Tahkoojat 80

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastehelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kp-tietoja täälläkin kaipailtaisiin. Julia, Piritta ja Tiitu ainakin, missä teillä mennään? PQ:t ainakin Sandemanille ja Surulle täysillä! Onpas tosi ankea päivä. Pikkuisen lenkkeiltiin tuolla sateisessa metsässä, muuten nää sadepäivät ovat vähän tylsiä. On sellainen väsynyt olo, kun sääkin on harmaa.

Itsekkäänä ihmisenä jatkan taas tästä. Tuohon ekaan viestiin en ilkeä, ettei sitten joka ikisellä kerralla tarvitse lukea samoja sepustuksia :)

Piritalle tsemppiä töihin paluuseen. Onhan se aina aluksi nihkeää, mutta jossain vaiheessa sitä tuntuu jo unohtavan lomalla olleensakaan.. Itse sain onneksi kevyen laskun töihin, kun pari mun töiden kannalta tärkeää ihmistä oli vielä lomalla. Ensi viikolla se helvetti varmaan sitten alkaakin taas.. Sitä odotellessa siis.

Surulle MegaPQ:t täältä suunnasta. Jospa tuolla tuhruamattomuudella olisikin joku äärimmäisen hyvä ja toivottu merkitys!

Siirapin oireet kuulostavat kyllä hyviltä, PQ siis sinnekin (ja tietysti kaikille muillekin). Muutoinhan nuo oireet, lämmöt yms, voivat olla ihan normaaleja oviksen jälkeisiä, mutta se maaginen veritippa.. Eikös täällä kaikki, joilla on tullut n. vko oviksesta tippa verta, ole plussanneet? Siis mua lukuunottamatta.. ekan kerran tuli tippa verta ekan inssin jälkeen (vko oviksesta) ja olokin oli erilainen, mutta ei tulosta ja toissa kierrossa tuli tippa verta, jonka jälkeen alkoikin tiputtelu, joten sitä ei voida edes laskea..

Suvikin pääsee kohta uuden yrityksen käyntiin, jos ne menkat nyt sieltä saapuvat. On tämä skitsofreenista, milloin toivotaan ettei menkkoja tule ja mlloin niitä taas toivotaan saapuviksi. Suville toivon ennen kaikkea tietysti uutta plussaa pikaisesti, ja kestävää sellaista :)

Tämä päivä on mennyt spr:lle. En ole tehnyt mitään järkevää. Eilen tuli herätys ennen klo 9 ja lähdin veljen ja lasten kanssa Suomenlinnaan. Keli oli mitä paras ja sain taas vähän väriä kasvoille. Käveltiin siellä pitkät matkat. Rattaat eivät olleet mukana, koska veljen ihana vaimo oli ""unohtanut"" ne ottaa. Onhan se usean tunnin tarpominen Suokissa 4- ja 2-vuotiaille aika kova paikka ja molemmat nukkuivatkin sitten paluumatkalla. Veli on onneksi pitkä ja vahva, joten jaksoi kantaa yhtä aikaa molempia. Suokissa oli älyttömästi lapsiperheitä (ja osaan näköjään oli perheenlisäystäkin tulossa). Oli hauska kokea itsensä myös sosiaalisesti hyväksytyksi, kun ilmeisesti mua luultiin usein lasten äidiksi. Siis ihan erilaisia katseita jne, en ollut koskaan ajatellutkaan asiaa noin. Ja veljeä luultiin mun mieheksi :) Heh heh.. Lapset ovat sellaisia, että tykkäävät halata mua, istua vieressä, puristaa kädestä jne, sellaisia läheisiä, vaikka ei niin älyttömän usein nähdäkään. Jos sattuivat mainitsemaan reissulla äitinsä, puhuivat tästä etunimellä.. Mäkin olin illalla ihan kuitti, kuitenkin sitä pitää olla eri tavalla varuillaan, että mihin ne nyt ehtivät jne. Onhan ne mahtavia lapsia, mutta on se omakin aika kyllä ihanaa :)

Mies on taas studiossa. Tästä tämä meidän arki taas alkaa, että nähdään lyhyesti silloin tällöin.. ( . ) (kesän jälkeinen ulkomuoto) menkat on lusittu. Olivat kyllä äärimmäisen helpot. Vain 2 päivää niukasti verta ja nyt ei enää mitään.. Jihaa, eikä kipujakaan ollut. Tällaisia kiitos useammin, eikä niitä hirveitä mahatuntemuksia enää.

