Minullakin on nopea mies. Usein hän kyllä ottaa asiakseen tyydyttää minut ennen omaa vuoroaan, mutta minusta hänkin saa välillä vain antaa mennä ja viis veisata, ehdinkö minä mukaan. En itsekään haluaisi aina joutua hidastamaan ja pidättelemään, joten tuskin mieskään haluaa.
Ratkaisu: hoitelen itseni sormin (tai sauvalla) hetkeä ennen kuin menen kehräämään miehen kainaloon seksin toivossa. Paikat ovat orgasmin jäljiltä sen verran herkät, että pikainenkin pano riittää minulle ja ehdin mukaan. Mieskin saa samalla itsetunnon kohotusta, kun vaimo on jo valmiiksi kosteana. Tiedän, että hän tykkäisi vielä enemmän, jos saisi nähdä myös sen edeltävän toiminnan, mutta itse vetäydyn mieluummin johonkin ja teen sen salaa, en vain ole tarpeeksi avoin voidakseni noin vain heittää housut kinttuun, ottaa dildon esille ja kellahtaa miehen viereen sohvalle suristelemaan, kun hän katsoo telkkaria.
Luulen, että ap:n mies on kiusallisen tietoinen minuuttimunastaan ja voi olla ajattelematta asiaa vain, jos ap ei erikseen pyydä pidemmän kaavan mukaista seksiä. Muuten hänelle tulee suorituspaineita. Tarvittaisiin paljon avointa keskustelua, harjoittelua ja ilmapiiri, jossa mies saa vahingossa tulla vaikka reisille, ilman, että asiasta syntyy numeroa. Kyllä hänkin voisi oppia ottamaan rennommin, jos uskaltaisi yrittää.