H
härkä 81
Vieras
Toivottavasti kirppu olet linjoilla joskus ja pystyt vastaamaan. Kirjoittelin syksyllä tahkoojien ketjussa nimimerkillä härkä 81 ja söimme 2004 clomeja samaan aikaan. Sait itse plussan kiertoa minua aikaisemmin, itsellänikin siis ihana leijonatyttö 2005. Onnittelut olen seuraillut ketjuanne ja olet saanut myös toisen lapsen, ihanaa!!! Nyt se meilläkin suunnitelmissa, mutta norm kierrot aivan sekaisin ja ajattelenkin et taas olis aika ottaa clomit käyttöön.
Söitkö itse clomeja ennen viimeisintä raskauttasi ja kuinka monta kiertoa ja millä annostuksella?? itselläni ei 1 tab toiminut, mut eka kierto missä 2 tab kp 3-7 tuotti plussan ja ihanan tytön. Olitko seuranta ultrissa toisellam kertaa ja millä annostuksella tulit raskaaksi. Itselläni taustalla pco ja nyt puoli vuotta yritystä, menkat kateissa ja testi näyttää negaa...
Kiitos jos ehdit ja pystyt minulle vastaamaan!!!
Söitkö itse clomeja ennen viimeisintä raskauttasi ja kuinka monta kiertoa ja millä annostuksella?? itselläni ei 1 tab toiminut, mut eka kierto missä 2 tab kp 3-7 tuotti plussan ja ihanan tytön. Olitko seuranta ultrissa toisellam kertaa ja millä annostuksella tulit raskaaksi. Itselläni taustalla pco ja nyt puoli vuotta yritystä, menkat kateissa ja testi näyttää negaa...
Kiitos jos ehdit ja pystyt minulle vastaamaan!!!