Heips, Kastehelmellekin! Hyvä, jos menkat menevät helposti ohitse. Mulla on yleensä kans aika kivutonta, mutta nyt kyllä juilii siihen malliin, että meinasin jo tuossa lääkettä ottaa. Pillereiden lopettamisen jälkeen oli muistaakseni enemmänkin kipuja. Kunhan nyt sitten kierrot pysyisivät aisoissa. Nyt on 1,5 vuotta ehkäisyn lopettamisesta. Ja tuloksen tiedätte. Ei oikein kyllä hymyilytä.

Surulle; mulla tuli 4 viikkoa nyt siitä kaavinnasta. Sehän ei ollut siis km, vaan kohdunulkoinen. Olihan se alkiokin tosi menehtynyt, mutta sehän on selvää, kun vika paikkaan oli asettunut. 0,5 cm oli pitkä. Voi, voi.

Suvilta pitikin kysyä, että mikä ultra se oli, jossa asia todettiin? Neuvolan ultra vai oma, varhaisultra? Oliko sulla jotain kipuja tms. kun ultraan menit? Voi että, ei sitä osaa muuta kuin toivoa, että seuraava kaveri tarraa kiinni pian ja oikeaan paikkaan.

Mulle tuli lopulta niin järkyt vatsakivut, että oli pakko lähteä päivystyksenä sairaalaan. Siellä se sitten todettiin. Eka lääkäri luuli keskenmenoksi, mutta onneksi seuraavana päivänä oli kuitenkin ""fiksumpi"", joka tajusi tilanteen oikean laidan. Onneksi nyt seuraavassa, (mahdollisessa) raskaudessa pääsen heti rv6+ ultraan, jossa paikallistetaan kaveri. Ettei asia mene ihan näin pitkälle. Aion kyllä tehdä asiasta valituksen myös potilasvakuutuskeskukseen. Neuvola olisi voinut ottaa asian vähän vakavammin, ei olisi ehkä käynyt ihan näin. Ja kävinhän myös tk-lääkärillä ekan vuodon yhteydessä rv 5 +. Itselläni oli koko ajan aavistus, että kaikki ei ole kunnossa, mutta kun neuvolasta vain vakuuttelivat kaiken olevan aivan normaalia, minä hölmö uskoin!

Onneksi tosiaan se seuraava lääkäri tajusi mistä on kyse. Silloin rv:lla 5 on varmaan vielä vähän vaikea sanoa kaverin sijainnista mitään, kun välttämättä koko kaveria ei vielä näkyisi, vaikka olisikin oikeassa paikassa. Rv 6+ kai pitäisi alkaa sijainti jo näkymään. Ovat neuvolassa varmaan ajatelleet vaan, että normaaleja vatsakipuja.. Pakkohan se on uskoa, kun oli itselle eka kerta, eikä oikein voi tietää mikä kuuluu asiaan ja mikä ei. Inhottavaa vaan, kun virheitä sattuu - ja varsinkin, kun ne sattuvat omalle kohdalle. Hitto, ikäviä olet joutunut kokemaan. Toivotaan, että yksi tuollainen kerta riittää sulle ja seuraava homma sujuu niinkuin pitääkin.

Niin, eihän sillä ekalla lääkärillä ollut ultraakaan käytettävissä, mutta olis se nyt voinut edes kohdun koon tunnustella, mutta kun sekin jäi tekemättä. Kiitos kuitenkin, kun saa täällä purkaa tuntojaan. Ja olen kyllä jo aika hyvin yli asiasta päässytkin. Mutta aika tiukille se otti vielä pari viikkoa sitten. Toivotaan, että ""ihmeitä"" tapahtuis pian ja kaikille tahkoojille!

Itse asiassa Suvi musta sä olet vaikuttanut iloisemmalta kuin esim. keväällä. Tietysti se on vain kuva, jonka olen saanut kirjoituksesi kautta. Enkä tietenkään tarkoita sitä, etteikö homma olisi ollut raskas. Tuntuu vain, että olet saanut uutta potkua hommaan :) Kyllä muakin varmaan ""lohduttaisi"", jos tulisin edes kerran raskaaksi, tietäisi sen olevan mahdollista. Km tai extraa en tietenkään kenellekään toivo, missään nimessä, mutta itseäni siis helpottaisi edes raskauden alkaminen. Sitä voisi ajatella optimistisesti, että seuraava kestää loppuun asti. Vaikka mistäähän ei tietenkään takuita ole..

