Taidan olla huono äiti..:(

• Viestiketjun aloittaja vaimokulta
  • Ensimmäinen viesti
vaimokulta
Kun oon nyt jo ihan hermoheikko ja väsynyt,3.ilta yksin kolmen pienen kanssa(4v,2v.ja 6kk).Mies on koulutusreissussa.Onneksi tulee huomenna!meidän elämä on iltaisin nimittäin ollut kuin "pikkutyranneista" \|O

Oon huutanu ja räyhänny kahdelle isommalle,kun mitään ei kuunnella,eikä usjkota.varsinkaan tuo 2vee!Ja tytöillä on tyttöjen riidat..Neljä "naista"täällä pitämässä taloa pystyssä :whistle:

Meillä asuu mummut ihan lähellä,mutta eivätpä ole ilta-apua tarjonneet ja minä olen huono kysymään..Enempää en vaan enää jaksaisi.ONNEKSI ukkokulta tulee kotiin.

On mulla kyllä heikot hermot,liekkö äidiksi sopiva ollenkaan :ashamed:

:hug:

Täällä samat fiilikset ja lapsia vain yksi. :ashamed:
Pojalla aivan järkyttävä uhma ja ite olen raskaana rv 35+2, yhtään en jaksais ton pojan temppuilua.Hermo palaa pienemmästäkin ja räjähdän samantien. :/

Taidan arvata hyvin sun tunteet! Täällä suht sama tilanne, oon kolmen pienen kanssa yksin viikot juhannuksen yli. Mies koulutuksessa toisella paikkakunnalla, tulee vain viikonlopuiks kotiin... Meillä lapset 3,5v, 1v10kk ja 3kk...

Asenteella mentävä :hug:

Juuliah
Musta tuntuu, et oon tosi huono ku en kestäs kyl jos mies ois pois päivää pitempään....Tarviin miestä koko ajan on niin huonot hermot välillä kun pienten kans on...

Hmm... Miksei tätä ketjua ollut vielä eilen?!?! Kun tänää annoin miehelle luvan lähteä keikkahommiin jos haluaa, sellaisia kun luultavasti olisi tarjolla.... Nyt vasta aloin miettimään että miten jaksan.... :/

vaimokulta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:08 vieras kirjoitti:
Taidan arvata hyvin sun tunteet! Täällä suht sama tilanne, oon kolmen pienen kanssa yksin viikot juhannuksen yli. Mies koulutuksessa toisella paikkakunnalla, tulee vain viikonlopuiks kotiin... Meillä lapset 3,5v, 1v10kk ja 3kk...

Asenteella mentävä :hug:
Huh! :eek: Onneksi meillä mies lähtee koulutukseen seuraavan kerran vasta ensi vuonna!En kestäis enää yhtään..Vaikka kai sen kestää,jos on ihan pakko.Voimia sinne!

vaimokulta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:14 MaidA kirjoitti:
Hmm... Miksei tätä ketjua ollut vielä eilen?!?! Kun tänää annoin miehelle luvan lähteä keikkahommiin jos haluaa, sellaisia kun luultavasti olisi tarjolla.... Nyt vasta aloin miettimään että miten jaksan.... :/
Ups! :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:11 Juuliah kirjoitti:
Musta tuntuu, et oon tosi huono ku en kestäs kyl jos mies ois pois päivää pitempään....Tarviin miestä koko ajan on niin huonot hermot välillä kun pienten kans on...
Kun on vaan pakko jaksaa!Ei oo iltaisin ketään,kelle purkautua ja jakaa ajatuksia :'(

Mut onneks ootte te täällä! :saint:

"Äitylipäityli",joka on "vaimokulta" :) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:18 äitylipäityli kirjoitti:
\
Kun on vaan pakko jaksaa!Ei oo iltaisin ketään,kelle purajutua ja jakaa ajatuksia :'(

"Äitylipäityli",joka on "vaimokulta" :)

Toi tummennettu juttu mun mielestä vaikeinta onkin! Kyllä nää kotihommat menee, mutta kun talo hiljenee niin silloin sitä kaipais jotain jonka kainaloon käpertyä ja että sais vaihtaa edes muutaman sanan ennen nukahtamista. Meillä miehellä alkoi tuo koulutus jo huhtikuun puolessa välissä :/
Ankeeta on, mutta viikko kerrallaan mennään ja joskus se on kuitenkin ohi. Onpahan oppinut paremmin arvostaan niitä hetkiä kun koko perhe on yhdessä :heart: .

Terv. Se toinen kolmen pienen kanssa kotona oleva :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:15 vaimokulta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:14 MaidA kirjoitti:
Ups! :snotty:
Se olis viel sillee et kolme viikkoa norjassa ja kaks kotona.... No toisaalta pitkät lomat ja paksu tilipussi.... Mielenkiintoinen yhdistelmä.... Lupas kyl et jos lähtee niin saan käyttää yksityistä siivouspalvelua ja kaikkea muuta mikä auttaa ettei pää räjähdä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:18 äitylipäityli kirjoitti:
\
Kun on vaan pakko jaksaa!Ei oo iltaisin ketään,kelle purajutua ja jakaa ajatuksia :'(

"Äitylipäityli",joka on "vaimokulta" :)

Toi tummennettu juttu mun mielestä vaikeinta onkin! Kyllä nää kotihommat menee, mutta kun talo hiljenee niin silloin sitä kaipais jotain jonka kainaloon käpertyä ja että sais vaihtaa edes muutaman sanan ennen nukahtamista. Meillä miehellä alkoi tuo koulutus jo huhtikuun puolessa välissä :/
Ankeeta on, mutta viikko kerrallaan mennään ja joskus se on kuitenkin ohi. Onpahan oppinut paremmin arvostaan niitä hetkiä kun koko perhe on yhdessä :heart: .

Terv. Se toinen kolmen pienen kanssa kotona oleva :)
Se on kyllä positiivista,että oppii arvostamaan toisen läsnäoloa eri tavalla!Ja oppii kyllä arvostamaan yksinhuoltajiakin,jotka ilta tisensa jälkeen joutuvat yksin sohvannurkassa kököttämään :/

Meillä mies oli kuukausi sitten 2viikkoa koulutusjaksolla,viikonloppu kotona.Ja mulla kun oli vielä olkavarren murtuma silloin pahassa vaiheessa ja oli masentava fiilis muutenkin.Mulla oli kyllä silloin äiti täällä apuna,oli pakko olla,mutta ei sekään pitemmän päälle ollut kivaa olla koko ajan "äidin helmoissa".Silloin kaipasin illalla sitä yksinoloa ja miestä yhtäaikaa :D

Et siinä mielessä tää on ihan helppoa..Mut ei kivaa kuitenkaan! :xmas:

Yhteistyössä