T
tititi
Vieras
Huonommin on mennyt jo pidemmän aikaa, välillä hyviäkin kausia..
Viime viikolla lapset oli kipeitä, ja sit tulin perään itse kipeeks. kuume nousi 39 ja oli tosi voimaton olo... Ni mitäs mies, meni "asioille" joten makasin taju kankaalla sohvalla ja yritin samalla hoitaa lapsia, jotka jo parantuneita= ylivillejä, ku olivat 2 päivää maanneet...
JA iltatoimet jouduin tekemään niinkuin aina ennenkin, ei ukko laittanut tikkua ristiin lasten suihkun ja hammaspesujen ym. suhteen...
Sanoin sille kyllä, mut raivos vaan, ku lapset ei totellut häntä....
Nyt taas tokas jotain tyhmää ennenkuin lähti omiin menoihinsa, ja jätti mut tänne kotiin lasten kanssa... ei siinä muuten mitään,mut ku mun piti lukea huomiseen tenttiin.....
Huusin sit sille Haista V...., S...tanan pas..pää jne. jne. jne.
Siis minä huusin, minä joka en edes oikeastaan koskaan kiroile..
KÄytin siis psyykkistä väkivaltaa, jonkun katsomuksen mukaan..
Mut mä oon vaan niin loppu tähän, et mä teen kaiken, ja se ei yhtään mitään...
anteeks, ja kiitos, halusin vaan purkaa raivoani...
ei tarvii ees vastata ..
Viime viikolla lapset oli kipeitä, ja sit tulin perään itse kipeeks. kuume nousi 39 ja oli tosi voimaton olo... Ni mitäs mies, meni "asioille" joten makasin taju kankaalla sohvalla ja yritin samalla hoitaa lapsia, jotka jo parantuneita= ylivillejä, ku olivat 2 päivää maanneet...
JA iltatoimet jouduin tekemään niinkuin aina ennenkin, ei ukko laittanut tikkua ristiin lasten suihkun ja hammaspesujen ym. suhteen...
Sanoin sille kyllä, mut raivos vaan, ku lapset ei totellut häntä....
Nyt taas tokas jotain tyhmää ennenkuin lähti omiin menoihinsa, ja jätti mut tänne kotiin lasten kanssa... ei siinä muuten mitään,mut ku mun piti lukea huomiseen tenttiin.....
Huusin sit sille Haista V...., S...tanan pas..pää jne. jne. jne.
Siis minä huusin, minä joka en edes oikeastaan koskaan kiroile..
KÄytin siis psyykkistä väkivaltaa, jonkun katsomuksen mukaan..
Mut mä oon vaan niin loppu tähän, et mä teen kaiken, ja se ei yhtään mitään...
anteeks, ja kiitos, halusin vaan purkaa raivoani...
ei tarvii ees vastata ..