Mulla ei ole hirveän hyviä kokemuksia tk:n lääkäreistä. Jospa hän ei ollut aikaisemmin ollut hirveästi tekemisissä raskauksien kanssa eikä olisi edes tiennyt, minkä kokoiselta kohdun pitäisi tuntua. Mene ja tiedä.

Kiitos Kastehelmi kauniista sanoista ja rohkaisusta! On varmaan tosi, etten ole enää niin epätoivoinen! Muutenkin tapahtuma lähensi meitä miehen kanssa, on ollut tosi hyvä olla yhdessä! Olemme myös puhuneet hoidoista, ja mies ei enää suhtaudu niin nihkeästi niihinkään. Jotenkin mä siis jaksan uskoa, että jollakin keinolla me se lapsi vielä saadaan. Ihan me kaikki! Niin minä uskon!

Iltaa, jos täällä nyt enää sunnuntain puolella kukaan käy;)

Viikonloppu alkaa olla taas ohi, huomenna sitten taas ankea (mun kohdalla) paluu arkeen. En edes halua ajatella työtilannettani, kun olen nyt 5 viikkoa ollut poissa... No, rennoin rantein!

).( Kp 2. Vihdoin. Ei siis todellakaan tarvitse pahoitella, näitä on odoteltu. Lugejen jälkeen meni siis viikko vuotoon. Huomenna sitten clomit kehiin taas. Ja sama rumba jatkuu...

Huomenna alkaa myös kunnon kuntoilu, johan tässä on loma löysäilty ja sitten tietysti toi tauti vei voimat. Ja muutenkin täytyy ottaa itseään niskasta kiinni, ruokavaliokin on ollut lomalla vähän sellainen viikonloppuherkkuja joka päivä. Nyt siis yritän ottaa terveellisemmän linjan. Eiköhän pistetä pieni tahkoojien ""kuntokuuri"" käyntiin, kun muillakin on samoja aatoksia;=)

Lomalta palaaja ilmottautuu! Vähän on haikea fiilis, nyt todella tuntuu siltä että kesä on ohi...mutta olen nauttinut superisti lomasta, sopivasti matkustelua ja maallaoloa, biletystä ja lepoa. Sellaista huoletonta elämää jota ei liiat aikataulut häiritse.Miehen kanssa ollaan nautittu yhdessäolosta kun normaalisti nähdään arkena niin vähän.

Eniten ahdistaa tulevat aikaiset herätykset kun nyt on saanut herätä niinkuin tuntuu hyvältä, oli se sitten klo 8 tai 12.
Mutta ei voi mitään ja niinkuin Kastehelmi totesit, kyllä siihen rytmiin taas tottuu. Ja oikeastaan on ihan kiva mennä katsomaan mitä sinne työpaikalle kuuluu. Meillä alkaa uuden ihmisen rekryyminen (TAAS!!) joten muutosta luvassa.

Samassa veneessä siis mennään Piritta! KIva kuulla että teidän reissut on olleet onnistuneita, lukaisin pikaisesti tuolta ed. ketjusta lomakuulumiset. Ja pizzeriakin löytyi, sori kun muistin nimen vähän väärin :) !!
Skansen on ihana paikka, kävittekö Gröna Lundissa? Siellä on sellainen ""Fri fall"", josta tiputetaan 80 metriä vapaapudotuksella, vähän niinkuin LIntsin ""Raketti"" päinvastoin. Hurja kokemus!
Harmitus ettei sitä ammetta Ariadnessa ollut, ehkä niitä on sitten vaan osassa huoneita.

Plussia ei ole ilmeisemmin tullut mutta jännäilijöitä on, Sandeman ja Siirappi ainakin! PQ!!

Itsellä menossa kolmanneks vika teropäivä joten menkkoja odotellaan ensi viikon lopulla. Ovista tikuttelin muutamana päivänä mutta ei löytynyt, ei ollut limojakaan joten eipä tästä kierrosta taida tulosta tulla. Mammaksin tikuilla testailin ja pidin iloisena 10-15 sekuntia tikkua kupissa kuten Aconeissa eikä tullut mitään viivaa. Katsoin sitten käyttöohjeesta että olisi pitänyt pitää vaan 3 sekuntia!! Juuh...nimimerkki ""kuka niitä käyttöohjeita lukee""...
Sinne Sjöbergille Femedaan oon menossa keskiviikkona duunin jälkeen joten infoon sitten sua Kastehelmi, että millainen lekuri on ja kannattaako varata aikaa.
Katsotaan sitten että mitä se ehdottaa, nyt nimittäin tulee se vuosi täyteen.

