Tahtoo marsun(marsuja)!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niitähän täytyy olla siis ainakin 2kpl, eivät ole yksineläjiä....siskoni maksoin 2 marsupojasta 50e, ei paha hinta mielestäni.
Tämä tiedossa, olen ottanut jo perusjutuista selvää nyt vain pitäisi enää toteuttaa :D
Eläinkaupassa ovat 40?/kpl mutta olen nähnyt myytävän mainitsemallasi hinnalla.
En vain ole löytänyt pikakuuklauksella pk-seudulta poikasia, hesyltäkin jo kysyin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja sannu:
Eläinkaupasta ei kannata marsuja ostaa!
no miksi, mä ostin kaksi kappaletta 40 euroa kappale, ja ei noissa ainakaan mitään vikaa ole
Esim. Hollannista tuodaan marsuja "tehtaista", ovat yleensä vieroitettu liian aikaisin jne. Itse en suosi minkäänlaista eläintehtailua.
http://www.marsut.net/keskustelut/index.php?topic=951.0



 
sipsi
Meidän marsuista toinen on kylän eläinkaupasta, kaupan omistajan oma kasvatti. Aivan ihana kolmivärinen teddy-neiti. Rohkea, reipas kuikuttelija, selkeästi hyvin syntymästään lähtien ihmiseen sosiaalistettu-nuolee ja kirputtaa kovasti kun silittelee. Vanhempi musta iso sileakarvainen marsu on isosta eläinkaupasta lähikaupungista. On aina ollut selkeästi arempi, marsun ottamisen jälkeen kuulin, että samasta poikueesta oli siskomarsu saanut poikaset luovutuksen jälkeen-velipojalle vissiin :( Ehkä hieman tehtailun tuote?

Kokeile Apulaa tosiaan... Mukavia öttiäisiähän nämä kyllä ovat :)



 
ainakaan mulla
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja sannu:
Eläinkaupasta ei kannata marsuja ostaa!
no miksi, mä ostin kaksi kappaletta 40 euroa kappale, ja ei noissa ainakaan mitään vikaa ole
Mä en ostais sen vuoksi että eläinkaupassa ei keretä käsittelemään eläimiä tarpeeksi.
Muuta syytä ei tule mieleen..
 

Yhteistyössä