Tahkoojat 64

  • Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti
Kata
Terve!

Suru, mulla ollut samaisia Sonera-ongelmia jatkuvasti, säikähdin jo että nyt on työpaikalla keksitty mun salainen pahe ja laitettu esto näille sivuille..kyllä siinä sydän löi pari ylimäääräistä kertaa, mutta onneksi kyseessä ovat aina olleet tilapäiset häiriöt.

Ja päivitys: Inssi II tehtiin viime viikolle, ja ensi viikon torstaihin piinailen taas, ottaa kyllä kärsimättömän luonteeni päälle nämä hoitokierrot, alkaa varmaan nuppi oirehtia kohta.. Tällä kerralla siittiöt heittivät veivinsä sankoin joukoin pesussa, ja jäljelle jäi vain 2 milj, joten kotona jouduttiin täydentelemään vielä. Kumma juttu kun viime kerralla ne ei olleet moksiskaan käsittelystä.

Kastehelmi, yksityiselle mennään ivf:ään heti syksyllä jos ei nää kolme inssiä ota tulta alleen ennen kesälomia. Varmaan tosiaan mennään Väestöliittoon, siellä ei kuulemma kuitenkaan tarvitse jonottaa muuta kuin muutama viikko eka käynnille, ja sen jälkeen pääsee heti hoitoihin, ja se on vielä kohtuullisen hintaista Felicitakseen verrattuna. Luulen ettei mennä edes julkisen jonoihin, kun nyt on kärsivällisyys niin loppu ettei kestä mitään odotuksia. Elättelen toivetta että sen 6 kk:n aikana ehtisi tehdä jo monta yritystä... Toivon kyllä että jos sinne mennään niin saadaan pakkaseen jotain, muuten täytyy ottaa varmaan luottotililtä avustusta, jos usemman ivf:n joutuu putkeen tekemään. Onneksi lääkkeet on loppuvuodesta ilmaisia, jotain positiivista.. Pistoskyniin on yksinään mennyt jo 420 euroa.

 
Sanelma
Perjantaita!

Kastehelmelle suuret onnittelut palkankorotuksesta. Pienempikin tuntui mukavalta, joten varmasti olet tyytyväinen vaikka vääntöä asiasta olikin. Ja hyvältä kuulostaa tämän kuukauden panostus tähän toiseen projektiin. Ja HINOA että myös miehesi musiikki asiat kulkevat myötätuulessa.

Tiitulle HÖH. Ja siltä tuntuu, että perässä tullaan. Aika mojovat jomotukset alkoi eilen illalla tuolla emättimen seudussa ja aina on sitä seurannut menkat. Että viimeistään varmaan huomenissa alkaa. Silloin kierrosta tulis sama kuin pisimmästä tähän asti. Eli nyt 33/30-33.

Auttakkee auttakke, vaikka omahan se on viimekädessä päätös. En haluaisi testata, kun olen varma negasta (huom! ei ovisplussaa), mutta silti mietityttää huominen kyläreissu ja alkoholitarjoilu... Jos ei olis tuota kyläilyä, en testaisi missään nimessä vielä. Kuinka herkkä Apteekin raskaustesti olikaan? Pitääkö se tehdä aamuvirtsasta vai voisko senkin venyttää vielä iltapäivään ennen kylään lähtöä tehtäväksi. Vai olisko joku muu merkki parempi siihen.

Nyt täytyy poistua linjalta, kun en saa kirjoitettua mitään muuta kuin omaa napaa... sorry. Syytän tästä kyllä kp numeroa.
 
apteekin raskaustesti
Hei!
Sanelmalle, itsellä apteekin raskaustesti näytti aika himmeän viivan kp 38/33 iltapäivällä, siitä parin päivän päästä aamulla kunnon viivat. Eli ei ollut ainakaan minulla kovin herkkä.

Plussaonnea tasapuolisesti teille kaikille, ootte loistavia tyyppejä!

 
Stella
Sanelma, Apteekin raskaustestiä ei tarvitse tehdä aamuvirtsasta. Itse testasin kp 33 keskellä päivää samasta syystä kuin sinä - oli juhlat seuraavana päivänä. Kyllä tuo testi herkimmästä päästä on.
 
Kastehelmi
Sanelma, apteekin oma reagoi 25 yksikköön. On siis aika herkkä (vrt. Predictor 50 yksikköä). Ja monethan tässäkin ketjussa ovat saaneet sillä hyviä tuloksia :) (Hitsi, pitäisikö itsellekin ostaa varuiksi sellainen 2 viikon päähän, jospa sillä saisi mukavia tuloksia tämäkin nainen.. Jaa minäkö taikauskoinen?) Jos et halua testata, niin et sillä normaalilla alkoholin käytöllä mitään pysyvää vahinkoa saa aikaan. Mutta jos haluat olla ihan varma, niin sitten se pitää testata. Mikä aika päivästä tahansa käy, kunhan pissa on ollut rakossa n. 4 h (3 riittää myös) etkä ole juonut litrakaupalla ennen testiä. PQ!

