P
peikkojenäiti
Vieras
On viimeaikoina naurattanut, että yhdessä buuklubben julkalenderissa, olikohan vuodelta 2007 oli tomteskolan ja siellä oli ne kolme peikkomuksua. En muista sitä tv-sarjaa (sitäkin seurattiin).Niiden äiti oli vanha, ja se on vaan siellä luolassaan. Lapset oli 2 tyttöä ja 1 poika. Ne oli kaikki likaisia, ja puettu repaleisiin vaatteisiin. He olivat sellaisia pikku ilkimyksiä - tekivät pientä jäynää vähän kaikille.
Esikoinen 8v on nyt pelaillut sitä vanhaa.
Ja olen löytänyt itseni (ja lapseni) siitä täysin.
Kekkasin tuon buuklubbenin siitä, että vaikka kuinka sitä haluaisi ohjata niitten tonttutoljantereitten pariin, niin nuorin 3v on suomen kanssa hakusessa. Hän ei ymmärrä vielä läheskään kaikkea joulukalenterin höpötyksestä, joten häntä ei kiinnosta.
Mulla on niin,että on tyttöjä 2 ja poikia 1.
Lapset nyt ei oo mikään siisti näky. Tai siis esikoinen ei, pienet huolehdin tarhaan ja varmistan että ei olla räjähtäneitä. Esikoinen kyllä, tukat takussa, ihan liian pieni HelloKitty paita päällä ja jotkut puhkikuluneet mutta rahkaat legginsit jalassa.
Olen aika boheemi kylläkin, että tottakai toivoisi muksujen olevan siistejä, mutta ei aina voi olla. Ei nuo pienemmätkään mitään söpöläisiä ole.
Tarha-aamuna päälle puettiin Me&i liivari, ja paita ja sukkarit väreihin passaavina. No joo, kohta paita oli vaihdettu eri väriseen, ihana mekko johonkin kuluneeseen riepuun, jossa oli sitten päivän ruokalista.
Ja mun kasvatus, kröhöm.
Ei meillä ketään olla noin kasvatettu. He ovat kasvanaeet, ja ihan pikkuvirheitä on tietty ollut mutta peruskilttejä ne kai ovat. Jäynää harrastetaan.
Ja te taas. Te ootte tonttujen äitejä. Kaikki lapsenne melkeinpä täydellisiä, Reimatecit päällä ja jalassa Vikingit.
Letit kauniit ja yhtä pitkät, sisävaatteet mitä täydellisimmin sointuvat.
Ja mitä kilteimpiä pikkuaurinkoja jotka eivät ota koskaan juoksuaskeltakaan.
Niillä Buun tonttuset oli sellasia pikkukeppostelijoita nekin.
Ei vaan näitten suurten ja hienojen rouvien.
Onko muita "peikkoäitejä"?
Esikoinen 8v on nyt pelaillut sitä vanhaa.
Ja olen löytänyt itseni (ja lapseni) siitä täysin.
Kekkasin tuon buuklubbenin siitä, että vaikka kuinka sitä haluaisi ohjata niitten tonttutoljantereitten pariin, niin nuorin 3v on suomen kanssa hakusessa. Hän ei ymmärrä vielä läheskään kaikkea joulukalenterin höpötyksestä, joten häntä ei kiinnosta.
Mulla on niin,että on tyttöjä 2 ja poikia 1.
Lapset nyt ei oo mikään siisti näky. Tai siis esikoinen ei, pienet huolehdin tarhaan ja varmistan että ei olla räjähtäneitä. Esikoinen kyllä, tukat takussa, ihan liian pieni HelloKitty paita päällä ja jotkut puhkikuluneet mutta rahkaat legginsit jalassa.
Olen aika boheemi kylläkin, että tottakai toivoisi muksujen olevan siistejä, mutta ei aina voi olla. Ei nuo pienemmätkään mitään söpöläisiä ole.
Tarha-aamuna päälle puettiin Me&i liivari, ja paita ja sukkarit väreihin passaavina. No joo, kohta paita oli vaihdettu eri väriseen, ihana mekko johonkin kuluneeseen riepuun, jossa oli sitten päivän ruokalista.
Ja mun kasvatus, kröhöm.
Ei meillä ketään olla noin kasvatettu. He ovat kasvanaeet, ja ihan pikkuvirheitä on tietty ollut mutta peruskilttejä ne kai ovat. Jäynää harrastetaan.
Ja te taas. Te ootte tonttujen äitejä. Kaikki lapsenne melkeinpä täydellisiä, Reimatecit päällä ja jalassa Vikingit.
Letit kauniit ja yhtä pitkät, sisävaatteet mitä täydellisimmin sointuvat.
Ja mitä kilteimpiä pikkuaurinkoja jotka eivät ota koskaan juoksuaskeltakaan.
Niillä Buun tonttuset oli sellasia pikkukeppostelijoita nekin.
Ei vaan näitten suurten ja hienojen rouvien.
Onko muita "peikkoäitejä"?