Ihanaa olla taas täällä teidän parissa!!

Tervetuloa Keijukainen takaisin ""arkeen""! Mukava, että monilla (siis varmaan kaikilla muilla paitsi minulla) oli onnistunut loma! Nyt vaan päräytetään se plussamopo, sekös se oli parempi?, käyntiin oikein kunnolla!

(.) Kp1. Jes! Eikä todellakaan tarvitse pahoitella! :)

Onnittelut Suville! Ja eikun uutta yritystä vain! Mikä sulla Tiitu lopulta tuli kierron pituudeksi? Enkä pahoittele, jos et halua... Kyllähän se varmasti joissain tilanteissa on ihan ok, että menkat vihdoin alkavat, niin kuin Suvilla ja Tiitulla tällä kertaa. Koitahan Tiitu selvitä työpäivästä huomenna!

Kastiksen menkat oli kyllä kadehdittavan helpot (siis nyt puhutaan siitä fyysisestä puolesta...)! Kaksi päivää... vau. Meikäläinen, jolla homma kestää tuhruineen yleensä sen kaksi viikkoa, ei voi kuin ihmetellä.

Mikäs Sandemanin tilanne? Siirappi? Julia?

Keijulle teretuloa lomalta! Säkihän pääset samantien jännättävien joukkoon, PQ, PQ...

Moonista ei ole kuulunut mitään niiden surullisten uutisten jälkeen. Oletko poistunut kokonaan palstalta? Vai taustailetko? Jaksamista sinulle! Jos on voimia, käväise kertomassa kuulumisia!

Täytyypä alkaa valmistautua C.S.I:n katseluun.

Huomenta!

).( kp32. En tiedä mitä pitäisi ajatella, eilen tuli yksi tuhru ja tänä aamuna samanlainen, selkää särkee megana. Kuitenkin eilen illalla lämpöä 37,2. Höh ja pöh. Yritän rauhoittaa mieltä ja ajatella muita asioita mutta vaikuttaa jo valmiiksi kuolleena syntyneeltä ajatukselta. Miten voi olla ajattelematta plussaa? Yritän karmeesti psyykata itseäni menkkoihin koska plussa on niin utopinen ajatus. Mulla on siis KAIKKI menkkojen oireet mutta polla on sen verran hölmö ettei suostu olemaan vakuuttunut niiden tulosta. ÄÄÄÄHH.

Täytyis varmaan uppoutua töihin kun niitäkin tuppaa olemaan, kun ollaan tällä viikolla kaksi päivää ""koulutuksessa"". Plääh.

Viikonloppu meni kivasti, pe syötiin rapuja tyttöjen kanssa ja la kävin kiertämässä kaverin caddiena golf-kenttää. Keli oli komea mutta ei iskenyt laji muuten, vie ihan kamalasti aikaa!! Miehet oli puskassa, mutta hanhet liiteli vaan ohi ja yli, kun oli niin aurinkoista. Perjantaina mies toi kotiin pari kyyhkystä, mutta onneksi ne on sen verran pieniä että pakastimen voisi vielä sulattaa ennen hirvijahtikauden alkua.

Teretulemast vaan kaikille lomailijoille, musta tuntuu jo siltä että lomaa ei ole ollutkaan:-(.

epätoivoinen Sandeman

Jaa ja sille vierailijalle: eihän maailma olekaan kiinni meidän lapsenteosta, mutta olisin odottanut hiukan enemmän hienotunteisuutta tältä kaverilta ennen kuin lisää mut ketjukirjelistalleen. Kun tasan ei käy nuo onnenlahjat tässä lapsenteossa...

Pikaviesti.
Täti teki yllätyshyökkäyksen eilen. Kp nyt siis 2 ja kierroksi tuli vain 25. Ei ymmärrä. Huomenna taas clomit peliin ja tässä kierrossa sitten kontrolliultra, josko jotain valaisisi.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Suvillekin laitoin vielä eilen illalla onnittelut menkoista mutta meidän kone imaisi viestin eikä toiminutkaan sitten enää, joten onnittelut tulevat tässä!
Sandemanille isot PQ:t!!

Töissä siis ollaan ja outoa on. KOvasti väsytti aamulla ja kuten uumoilinkin, nukuin huonosti mutta sentään onneksi riittävästi. Luulen että tämä työpäivä menee nopeasti kaiken setvimisessä mutta onneksi mitään paniikkia tai kaaosta ei ole. HUH!