Mullakin muuten tulee aina loppukierrosta noita jomotuksia alakertaan - varma merkki se on mullakin ollut :( Tietysti toivon, että sun jomot johtuvat jostain muusta, jostain HINOsta.

Kata, suunnitelma kuulostaa hyvältä. Meilläkin vaihtoehtona ovat Diacor ja VL (ja ehkä Fertinova, vaikka jotenkin se ei kiinnosta niin paljon). Aiotaan silti laittautua julkisen jonoon. Voi siis olla, että syksyllä ei tehdä asioiden eteen mitään, paitsi kotona. Pahoin kyllä pelkään, ettei mun pää kestä sitä ""jouten oloa"", joten ehkä edetään kuitenkin. Jos vaikka ehtisi syksyllä tehdä 1 hoidon yksityisellä ja sitten siirtyä. Meillä vaan tuo talous falskaa sen asian kanssa, vaikka ainahan ne järjestyy jos haluaa. Ivf:ää ei kannata kyllä aloittaa enää marraskuussa, muuten ei voi hyödyntää maksukattoa. Meillä kun se ei ole läheskään täynnä. Se on sitten syys-/lokakuussa edettävä, jos siltä tuntuu silloin. Vaikka Diacorissahan sanottiin, että jos haluaa edetä heti syksyllä, niin ennen juhannusta olisi suunnittelukäynti. Ei me kyllä niin nopeasti edetä, ja gynekin totesi, että tässä kannattaa kuunnella itseään, että miten haluaa jatkaa. Mies tuntuu toivovan tähän nyt jotain ""omaa aikaa"" eli katkoa hoitoihin. Toisaalta, kesä ja elo-/syyskuun pettymykset voivat olla hänellekin kova pala. Katsotaan sitten jos edetään. Mä saan veronpalautuksia sen verran, että niillä maksaa yhden hoitokerran + lääkkeet eli periaatteessa se olisi mahdollista.. No, ehkä ei kannata ajatella sinne asti. Toivon nyt kovasti onnistumista tässä tai kesän aikana :)

 
Piritta
Hellou!
Törkeen kylmä vilu päällä, tulin pyörällä töihin, ja eihän siellä kovin lämmin ollutkaan. Hanskat ois ollut kova sana. Nyt kärsin tästä koko pvän...
Tiitulle nyt ainakin pienet pahoittelut.. Ja sanelmalle pq, jospa se olis kuitenkin sun vuoro nyt :)
Tänne ei ihmeitä, joten en taida jorista tämän pitempään. Illalla olusille kaverin kanssa, ja la ja su pelkkää löysäilyä himpessä, no ehkä jotain pientä vois tehdä, kuten rullaluistella ja siivoilla. Jotenkin noihin tupareihin antoi kaikkensa, järkkäs kotia ja puuhaili joka ikinen vkloppu, joten nyt vain olen. Ja hih, ihailen mun taulua, jonka löysin – viimein – taidelainaamosta :)
 
Mimmu
Sanelma, jos haluat mahdollisimman varman tuloksen apteekin testillä, niin kyllähän se kannattaa heti aamulla tehdä, vaikka sanotaankin, että voi tehdä milloin vain. Aamulla ne hormooniarvot ovat kuitenkin isoimmillaan. Minä sain itse sillä apteekin testillä selkeän plussan kp 31/29-31. Eikä siis mitään epäilystä, plussaviiva lähti kehittymään jo ennen sitä kontrolliviivaa. Tosin ultrien perusteella tämä kaveri on noin 3 päivää kuukautisista (oletus 28 päivää) laskettua isompi eli ilmeisesti tuosta kierrosta olisi tullut normaalia lyhyempi. Olen myös miettinyt, että kun se edellinen kierto 2 päivää pidempi kuin normaalisti hyvin säännöllinen kiertoni, niin olisiko siinä käynyt jotenkin niin, että olen jollain jännittämisellä hidastanut vuodon alkua ""luonnollisesta"". Onnea testauksille!
 
Sanelma
Kiitos vastauksista kaikille. Ruokiksella kävin apteekissa ja nyt on Apteekin oma - testi taskussa.

Kerran se vain kirpaisee, eikä se testin tulos enää tilannetta muuta, joten mikäli ei ole aamuun mennessä alkanut menkat, niin teen testin. Piste. Testaamallahan ne hanat on perinteisesti aukaistu.

Myönnetään, jännittää.
 
Keijukainen
Hui Sanelma, nyt alkoi jännittämään minuakin todenteolla. PQ! Onhan se niin että joskus se testaaminen voi rauhoittaakin varsinkin jos on juhlat tiedossa. Ja jos pitäisi muutenkin huomenna alkaa ja huomenaamulla vasta testaat niin eihän se kauaa ehdi harmittaa jos nega tulee...mutta ottaahan se kovasti ensin päähän, tietysti!

Kohtahan se Mimmukin astelee avioliiton satamaan. Ensi kuussako teillä ne häät on?
Vieläkö mahtuu puku päälle :)

Olen ihan valmis viikonlopun viettoon, plääh.
 
