A
Apuja!
Vieras
Koskaan en ole villasukkia tehnyt, edes koulussa! Mutta nyt olisi hirveä hinku kokeilla! Yritin selata ohjeita, mutta mulla ei ole perusasiatkaan hallussa, joten tarvitsisin jonkun täydellisen aloittelijalle sopivan todella selkeän villasukka ohjeen. Olisiko jollakin heittää linkkiä/vinkkiä sellaiseen?
Ja sitten ensinnäkin, mitä minä sieltä kaupasta käyn hakemassa? Jonkinlaisia puikkoja, mutta minkälaisia ja kuinka monta? Mikä olisi paras villalanka: mitä olisi aloittelijan helppo käyttää ja mikä olisi kuitenkin sellainen aito villasukkalanka? Kuinka monta lankarulla täytyy ostaa? Tarkoitus olisi siis tehdä naiselle (itselleni
) ensimmäiset itsetehdyt villasukat. Kokoni on 37-38. Nyt vinkkejä, kiitos jos joku jaksaa perinpohjaisesti neuvoa aloittelijaa! 
Ja sitten ensinnäkin, mitä minä sieltä kaupasta käyn hakemassa? Jonkinlaisia puikkoja, mutta minkälaisia ja kuinka monta? Mikä olisi paras villalanka: mitä olisi aloittelijan helppo käyttää ja mikä olisi kuitenkin sellainen aito villasukkalanka? Kuinka monta lankarulla täytyy ostaa? Tarkoitus olisi siis tehdä naiselle (itselleni