Taidan jättää mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Olen vuoden verran yrittänyt ja yrittänyt mutta tuntuu ettei tästä tule enää mitään. Mitään niin kovin suurta ongelmaa ei ole. Mies ei hakkaa, ei ryyppää, ei hauku mutta mun tunteet on muuttunut. En tunne enää intohimoa häntä kohti, hän ei ole minusta kiihottava. Syy on, tässä parin vuoden aikana tullut ylipaino. Mies painaa tällä hetkellä 20kg enemmän kuin silloin kun tavattiin. En vaan osaa pitää häntä enää kiihottavana, haluttavana, hyvännäköisenä.

Mies on mitä ihanin ja huomaavin kumppani. Paras mahdollinen isä meidän lapselle. Hän käy ahkerasti töissä ja kaiken rahan minkä ansaitsee käyttää perheen hyväksi. Talonkin hän rakensi meille. Ennen mieheni harrasti ahkerasti, jopa liiankin ahkerasti, lenkkeilyä. Mutta se harrastus on jäänyt. Olen joskus kysynyt mieheltäni miksi, niin hän vastasi että on mielummin senkin ajan perheensä kanssa. Joskus käydään kaikki vaunuilemassa tai mieheni lapsen kanssa kaksin, mutta eihän se ole sama asia kuin kunnon hikilenkki.

Seksin harrastaminen on jo vaikeaa koska minua hieman jo etoo mieheni näkeminen alasti. Itse olen hyvässä kunnossa ja pidän huolta ulkonäöstäni joten haluan miehenikin olevan edustavan näköinen. Mieheni mielestä mun pitäisi muuttaa elämänarvojani, niinkuin hänkin on. Perheen kanssa vietetty aika on arvokkaampaa kuin lihaksien tiukkuus. Mutta en mahda tälle mitään! Onko muita samassa tilanteessa?

Vaikea ottaa kantaa tällaiseen, kun olemme mieheni kanssa molemmat lihoneet yhdessäolomme aikana, eikä se ole vaikuttanut toisen ulkonäölliseen viehättävyyteen eikä seksiin.

Juu, ja ei ehkä kuulosta kauhean todelliselta, että kukaan olisi jättämässä puolisoaan vain painon tähden, kun kaikki muu on niin hyvin.

kun ilmeisesti et todella oikeesti oo tota mieltä,vaan provo??? :| kun nuin piilosta asjasta kirjotat...ainakin toivon niin.Kuulostaa aika pinnalliselta,jos syy on vain ja ainoastaan muutaman kilon ylipaino.....ei epähygienisyys tms...toki voihan tunteet muuten kuolla toista kohtaa.
Ittekkin aikoinaan eronnut ja yh-äitinä ollu jne..mut syyt niihin ihan muuta ........,mut nyt mulla ihana mies ja lapsia heh..ja saanu vielä ukon mukana "bonus"lapsenkin :p

En minäkään tunne enää varsinaisesti intohimoa miestäni kohtaan, vaikka hänen kropassaan tai ulkonäössään ei mitään vikaa olekaan. Olin hetken aikaa ihastunut toiseen mieheen ja olin jo eroamassa miehestäni, mutta sitten luin täällä muiden kirjoituksia ja tajusin kuinka tyhmä olen ollut. Eihän se rakastumisen tunne ja intohimo vuosia kestä. Tottakai tunteet välillä muuttuvat, mutta ei se tarkoita sitä, että jonkun toisen kanssa olisi paremmin. Ei kai sitä iän kaiken voi miestä parin vuoden välein vaihtaa..

Alkuperäinen kirjoittaja hemppa:
Kuulostaa siltä että sulla on unelmien mies. Jospa alkaisit tehdä terveellistä ruokaa ja jatkatte yhessä vaunuilemista, niin kyllä se painokin sieltä tippuu.

Kai se ongelma on siinä, että mieheni ei ole enää kiinnostunut ulkönäöstään. Sen mielestä se ei ole enää niin tärkeä kuin perheen kanssa olo. Se on kai se mikä mua ärsyttää ettei hän enää välitä siitä ylipainosta! Kyllä me aika terveellisesti syödään koska itse olen tarkka painoni kanssa. Toisaalta käydään aika usein ravintolassa syömässä koska mieheni haluu hemmotella meitä ja päästää mut helpolla ettei mun tarvi joka päivä ruokaa tehdä. Mieheni tekee aika pitkää päivää töissä ja mielellään keskittyy illalla vaan lapsen kanssa leikkimiseen eikä jaksa aina lähteä lenkille kun pyydän. Itse käyn usein illalla salilla ja mies on lapsen kanssa joten ei se ole aina mahdollistakaan.

En minäkään pystyisi olemaan lihavan kanssa sängyssä. mutta onneksi minulla onkin täydellinen mies,komea hoikka mutta lihaksikas,hyvä sängyssä mutta muuten tunteeton paska eikä välitä lapsista. Mutta näytämme sentään hyvältä kun käymme jossakin.

Syy voi oikeasti olla aivan muu kuin paino. Joskus mieheen vaan kyllästyy. Se on aivan väistämätöntä pitkässä suhteessa. Mutta se menee ohi. hetken sitä haihattelee uusien urosten perään, mutta kohta taas rakastuu uudelleen siihen tuttuun ja turvalliseen.

