Tahtoisin vinkkejä hyväkroppaisilta naisilta

Laihduttamalla ja geeneillä. Mulla on sellaiset geenit ettei läskit koskaan kerry vatsaan tai lantiolle, mutta peppuun ja reisiin kertyy, ellen kovasti treenaa ja vahdi syömisiä. Koko suvun naiset taitaa olla samanlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
Pikkusen pitkä matka.

Mulla vain alkoi mietityttämään, kun olen pudottamassa painoa ja nyt olen huomannut, että jaloista, käsistä ja kasvoista on tippunut vähän, mutta vatsa ja jenkkikset röll?tää edelleen pahasti.Ei taida pelkkä lenkkeily ja pyöräily riittää niille.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
Pikkusen pitkä matka.

Mulla vain alkoi mietityttämään, kun olen pudottamassa painoa ja nyt olen huomannut, että jaloista, käsistä ja kasvoista on tippunut vähän, mutta vatsa ja jenkkikset röll?tää edelleen pahasti.Ei taida pelkkä lenkkeily ja pyöräily riittää niille.

Netistä löytyy varmaankin paljon ihan päteviä jumppa-ohjeita joita voi kotona toteuttaa ilman minkään valtakunnan punttisalin maksuja maksamalla.

syvillä vatsalihaksilla, ja muista ne selkälihakset, ja sehän on siinämielessä kurjuus jottet voi laihduttaa vain yhdestä paikasta, joten saattaa puotakin lähteä, mutta pepulle voit tehä mavea,kyykkyä, ja askelkyykkyä. tai onko sulla itellä ees painoja?

Yhteistyössä