Taidan olla päästä pipi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minaj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minaj

Vieras
...niin... ehkäisyn pitäisi olla kunnossa mutta mä kärsin ihan tajuttomasta raskaudenpelosta... Kokoajan olen tuntevinani oireita - millon päätä särkee, etoo, alavatsakipujakin on ollut, närästää, hajutkin tuntuu tarkempina. Tein testin 1,5 vkoa sitten, nega oli, huomenna saan testejä lisää, olenkin nykyisin niiden suurkuluttaja...
En jaksa enää. Olen ihan loppu. Meillä on puolivuotias vauva. Voisiko tämä olla ns. somaattista (tai jotain sinne päin) masennusta? Että olen itse aiheuttanut itselleni oireita? Että vika olisikin pään sisällä?? En ihan oikeasti jaksa. Pään sisällä kokoajan mietin ja tarkkailen itseäni. Mitä mun pitäis tehä, mitä?? Hakea apua ennenkuin pimahdan?? Testin teen huomenna, mut vaikka se ois nega, niin ei tää tähän lopu tää mun sekoilu, tiiän sen... :headwall:

niin ja lisäys aloitukseeni...
imetän vielä, menkat eivät ole edes alkaneet. Voisko nää mun "oireet" olla jotain hormonien heräämisestä johtuvaa?? Voiko ne laittaa sekä pään että kropan näin täydellisesti sekasin??

Mulla oli kanssa vaikka kuinka paljon raskausoireita kun vielä imetin, eikä menkat ollu alkaneet. Pelkäsin tosi paljon raskautta ja siksi kai päässäni kehittelin kaikki mahdolliset oireet.... Olin myös huolissani kun mulla kesti tosi pitkään ennen kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen.....mutta alkohan ne lopulta, enkä siis ollu raskaana (vaikka välilä jo tunsin miten lapsi liikkui vatsassa......)

Ei pitäis liian paljon murehtia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 23:53 Mya kirjoitti:
Mulla oli kanssa vaikka kuinka paljon raskausoireita kun vielä imetin, eikä menkat ollu alkaneet. Pelkäsin tosi paljon raskautta ja siksi kai päässäni kehittelin kaikki mahdolliset oireet.... Olin myös huolissani kun mulla kesti tosi pitkään ennen kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen.....mutta alkohan ne lopulta, enkä siis ollu raskaana (vaikka välilä jo tunsin miten lapsi liikkui vatsassa......)

Juu mulla oli kanssa ihan sama juttu.. :ashamed: :D

Olen itseki miettiny sitä, että kuinka pitkälle ihminen voi itselleen kehitellä oireita. Siis tottahan kaikki tuntemukset voi olla todellisia kiputiloja, en vähättele "raskausoireitasi", mutta onko tämä ihmiskeho oikesti niin "fiksu", että psyykkiset ongelmat ilmenevät fyysisesti? Onko yhtää psykologia enää hereillä :)?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 23:58 effemia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 23:53 Mya kirjoitti:

Juu mulla oli kanssa ihan sama juttu.. :ashamed: :D

Sama täällä... nyt kun kuukautiset vihdoin ja viimein alkoivat, olen ollut todella innoissani :D :ashamed:

Yhteistyössä