Taidan olla Rikas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rahaa ei kyl yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana ilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana ilta

Vieras
Nyt en puhu rahasta, sitä on sen verran että just tullaan toimeen ja ain on rahat loppu.......

Istuskelin tuossa muutama tunti sitten rantasaunan rappusilla ja katselin kun lapset polskivat järvessä ja hyppelivät laiturilta. aurinko paistoi mukavasti. Tuli siinä mielee että taidan olla rikas meinaan henkisesti. lapset ovat terveitä iloisia lapsia, asumme järven rannalla ja omassa ranta saunassa lapset voivat iltaisin lämmitellä ja uida järvessä mielensä mukaan. miettisin siinä että vaikka taloutemme ei ole kovin hyvällä mallilla niin pitää olla onnellinen ihanista lapsista jotka järvessä polskivat. Pienin nukkui vaunuissa ja kun heräsi niin isäntä sanoi että jatka sinä saunomista ja uimista. isäntä laittoi vaatteet päälle ja lähti pienimmän kanssa sisälle. kun tulin pois rannasta oli ihan pakko antaa isännälle pusu ja kiittää että otti pikkuisen hoiviinsa ja sain jäädä lasten kanssa vielä uimaan ja saunomaan....

kiva jos joku viitsi lukea oli vaan pakko purkaa tämä ihana tunne mikä tuli omasta perheestä.

niipä... todella ihana olotila ja meillä on sentään jo 15v avioliitto takana.

kiitos kaikille ketkä viitsi lukea. toivottavasti joku muu saa myös kokea tuon lämpö aallon joka kulki lävitseni siinä rappusilla istuessani ja miettiessäni.

Oi :heart: Sä todellakin olet rikas =) Mä oon taas kaikki nää kesän päivät haaveillut et kun ois se mökki. Edes joku pieni tönö, kuhan ois järven tai meren rannalla. Mulle se ois tärkeempää kuin oma asunto. Pieni mökki johon pääsee aina halutessaan pakoon tätä kaupungin hälinää. Ehkä jonain päivänä =)

Nyt mä keskityn nauttimaan tästä pienestä ihmeestä joka sisälläni kasvaa, nytkin potkii ja pitää huolen etten unohda että onnellinen mäkin saan olla :heart:

muuten kiva vuodatus, mutta kun oikeasti järven ja merenrantapaikat maksaa maltaita...

eli olette ihan oikeasti varakkaita. jote sinänsä tuo ei ihan uponnut tuo söpöstely...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
muuten kiva vuodatus, mutta kun oikeasti järven ja merenrantapaikat maksaa maltaita...

eli olette ihan oikeasti varakkaita. jote sinänsä tuo ei ihan uponnut tuo söpöstely...

ne ei me olla mitenkään varakkaita. Talomme on järven rannalla melkein. noin 200metriä rantaan ja pelto välissä. ranta ei kuulu tonttiimme vaan mieheni vanhemmille jolle kuuluu myös pelto. rantasaunan olemme sinne muutama vuosi sitten laittaneet ei siis mökkiä. ainoastaan sauna ja pukuhuone..................

en voi sille mitään jos olet tuota mieltä mutta velkaa meillä on ihan tarpeeksi ja juuri ja juuri tullaan lainojen jälkeen toimeen.
Rikkaus voi olla muutakin kuin rahaaaaa

Alkuperäinen kirjoittaja ihana ilta:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

ne ei me olla mitenkään varakkaita. Talomme on järven rannalla melkein. noin 200metriä rantaan ja pelto välissä. ranta ei kuulu tonttiimme vaan mieheni vanhemmille jolle kuuluu myös pelto. rantasaunan olemme sinne muutama vuosi sitten laittaneet ei siis mökkiä. ainoastaan sauna ja pukuhuone..................

en voi sille mitään jos olet tuota mieltä mutta velkaa meillä on ihan tarpeeksi ja juuri ja juuri tullaan lainojen jälkeen toimeen.
Rikkaus voi olla muutakin kuin rahaaaaa

just. ja jos olisitten ostaneet sen rantatontin saunalle, se olisi maksanut aika paljon.
oikeasti, ei ole kivaa esittää vaatimatonta kun on ihan oikeasti rikas. täälläon paljon ylivelkaisia joilla vaan velkaa mutta ei mitään omaisuutta, vuokralla asuvat. joten sinä rikas asut järven rannalla omassa talossa joten ihan oikeasti olet todella rikas, rahallisesti.

