Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Täällä olisi! Mä vaan haluaisin nyt suihkuun, heti, eikä yhtään kiehdo lämmitellä saunaa ja kantaa vesiä... vaihdettaisko?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Takka olis aika ihana, tai mä halusin sellasen pönttöuunin tunnelmaluukulla....joskus sitten kun voitan lotosta..pitäs kai alkaa ensin lottoamaan, mutta enivei..
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Takka olis aika ihana, tai mä halusin sellasen pönttöuunin tunnelmaluukulla....joskus sitten kun voitan lotosta..pitäs kai alkaa ensin lottoamaan, mutta enivei..
mulla se ei paljoa autais, vaikka lotossa voittais.. ei taida isännöitsijä tykätä jos alkais hormeja veteleen tähän asuntoon
ne on kyl aika rajottuneita... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:täältä kerrostalostalosta käsin tuo kuullostaa aivan ihanalta. Taoyhtiön sähkösaunassa käydään ja takan nään muutaman kerran vuodessa landella. Eli kyllä kiitos kelpaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Takka olis aika ihana, tai mä halusin sellasen pönttöuunin tunnelmaluukulla....joskus sitten kun voitan lotosta..pitäs kai alkaa ensin lottoamaan, mutta enivei..
mulla se ei paljoa autais, vaikka lotossa voittais.. ei taida isännöitsijä tykätä jos alkais hormeja veteleen tähän asuntoon
ne on kyl aika rajottuneita... :snotty:
No onihme nipotusta jos toinen haluis vähän tunnelmaa kotiinsa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Becka:täältä kerrostalostalosta käsin tuo kuullostaa aivan ihanalta. Taoyhtiön sähkösaunassa käydään ja takan nään muutaman kerran vuodessa landella. Eli kyllä kiitos kelpaisi.
Me asuttiin sellasessa kerrostalokämpässä missä oli takka, mutta sitä ei saanut missään nimessä käyttää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan ne kivat juu, arki tosin tulee vastaan jossain vaiheessa... Tosin sähkökatkojen aikaan takka, hella ja uuni on pelastus.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Becka:täältä kerrostalostalosta käsin tuo kuullostaa aivan ihanalta. Taoyhtiön sähkösaunassa käydään ja takan nään muutaman kerran vuodessa landella. Eli kyllä kiitos kelpaisi.
Me asuttiin sellasessa kerrostalokämpässä missä oli takka, mutta sitä ei saanut missään nimessä käyttää![]()
![]()
jahas, että koristeena sitten oliaina välillä jotkut asiat aiheuttaa ihmetystä pienelle ihmiselle
![]()
![]()