Taidan mennä itkemään sohvan taa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Miksi kaikki kerääntyy aina yhteen klimppiin?
Meillä ois lomalle lähtö edessä tällä viikolla mut ei taida tulla mitään.

Kissalla on ollu julmettu vekki poskessa ja siksi suojakauluri ettei pääse repimään poskea auki ja se saa umpeutua rauhassa. Oli jo melkein ummessa niin eiköhän prkl ollu saanu viime yönä kaulurin pois ja poski auki. Millä mä nyt jätän palkeenkielisen kissan hoitajalle..en mitenkään :headwall:

Ja mun enon piti tulla laittamaan mun auto matkakuntoon,no soitti eilen et ei tulekaan. Että korjaamoille saa varmaan pika-ajan. No ei saa tai jos saa niin siinä menee ne lomarahat |O |O

Eli,lopputulos on se että me istutaan lomaviikko tossa pihalla autossa repaleposkisen katin kans ja kirotaan..

Anteeksi valitus :|

Autoa mä en voi lainata,mulla lähtee toinen koira mukaan niin sitä karvan siivoa ei kenenkään autoon toivo.. B)

Niin,lasku korjaamoon,edessä se kumminkin on sitten joskus. En tiedä täytyy miettiä mut jurppii vaan.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Autoa mä en voi lainata,mulla lähtee toinen koira mukaan niin sitä karvan siivoa ei kenenkään autoon toivo.. B)

No tottahan sä siivoat laina-auton ennen palautusta? Imuroit tai käyt tarraharjalla läpi niin saat ne karvat pois!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No tottahan sä siivoat laina-auton ennen palautusta? Imuroit tai käyt tarraharjalla läpi niin saat ne karvat pois!

Kaikki koirankarvat ei lähde millään, siks itekin reissataan vaan omalla autolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kaikki koirankarvat ei lähde millään, siks itekin reissataan vaan omalla autolla :)

Eikö ne suojapeitteet auta?

Onnistuisko matkustaminen julkisilla kulkuneuvoilla, jos auto ei pelaa. :)

Ja kyllä vekkiposkisenkin kissan voi jättää hoitoon. Jos osaa hoitaa kissaa, ei se haava siinä poskessa sitä kovin paljon kummallisemmaksi tee. :)

Vekkiposkea ei voi ottaa mukaan. Mennään mökille missä vieras koira,siitä tulee vaan lisää vekkejä. Tai sit se karkaa. Eli kattimuksen on pakko jäädä kotiin.

Ja mitä laina-autoon tulee niin tutuilla ei ole farmaria ja vuokraamon hinnat on aika muikeat. Eli se siitä sitten.

Yhteistyössä