuperäinen kirjoittaja törkimys:
Ootpas sit hyvä ystävä. Kyllä se niin on, ettei kavereiden puolisoita ajatella "niin".

En mä mitenkään aktiivisesti ajattele ja unelmoi tästä miehestä.
Rakkauteni vain...on.

mä olen samassa tilanteessa ollut jo vuosia... mies tietää mun tunteet ja hänellä on myös tunteita minua kohtaan... niin se rakkaus vaan on ja pysyy.... katseet kohtaa ja käsi sipaisee.... välillä niin kipeetä tekevää

Buhuu nyt kyllä puhkeen kyyyneliin, snif...brööööt...niisk.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ap, sanot että tiedät heistä kaiken oleellisen ja ystäväsi sinusta ja miehestäsi.
Tuskin näin kuitenkaan on. Eihän ystäväsi tiedä sinusta (ja suhteestasi omaan mieheen) erittäin HÄNELLE oleellista asiaa.
Kuvottavaa käytöstä, "annoin itselleni luvan rakastaa, rakkaus vain ON" :$

Tiedätkö, musta kun tuntuu että ystäväni aavistaa asian.
Hän olisi eronnut miehestä jo ajat sítten, jos heillä ei olisi lapsia.
Ystävyytemme on silti vielä vahvempi kuin tunteeni hänen mieheensä...tai omaani sen puoleen.

Yhteistyössä