Mukavaa maanantaita kaikille! Nyt taidamme olla kaikki ""koossa"" taas vai onko joku vielä lomailemassa?

Hitsi mua jännittää toi Sandemanin tilanne! Toivotaan, toivotaan :)

).( tai niin kuin Kastis asian ilmaisi (.) (sopii muhun paremmin) kp 27/n.30-33, ei mitään tuntemuksia, mistä vois jotain arvailla. Onneks ei siis sitäkään, että oikeata rintaa vihloo, se on mulla satavarma merkki menkoista. Noh, onhan tässä vielä viikko aikaa tapahtua mitä vaan. Ei auta kuin odottaa, samanlailla sekavin mielin kuin Sandemankin... Joo ja jalat kyllä vähän hipoo maata.

Hino homma muutamille menkanneille :) Järkkyä tosiaan, että välillä menkkoja itketään ja toisinaan odotetaan kuin valojen sammumista formuloissa. Sorppa urheilupainotteinen vertaus, mutta oli niin hieno Turkin gp että.

Viikonloppu meni pihahommissa (aidan leikkuu jne.) ja siskoni&miehensä kanssa turinoidessa kun lapset olivat mummolassa. Sangriaakin tuli tehtyä keilaillan päätteeksi ja ai että oli hyvää.

Kiva Keijukainen, että olet palannut :) Loma se aina menee yhtä nopeasti.. Huoh (tuntuu, että olsin ollut ikuisuuden töissä)!

Mun menkat alkaa usein tolla tavalla kuin Sandemanin tilanne on nyt. Ekaksi vähän tuhrua, myös aamupäivällä ja sitten illalla saattaa hanat aueta. Niin viime kierrossakin. Toivotaan, että teillä muilla hommat menisi toisin (mulla se on ollut siis takuuvarma menkkojen tulon enne). Eihän sitä Sandeman tiedä, jos vaikka sun vakaa usko asioihin auttaisi asiaa :)

Surulle voisin vielä tarkentaa, että ei ne mun menkat nyt ihan niin helpot ole. Siis 2 päivää kestää itse menkat, sen jälkeen tulee vielä pari päivää sellaista tuhrua. En tiedä miksei kaikki tule kerralla pois verenä, tai ehkä suurin osa tuleekin, mutta aina sitten vielä jotain tiputtelee. Onneksi silloin ei kuitenkaan tarvita mitään suurempia suojia eikä pelkoa sotkusta ole, niin vähäistä se siis on. Heti pillereiden jälkeen mulla oli n. 5 päivän vuotoja, mutta nyt ovat vähentyneet tähän. En ole tästä hirveän huolissani, koska kevään ultrissa kaiken todettiin olevan ok, myös limiksen, ja silti vuoto oli yhtä vähäistä.

Keijukaiselta otan mieluusti Sjöberg-infoa vastaan. Mies on käsittääksen NKL:n johtava lääkäri, ylilääkäri tms, joten pitäisi olla tietoa kaverilla takana. Eri asia sitte on, että minkälainen on tyyppinä. Viime kierto oli niin helppo, ettei tullut mitään aihetta epäillä endoa, mutta saattaa olla, että käyn vastaanotolla silti syksyn aikana (varsinkin, jos tässä kierrossa on taas kipuja tai muuta). Jos mitään erikoista ei ilmene, saatan odottaa sinne joulukuun loppuun asti näillä eväin..

Suville tosiaan onnittelut menkoista. Hinoa, että elimistö lähti käyntiin omin avuin. Nyt ei muuta kuin uutta putkeen :)

Tämä mopo ei meinaa millään käynnistyä, siis työnteon suhteen.. Laiskottaisi vaan :)

Vaikuttaa vahvasti siltä että kp32 vaihtuu kp1ksi. Nyt tulee jo punaista:-((. Että silleen. Mitenkäs meillä oliskaan voinut nyt onnistua kun ei ole tähänkään mennessä onnistunut?? Jalat maassa näköjään kannattaa mennä, eikä liikoja hötkyillä. Nooh, saanpahan varattua sen ssgn ajan, jos odottaisi iltapäivään ja varmistuisi tästä tämänkertaisesta tulvasta:-((. Ja pahoittelut voitte unohtaa, jookosta?

Kannattaako mun muuten samalla varata Fredrikalle aika, että saisin ne clomit? Kun eikös tuo ssg ole alkukierrosta, sitten Fredrika näkisi loppukierrosta onko siellä mitään kehittymässä? Kastis, onko tietoa?