Ja aina voi sanoa suoraan, että kulta voisit vähän nostaa rautaa. Itse tein niin kun lökäpöksyni rupesi muistuttamaan perunaa. Miehillä kun tuo läski muuttuu nopeasti lihakseksi jos ne vain vähän viitsii. Mikäli urho syyttää sinua pinnallisista arvoista, vastaat olevasi huolissaan millaisen esimerkin hän antaa lapsille. Minä olen sitä mieltä, että miehesi vielä kiittä sinua jos tsemppaat häntä. Ja ainahan punttia voi harrastaa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En minäkään tunne enää varsinaisesti intohimoa miestäni kohtaan, vaikka hänen kropassaan tai ulkonäössään ei mitään vikaa olekaan. Olin hetken aikaa ihastunut toiseen mieheen ja olin jo eroamassa miehestäni, mutta sitten luin täällä muiden kirjoituksia ja tajusin kuinka tyhmä olen ollut. Eihän se rakastumisen tunne ja intohimo vuosia kestä. Tottakai tunteet välillä muuttuvat, mutta ei se tarkoita sitä, että jonkun toisen kanssa olisi paremmin. Ei kai sitä iän kaiken voi miestä parin vuoden välein vaihtaa..

Sä ymmärrät siis miltä minusta tuntuu? En osaa selittää sitä mutta vaikeaa on elää ihmisen kanssa pariskuntana jos ei tunne minkäänlaista kiihkoa tai intohimoa häntä kohti. Ja todellakin syy on hänen vartalossa. Sen takia aikoinaan ihastuin mieheeni. Jos minä olen voinut pitää itseni kunnossa raskaudesta huolimatta niin miksei hänkin? Kaipaan mieheni entistä ulkonäköä. Pelkkä ajatuskin siitä innostaa mua mutta sitten kun näen mitä todellisuudessa saan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hemppa:
Kuulostaa siltä että sulla on unelmien mies. Jospa alkaisit tehdä terveellistä ruokaa ja jatkatte yhessä vaunuilemista, niin kyllä se painokin sieltä tippuu.

Kai se ongelma on siinä, että mieheni ei ole enää kiinnostunut ulkönäöstään. Sen mielestä se ei ole enää niin tärkeä kuin perheen kanssa olo. Se on kai se mikä mua ärsyttää ettei hän enää välitä siitä ylipainosta! Kyllä me aika terveellisesti syödään koska itse olen tarkka painoni kanssa. Toisaalta käydään aika usein ravintolassa syömässä koska mieheni haluu hemmotella meitä ja päästää mut helpolla ettei mun tarvi joka päivä ruokaa tehdä. Mieheni tekee aika pitkää päivää töissä ja mielellään keskittyy illalla vaan lapsen kanssa leikkimiseen eikä jaksa aina lähteä lenkille kun pyydän. Itse käyn usein illalla salilla ja mies on lapsen kanssa joten ei se ole aina mahdollistakaan.

jos sä oikeasti oon tosissas ja eroat tuollaisesta miehestä niin lähetä se tänne eron jälkeen, kelpais mies jolla on arvot kohdillaan :wave: mieti nyt hyvä ihminen vähän.. tietty onhan se kiva et on hyvännäköinen mies, tärkeämpää kuin nuo sun miehestä löytyvät ominaisuudet. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
Syy voi oikeasti olla aivan muu kuin paino. Joskus mieheen vaan kyllästyy. Se on aivan väistämätöntä pitkässä suhteessa. Mutta se menee ohi. hetken sitä haihattelee uusien urosten perään, mutta kohta taas rakastuu uudelleen siihen tuttuun ja turvalliseen.

Ja aina voi sanoa suoraan, että kulta voisit vähän nostaa rautaa. Itse tein niin kun lökäpöksyni rupesi muistuttamaan perunaa. Miehillä kun tuo läski muuttuu nopeasti lihakseksi jos ne vain vähän viitsii. Mikäli urho syyttää sinua pinnallisista arvoista, vastaat olevasi huolissaan millaisen esimerkin hän antaa lapsille. Minä olen sitä mieltä, että miehesi vielä kiittä sinua jos tsemppaat häntä. Ja ainahan punttia voi harrastaa kotona.

Kyllä olen yrittänyt sanoa asiasta. Toisaalta ymmärrän kyllä, että on väsynyt töitten jälkeen ja juuri valmistunut talo vie sillon kaiken senkin vähän ylimääräisen ajan. Miehestäni vika on vaan mun päässä koska ei tuo paino ole vielä terveydelle niiiiiiin vaarallista. Hänen mielestä siis. Ehkä täytyy vaan enemmän painostaa.

No hohhoijaa... jos tämä on totta, niin kannattaa harkita elävänsä ihan yksin. Ei tartte katsella lihoavaa mies. |O Minusta ainakin sisin on tärkeintä, eikä se lihooko kumppani vai laihtuuko.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
No hohhoijaa... jos tämä on totta, niin kannattaa harkita elävänsä ihan yksin. Ei tartte katsella lihoavaa mies. |O Minusta ainakin sisin on tärkeintä, eikä se lihooko kumppani vai laihtuuko.

Totta!

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:

Kyllä sillä sisimmällä on merkitystä mutta minusta noissa seksi ja intohimo asioissase ulkonäkö on tärkein. En voi sille mitään, että mieheni ei herätä minussa kiihkoa vaan jotain ihan muuta.

Hei ap!! Todennäköisesti jos eroat miehestäsi joka kuullostaa mahtavalta mieheltä.. Mies laihtuu eron myötä ja kun muut naiset alkaa pörrään tän ex-miehesi ympärillä, turha alkaa vinkuun sitä takas!

Yhteistyössä