Tahtois purkaa pääkoppaa, mutta minne/mihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Alkaa taas yhden ihmisen harteille kasaantumaan kaikki mahdollinen ja alan olemaan aika poikki. Ilmenee mm. sillä, että iltaisin olen kuin perseeseen ammuttu karhu; kaikki vituttaa ja kiukuttaa. Tulee ärjyttyä lapsille, miehelle (joka ei tietenkään näe mun väsymystäni ja tulisi hieman avuksi kotiin ja lapsiin liittyvissä jutuissa |O ), nettiin, työpaikalle.... :ashamed:

Ei ole semmoista kenelle purkaisin ihan kaikki mun päänsisältä pois, nollattua.
Pitääkö ruveta pitämään päiväkirjaa? En mä kuitenkaan jaksa sitä ylläpitää :snotty:

*huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkaa taas yhden ihmisen harteille kasaantumaan kaikki mahdollinen ja alan olemaan aika poikki. Ilmenee mm. sillä, että iltaisin olen kuin perseeseen ammuttu karhu; kaikki vituttaa ja kiukuttaa. Tulee ärjyttyä lapsille, miehelle (joka ei tietenkään näe mun väsymystäni ja tulisi hieman avuksi kotiin ja lapsiin liittyvissä jutuissa |O ), nettiin, työpaikalle.... :ashamed:

Pitääkö ruveta pitämään päiväkirjaa? En mä kuitenkaan jaksa sitä ylläpitää :snotty:

*huoh*

Sano sille,ennemmin ku oottelet et jos se huomais.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

*huoh*

Sanottu, ei taida ottaa tosissaan.

Päiväkirja on hyvä vaihtoehto. Mulla on auttanut pahinpina hetkinä.. Tosin kun tyttö syntyi niin jotenkin kummasti ei ole jaksanut usein kirjoitella.

Varaa aika terveyskeskukseen sairaanhoitajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Päiväkirja on hyvä vaihtoehto. Mulla on auttanut pahinpina hetkinä.. Tosin kun tyttö syntyi niin jotenkin kummasti ei ole jaksanut usein kirjoitella.

Ei mulla oikeasti ole aikaa siihen. Vaikka kai se pitäisi olla :|

Sano sille,ennemmin ku oottelet et jos se huomais.[/quote]

Sanottu, ei taida ottaa tosissaan.[/quote]

kirjota sille kirje tai istuta se kuunteleen,mitä sul on sanottavana ja kerrot että oot tosissas ja tarvit apua.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

Sanottu, ei taida ottaa tosissaan.[/quote]

kirjota sille kirje tai istuta se kuunteleen,mitä sul on sanottavana ja kerrot että oot tosissas ja tarvit apua.

[/quote]

Arvaa olenko yrittänyt. Viimeisimpään kirjeeseen ei vastannut mitään ja se on yks paskanlati, vaikka mä sille saarnaisin pöydän ääressä. Sama meno jatkuu viimeistään 3 päivän kuluttua.

hmm.. sitten on kyllä vaikea sanoa mite tai kelle asiaa purkaisi.

Tuo sisään sulkeminenkaan ei ole hyvä vaihtoehto..

hmm.. sitten on kyllä vaikea sanoa mite tai kelle asiaa purkaisi.

Tuo sisään sulkeminenkaan ei ole hyvä vaihtoehto..

Täytyy kestää... onneksi on palsta :) ;)

Mä oon pitänyt päiväkirjaa n.10 vuotta. Nyt kun lapsi syntyi en ole kerennyt kirjoittaa mitään kahteen kuukauteen ja meinaa pää räjähtää! |O Kyllä se purkaminen vaan auttaa. :whistle:

Jos olet työssäkäyvä niin työterveyshuollon kautta. Herranen aika, jos kerran tunnistat itsessäsi alkavan uupumuksen merkkejä, niin totta ihmeessä sinulla on oikeus ja tarve saada aika ja paikka käsitellä elämäntilannettasi ennen kuin se solmu kiristyy niin tiukaksi, että availut kestävät huomattavasti pidempään. Ennaltaehkäisy on tämän päivän sana, joka pätee niin lastensuojeluun kuin terveyteen (ja moneen moneen muuhun ;) )

Aihe kiinnostaa muakin. En halua rekisteröityä minnekään huolineni.
Ajattelin jotain auttavaa puhelinta, mitä ?
olen tämmöinen kiikunkaakun-tapaus . Välillä kaikki on hyvin sit taas tuntuu ei jaksa, ei jaksa...normaalia ?

Uusimmat

Yhteistyössä