Taidampa perjantain kunniaksi esittäytyä...

Moikka siis kaikille!

Täällä seuraanne on liittyny oululainen äiti, tyttö 3 v ja poika 6 v. Vuosi sitten olen eronnut lasten isästä, tällä hetkellä "vain" ihastunut! Joskus aikanaan huutelin toisella nimmarilla, about kolme vuotta sitten, mutta salasanat ja tunnukset ym. hukassa niin rekkauduin uudelleen! Soppaa vain sekottamaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Heippa Nelliina! Minä olen kahden tytön 7kk ja 2v äiti Helsingistä. Ehkä tuleva yh, katsotaan nyt syksyn päälle.. Mutta positiivisella mielellä :)
moi sullekin! Eipä toi ero mikään tavoite mulle ollut, aina ei vaan kaikki mene käsikirjotuksen mukaan, tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:
Moikka siis kaikille!

Täällä seuraanne on liittyny oululainen äiti, tyttö 3 v ja poika 6 v. Vuosi sitten olen eronnut lasten isästä, tällä hetkellä "vain" ihastunut! Joskus aikanaan huutelin toisella nimmarilla, about kolme vuotta sitten, mutta salasanat ja tunnukset ym. hukassa niin rekkauduin uudelleen! Soppaa vain sekottamaan!!
Moikka. Mulla lapsia kaks, tyttö vajaa 2v ja poika on 4v. Asustellaan n. 100km päässä susta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Moikka siis kaikille!

Moikka. Mulla lapsia kaks, tyttö vajaa 2v ja poika on 4v. Asustellaan n. 100km päässä susta :flower:
Vautsi.. en ehtiny vilasta sun profiilia mutta siis joko Pudasjärvi, Kemi, Raahen jälkeen joku paikka tai joku Ylivieska :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Moikka siis kaikille!

Vautsi.. en ehtiny vilasta sun profiilia mutta siis joko Pudasjärvi, Kemi, Raahen jälkeen joku paikka tai joku Ylivieska :saint:
juu, lähellähän tuo ruåttin raja on ;)

Yhteistyössä