U
ulpulummukka jälleen harmaana
Vieras
ovat oikein perinteinen muori ja vaari. Eivät suutu lapsille räjähtämällä vaikka mitä tekisivät. Ohjaavat oikeaan suuntaan neuvomalla ja puhumalla lapsille, tyynen rauhaisella mutta rautaisella otteella. Käydään aina joskus siellä. Tässä oltiin kutsuilla, ja lapset aivan villeinä. Jouduin kuskaamaan jäähylle jne. Olen ollut viimeaikoina kovin väsynyt. En tiedä miksi. Kaipaisin lomaa itselleni. Yksin vastuussa aina kaikesta. No tämä muori käski minun istua ja olla vaan, hän meni näyttämään lapsille leluja jne. Kahvipöydässä lapset kinusivat milloin mehua milloin keksiä. Pyysin olla hetken hiljaa ja odottaa. No tämä vaari alkoi passaamaan lapsia ja pyysi lapsia mukaansa jotain "juttuja" tekemään että äiti saa juoda kahvin rauhassa. Ehkä vaistosivat minun väsymyksen. Ovat aivan ihania ihmisiä. Eivät koskaan kerro jos joku lapsista on tehnyt jotain rahaa tms rikkonut jotain. Kerran kuulin kun joku repi jotain. Menin heti katsomaan ja vaari nopeaa laittoi revityn akuankan tyynyn alle ja sanoi että mitään ei tapahtunut... Tottakai olisin jotenkin korvannutt mutta kun kerran mitään ei tapahtunut. Tahtoisin niin kovasti olla kuten he. Miten onnistuisin? Olen nyt niin jotenkin surullinen...