Ja onnittelut tosiaan Kirpulle poitsun ansiosta! Olipa ihana uutinen. Seuravaa taitaa sitten olla Hilla...
Ja kun paikkoja vapautuu niin pakkohan sen plussamopon on käynnistyä!!

Sandeman, en pahoittele.. Jos ssg tehdään alkukierrosta, niin välttämättä sitä johtofollikkelia ei näy kauhean hyvin, jos sun ovikset ovat olleet kp18 maissa. Jos haluat heti seuraavaan kiertoon ne clomit, niin voithan sä tosiaan käydä Fredrikalla melkein heti ssg:n perään. Jos käyt ennen kp18 (jos ovis siis noudattaisi samaa kaavaa) niin silloinhan Fredrika näkisi olemassa olevan tilanteen. Mutta voihan siellä myöhemminkin käydä.. Kyllä tapahtunut ovis näkyy keltarauhasena ja limiksen paksuus näkyy myös. Ssg:n tuloksethan ovat heti valmiit, joten niitä ei tarvitse mitenkään odotella ennen Fredrikan käyntiä. Tietysti voit koittaa ssg:n jälkeen, jos Fredrika määräisi sulle clomit puhelimessa, niin ei tarvitsisi käydä.. Pakko muuten mielenkiinnosta kysyä, että onko miehen ajatuksissa tapahtunut minkäänlaista muutosta?

Ja asiasta rasiaan.. Lukekaa iltasanomien lööppi. Kaikki on siis mahdollista (tosin mistä sitä tietää, onko toi juttu todellista totta..)

Hellou!!

Viikonloput meni ja menkatkin loppuivat, nyt jännäillään mikä mahtaa tulla seuraavan kierron pituudeksi, viimeisen 37:n jälkeen. Lauantaina tuli käytyä kaverin kanssa terasilla parilla onneks vaan.

Sandeman PQ:ta inhaa tollanen, nyt mä siis vuorostani peukuttelen sulle:=)

Tervetuloa takaisin lomalaiset.

jatketaan....

Tervehdys!

Eilen oli illalla kunnon matsi miehen kanssa, märehdin asiaa puoli yötä joten viikko alkaa tosi miellyttävästi.. Mies lähetti aamulla katuvan viestin, mutta sain sellaista ryöpytystä illalla että harmittaa vieläkin enkä oikein ole valmis sopimaan. Tuntui että olen maailman huonoin ja tyhmin ihminen, mies osaa sanallisen hyökkäyksen ""taidon"". Harmittaa ja ärsyttää niin että toivois voivansa mennä piiloon pariksi päiväksi johonkin omaan koloon!

Hauskaa että täällä kaikki taas aktiivisina paikalla! Mä lasken päiviä ensi viikkoon kun pitäis päästä lekuriin taas tsekkaukseen, josko nyt olis kohtu valmiusasemissa taas.

Kuntokuurista kun on ollut puhetta, niin minä olen nyt tehnyt pyhän lupauksen mennä huomenna illalla ostamaan jäsenkortin aerobicciin ja samoin tein kiinteytys-tunnille. Odotan kyllä sitä ihanaa fiilistä kun tietää tehneensä jotain! Lähtemisen tuska se vain on vaikeinta..

Kohta on muuten kymppitonni rikki viesteissä.. olisko arvannut vielä olevansa täällä Tahkoojat 100:ssa?? Nyt on ollut supernihkeää plussien kanssa, pakkohan sen on jo kohta muuttua!

Huomenta!
Onnittelut Suville menkoista, tiedän kyllä miltä tuntuu :)

).( Siis mä en tajua mitä ihmettä tämä mun kroppa taas touhuaa. Oviplussan sain siis 13.8. ja nyt perjantaina alkoi valuttaa kunnon ruskeaa mömmöä ja paljon. Lauantaina ja eilen tuli myös verta ja eilen oli pientä menkkamaista särkyä. Menkoilta nää ei kuitenkaan tunnu, joten voisiko olla joku varhainen km?? Kertokaa nyt mitä mieltä olette... Mun pitää kuitenkin pysytellä kartalla noiden clomien takia, joten jos nämä on kuitenkin menkat, niin pitäs alkaa napsii clomeja pian.... uskotteko, että turhauttaa :(

Nytpä tuli pelkkää omaa napaa, sori kaikille.

Yhteistyössä