Taidan olla aidosti pahoillani ensimmäistä kertaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo ja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo ja äiti

Vieras
Ja tästä äitienpäivästä tietysti kyse.

Lapset olivat tehneet aivan ihanat kortit päiväkodissa :heart: , olen aina tykännyt tälläsistä itse tehdyistä jutuista. :)
Mies on AINA muistanut myös jotenkin; kukkia,vienyt ulos syömään, joku pieni lahja (esim. muumimuki tms.)...

Tänä vuonna ei sitten mitään. :(
Täytyy myöntää että olin TODELLA yllättynyt! Mieheni on vielä aina ollut sellainen joka muistaa pienimmätkin jutut; nimipäivät,kihlapäivät jne.
Perjantaina oli hirveellä kiireellä lähtenyt lasten kanssa Hesaan yllätystä varten, mikäköhän se yllätys oli... :|

Oiskohan ollut liikaa pyydetty että olisi edes maininnut hyvää äitienpäivää?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo ja äiti:
Ja tästä äitienpäivästä tietysti kyse.

Lapset olivat tehneet aivan ihanat kortit päiväkodissa :heart: , olen aina tykännyt tälläsistä itse tehdyistä jutuista. :)
Mies on AINA muistanut myös jotenkin; kukkia,vienyt ulos syömään, joku pieni lahja (esim. muumimuki tms.)...

Tänä vuonna ei sitten mitään. :(
Täytyy myöntää että olin TODELLA yllättynyt! Mieheni on vielä aina ollut sellainen joka muistaa pienimmätkin jutut; nimipäivät,kihlapäivät jne.
Perjantaina oli hirveellä kiireellä lähtenyt lasten kanssa Hesaan yllätystä varten, mikäköhän se yllätys oli... :|

Oiskohan ollut liikaa pyydetty että olisi edes maininnut hyvää äitienpäivää?

Mun äitienpäivän "varasti" taas anoppi.

Teidän miehet ei välitä, lapset vihaa teitä ja kukaan ei rakasta. BYÄÄH.
Siellä Hesassa odotti toinen nainen.

Vitsi näitä äitienpäivä-valittajia ei JAKSA. Eiks se yks valitusketju mitenkään vois kelvata kaikille marisijoille. Ei teidän pahat mielet ole tän arvoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Vitsi näitä äitienpäivä-valittajia ei JAKSA. Eiks se yks valitusketju mitenkään vois kelvata kaikille marisijoille. Ei teidän pahat mielet ole tän arvoisia.

Aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.. Näitä järjen "jättiläisiä" riittää näköjään...

Jep, nappipäivän loppuhuipennus:

Mies haki kiinalaisesta ruokaa. Tietää etten voi sietää sitä... :|
no ajatushan se on tärkein. :heart: :|

Lähen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Pahat mielet? Ehkäpä kannattaisi opetella kirjoittamaan ja sen jälkeen kehitellä itselleen mielenkiintoinen persoona tuon vatipään sijaan....

Yhteistyössä