Täi asiaa koulusta..

MömmönPaluu

Jäsen
18.09.2008
181
0
16
tuossa soitti opettaja kun niillä on jotain "esitys" harkoitusta koulussa.Poika oli sanonut että kotona on äitinkielto pistää yhtään mitään koulussa/kavereilla päähän.
Opettaja oli nyt sitä mieltä et tuo hattu "niin monella"ole ollut että poika ei sitä voisi pitää.
Sanoin tiukasti ei,hän ihmetteli tietenkin käytöstäni ja sanoinkin ,ettei meille täitä haluta. 2 lappua tullut koulun alettua kotiin jo .
He joutuvat peseen nyt sitten hatut ja sitten vasta ottavat käyttöön,kai mä nyt sit sain jonkun hankalanmutsin leiman niiden silmissä? :snotty:
sanoin kyllä et poika voi pipon tuoda tarvittaessa tollasiin kotoa jos toi pesu on vaikeaa niille tukassa pyöriville tuotteille..mä en vaan halua meille täitä meitä vielä sen verran isolauma on :headwall:

:D Samoilla linjoilla minäkin olen. Ei lainapäähineitä. Jos joku esitys on, voi varmaankin rekvisiitan saada vaikka muutamaksi vuorokaudeksi ensin karanteeniin.

Minä en käsitä sen opettajan asennetta! Just tollasen asenteen varjolla ne täit ja muut riesat leviää. Täällä oli taannoin eskarissa lapsilla kangaspyyhe yhteisenä vessassa, vaikka esim kihomadot, mahataudit ja flunssat kiertää. Vähän väärä paikka yrittää olla ekologinen...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D Samoilla linjoilla minäkin olen. Ei lainapäähineitä. Jos joku esitys on, voi varmaankin rekvisiitan saada vaikka muutamaksi vuorokaudeksi ensin karanteeniin.

Noin mäkin sinne asian ilmaisin et PLEASE kaikki tommoset inffois vaikka mulle etukäteen niin voin kyllä pestä yms,ei tee mitään ongelmaa pistää koneeseen/pakkaseen.toi täi ruljanssi on taas toinen juttu et siihen en tahtois alkaa.

Enpä antaisi minäkään pistää lapseni päähän on senverran rasittavaa touhua jos tulee olen sitten minäkin hankala äiti joka muksulleni olen sanonut että lakki täytyy ottaa pulpettiin ja kenenkä tavaroita ei lainata (lenksut harjat) ja lakkeja ei sovitella (meillä kans useempi pää)

Alkuperäinen kirjoittaja MömmönPaluu:
Noin mäkin sinne asian ilmaisin et PLEASE kaikki tommoset inffois vaikka mulle etukäteen niin voin kyllä pestä yms,ei tee mitään ongelmaa pistää koneeseen/pakkaseen.toi täi ruljanssi on taas toinen juttu et siihen en tahtois alkaa.

Pelkkä karanteenikin riittää, ei täi itsekseen elä. Eli ei tarvitse pelätä, että pesee pilalle...

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Minä en käsitä sen opettajan asennetta! Just tollasen asenteen varjolla ne täit ja muut riesat leviää. Täällä oli taannoin eskarissa lapsilla kangaspyyhe yhteisenä vessassa, vaikka esim kihomadot, mahataudit ja flunssat kiertää. Vähän väärä paikka yrittää olla ekologinen...

Jotkut asiat pitäis ajatella tosiaan ettei ne leviä.ja mun tuttu oli et tuli lappua niille kotio koulusta et täitä liikkeellä tampereel nääs..no tää oli "EI MEILLÄ MITÄÄ TÄITÄ OLE" nakkas lapun roskiin eikä edes kattonu likan tai kenenkään muun päätä..no kas kummaa viikonpäästä oltiin porua vääntämäs et täitä jokaisen päässä :headwall:
Toi ei meillä voi olla asenne joiltain jäis pois ni hyvä tulis,ei katsomisessa mitään menetä tai tarkkailussa.

muoks mutta vahinko tarttumisia sattuu kyllä,niille ei voi kaiketi koskaan mitään niin kauan kun on toisia ihmisiä yms eläimiä =)

Yhteistyössä