Millä tuon vatsaröllän saa pois ja jenkkakahvat myös, pakarat ei tarttis sulaa kuitenkaan, etten muutu lattaperseeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
Alkuperäinen kirjoittaja mikäs:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
ihme se on??
Pikkusen pitkä matka.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja mikäs:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
ihme se on??
Kuntosali.
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Pikkusen pitkä matka.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
Mulla vain alkoi mietityttämään, kun olen pudottamassa painoa ja nyt olen huomannut, että jaloista, käsistä ja kasvoista on tippunut vähän, mutta vatsa ja jenkkikset röll?tää edelleen pahasti.Ei taida pelkkä lenkkeily ja pyöräily riittää niille.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja mikäs:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tervetuloa stockan motivukselle, kyllä lähtee löllyrät.
ihme se on??
Kuntosali.
en taida stadiin asti viitsiä kuntosalin takia..
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Jumppaamalla.
(En kyllä oo hyväkroppainen, mutta toivottavasti taas piakkoin..)