Minä poistun...... tulin kertomaan tänne kun oli niin ihana ilta lapsien kanssa ja meihen kanssa ja valitsin näköjään sanani väärin kun kerroin olevani henkisesti rikas kun on terveet ja ihanat lapset ja ihana mies. eihän täällä palstalla tule kuin paha mieli ja veeee.....tus.

tolle yhdelle taula päälle tiedoks vaan et ei ole ostettu rantatonttia.............. minimi äippärahalla olen kotona. isäntä saa sen verran palkkaa et just ja just saa lainat maksettua ja laskut. ylimääräiseen ei ole rahaa. sanotaan sitten vaikka niin että tämä pankin talo on melkein järven rannalla jos se jonkun oloa helpottaa..................

se o moro

Alkuperäinen kirjoittaja ihana ilta:
Minä poistun...... tulin kertomaan tänne kun oli niin ihana ilta lapsien kanssa ja meihen kanssa ja valitsin näköjään sanani väärin kun kerroin olevani henkisesti rikas kun on terveet ja ihanat lapset ja ihana mies. eihän täällä palstalla tule kuin paha mieli ja veeee.....tus.

tolle yhdelle taula päälle tiedoks vaan et ei ole ostettu rantatonttia.............. minimi äippärahalla olen kotona. isäntä saa sen verran palkkaa et just ja just saa lainat maksettua ja laskut. ylimääräiseen ei ole rahaa. sanotaan sitten vaikka niin että tämä pankin talo on melkein järven rannalla jos se jonkun oloa helpottaa..................

se o moro
siis alat haukkua henkilöä, kun saat eriävä mielipidettä
olette rikkaiden lapsia, jompi kumpi perinyt maata tai saanut rakentaa sauna vanhempien mallee järvenrannalle.
kai ymmärrät itsekin että olette rahallisesti erittäin rikkaita verrattuna moniin kaupunkislummeissa vuokralla asuviin lapsiperheisiin.

ymmärrän jos sellainen tulee kehumaan, että on rikas, vaikka onkin köyhä, kun näkee lastensa pellavapäät, ovat terveitä ja onnellisia, vaika ovat kaupungin leikkipuistossa.

mutta maailman mittakaavassa se että asuu puhtaan veden äärellä ja on oma talo ja sauna järven rannalla , on melkoinen lottovoitto ja suomessakin on RIKAS. RAHALLISESTI RIKAS. ihan sama mitkä teidän tulot ovat.

siis tästä aloituksest tulee tunne, että kehut itseäsi, kun osaa olla onnellinen,vaikka olet rahallisesti köyhä mielestäsi.
se minua ärsyttää, ja oikeast ei kiva, että alat haukkua, jos kerron että olen eri mieltä, koska olet erittäin varakas sekä maailman mittakaavassa että suomalaisittain. aika harva pikkulapsiperhe elää järven rannalla omassa talossa vaikka äiti on kotona ja omistaa lisäksi rantasaunan talon lisäksi. olette erittäin rikkaita ja kuka tahansas olisi onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
siis tästä aloituksest tulee tunne, että kehut itseäsi, kun osaa olla onnellinen,vaikka olet rahallisesti köyhä mielestäsi.
se minua ärsyttää, ja oikeast ei kiva, että alat haukkua, jos kerron että olen eri mieltä, koska olet erittäin varakas sekä maailman mittakaavassa että suomalaisittain. aika harva pikkulapsiperhe elää järven rannalla omassa talossa vaikka äiti on kotona ja omistaa lisäksi rantasaunan talon lisäksi. olette erittäin rikkaita ja kuka tahansas olisi onnellinen.

Taidat olla melkoinen pönttöpää!

Yhteistyössä