taidan mököttää viel tovin, niin hyvä toi palvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
:saint: :saint: :saint:

niille jotka ei tiedä niin oli tossa miehen kanssa aika riita lauantai-iltana ja oon siitä asti möksöttäny ja ollu aidosti tosi loukkaantunu.

mies on koittanu lepytellä siivoamalla, tuomalla kukkia, hieromalla hartioita ja nyt soitti et tuo jotain herkkuruokaa et mitä mä haluisin..

ainoo mitä mä haluan on anteeks pyyntö mitä ei oo kuulunu.

mut se onkin mies :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tiedän. mutkun me ollaan väännetty siitä et mä haluan et se nimenomaan sanoo sen yhden sanan B)

jeh.. loputon suo..
mä väitin kanssa noin joitain sata vuotta sitten, ja ne riidat oli sitten megaluokkaa, ja aina paha olo molemmilla, jote annoin periksi.. en
enään vaadi just yhtä sanaa... teot riittää.

Houkuttelet sen sanomaan sen

Mikä se on se sana mitä käytetään siloon kun on tehny jotain typerää ja toinen loukkaa mielensä ja ja en nyt saa päähän siinä on 8 kirjainta alkaa A:lla ja loppuu I:hin

ei se mua ees kauaa jaksais passata ja tiedän et noin se pyytää anteeks, mut pääsis paljon helpommalla jos vaan katsois mua silmiin ja sanois et ANTEEKSI. vaikka vaan kuiskais ihan hiljaa jos tuntuu vaikeelta. :xmas:
mut eipä oo eka mies jolle se on vaikee sana..

niille jotka ei tiedä niin oli tossa miehen kanssa aika riita lauantai-iltana ja oon siitä asti möksöttäny ja ollu aidosti tosi loukkaantunu.

mies on koittanu lepytellä siivoamalla, tuomalla kukkia, hieromalla hartioita ja nyt soitti et tuo jotain herkkuruokaa et mitä mä haluisin..

No, mikähän toi mun mies sitten on, kun osaa pyytää anteeksi. :o Kyllä se mieheltä näyttää ja maistuu ja tuntuu.....eli et voi yleistää.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

No, mikähän toi mun mies sitten on, kun osaa pyytää anteeksi. :o Kyllä se mieheltä näyttää ja maistuu ja tuntuu.....eli et voi yleistää.

no anteeks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Houkuttelet sen sanomaan sen

Mikä se on se sana mitä käytetään siloon kun on tehny jotain typerää ja toinen loukkaa mielensä ja ja en nyt saa päähän siinä on 8 kirjainta alkaa A:lla ja loppuu I:hin

Voishan sen sanoa vaikka enkuksi, jos on suomenkieli hukassa! :D

Mäkään en itse asiassa tarvii sitä anteeksipyyntöä. Riittää että jutellaan riidan/erimielisyyden aiheesta, ja mies ymmärtää miksi hermostuin. Eli yhteisymmärrys riittää.

badass toi mun kiinnikejuttu oli läppä. Sori. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mäkään en itse asiassa tarvii sitä anteeksipyyntöä. Riittää että jutellaan riidan/erimielisyyden aiheesta, ja mies ymmärtää miksi hermostuin. Eli yhteisymmärrys riittää.

en mä siit hermostunu :D et ei mitää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

en mä siit hermostunu :D et ei mitää :D

Mut et kyllä nauranukkaan. :D Minäpä nauran sitte omalle vitsilleni, ne on joka tapauksessa aina parhaita: :laugh:

Yhteistyössä