Piritta
Täällähän on porukka vaiteliasta tänään, ei taida kukaan keksiä gallupiakaan viihdyttäjäksi =)
Kastikselle unohdin sanoa onnittelut palkankorotuksesta. Hienoakin hienompi homma! Toihan on jo ihan merkittävä korotus, jee! Muakin omassa kevään korotuksessa pänni se, että se ei tullut suinkaan talon aloitteesta vaan itse sitä manguin. Sitten sain sellaisen tökerön kirjeen ylemmiltä bosseilta, että ""olet saanut xx euron palkankorotuksen, hienoa, jatkaa samaa hyvää työtä tms."". Hoh hoijaa, lievän tekopyhää. Nyt mun pitäisi saada tämän uuden duunini korotus elokuun jälkeen, ja voin lyödä vaikka vetoa, että se ei tule ilman että sanon siitä. Siis se vaan unohdetaan..great (on meinaan jo kokemusta siitä)! Ihminen, kenen kanssa siitä aikoinaan sovin, on nimittäin jo eri tehtävissä. Mutta onneksi mun uusi pomo on tosi mukava ja on takuulla nolona, kun siitä sitten mainitsen. Noi kun ei ole mielestäni työntekijän tehtäviä muistuttaa, että öhöm, mun pitäisi saada se mun ""uusi"" palkka nyt seur. kuussa. No joo, meni taas talousasioiden puolelle =))
 
Julia
Tiitulle lähtee täältäkin höh.

Sanelmalle pq ja Katalle ja Kastikselle hermoja :))

Surusta oli kiva kuulla pitkästä aikaa ü.

ON: Mulla munatorvien aukioloultra takana ja ihan hyvin meni. En voi sanoa etteikö olisi sattunut, mutta ei mitään ylivoimaista kipua. Aina silloin sattui kun pumppasivat vettä tai ilmaa ja sit se meni saman tien ohi. Oikea puoli oli heti selvä, mutta vasemman kans räplättiin niinkin kauan, että makasin piuhat persiissä kolmevarttia! Vasenkin loppujen lopuksi näkyi olevan ok. Oli vaikeuksia nähdä sitä kun oli suolet tiellä! Hyi #¤%&#. Vähän on ollut pökkyräinen olo, mutta töissä olen. Otin kylläkin särkylääkkeen vielä toimenpiteen jälkeenkin.
Oikealla puolella oli ""johtofollikkeli"" eli 16mm munarakkula, muut pienempiä. Pistelen FSH:ta vielä tänään ja huomenna ja irrotuspiikin su iltana. Maanantai on välipäivä ja tiistaina tehdään inssi. Hienoa. Sitten ""saa"" taas lisää panikoitavaa kun vatvoo, että tuntuuko mitään ja oonkohan vai enkö. Tuttua kauraa...
Kp on 10 ja inssi tehdään siis kp 14. Jonkunverran suoraan piikitykseen siirtyminen aikaistaa mun ovista, normaalisti olis vasta kp 17.
 
Keijukainen
Hyvä homma, Julia! Pääset pian jännäämään :)
Toivottavasti se sullakin kolmas kerta toden sanoisi eli siis kolmas raskaus joka sitten menisi hyvin!!
Ja hyvä ettei kokemus ollut ihan maailman epämiellyttävin.
Vaikka ei ole varmaan kivaa maata ""piuhat persiissä"" lähes tuntia...

Piritta, ylihuomenna se Idoli sitten ratkeaa..paitsi että sä tiedätkin sen jo :) Minä aion vielä jännätä tulosta ihan sunnuntaihin saakka!!
Olen Bo:n kannalla...vaikka luulen että se Carrie voittaa, se on enemmän sellaista ""Idol""-ainesta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.



 
Mimmu
Keijukainen, oikein muistit. Hääpuku mahtui vielä ensimmäisessä sovituksessa oikein hyvin päälle, onneksi malli on aika armelias juuri noilta strategisilta kohdilta. Vähän jännittää, miten paljon vatsa tästä vielä ehtii kasvaa, paria viikkoa ennen häitä pitäisi käydä vielä varsinaisessa korjaussovituksessa, toivottavasti mahtuu vielä silloinkin, ettei tarvitse mitään erikoissuikaleita lähteä laittamaan ;)

Muiden vaatteiden mahtumisen kanssa sitten alkaakin olla vähän niin ja näin. Vielä ei tekisi mieli vaihtaa äitiysvaatteisiin, kun ei se vatsa nyt vielä niin suuri ole, mutta toisaalta viimeisetkään joustavat hameet ja housut eivät tahdo enää olla mukavia päällä. Tulisi kesä ja pääsisi vaihtamaan hellemekkoihin, niissä löytyisi vatsan päällekin mahtuvissa vaihtoehdoissa valinnanvaraa :) Mutta en minä valita, mukavaa se on, kun vatsassa tuntuu mellastusta jo ihan päivittäin :)

Nyt vain lisää niitä plussia tähän ketjuun eli valtava PQ kaikille! :)
 
Kastehelmi
Taas on pari paltsua selätetty. Sonera meinaa tökkiä, joten sekin hieman jarruttaa..

Sanelmalle kovasti PQ:ta testailuun!

Ja Julia, hienoa ettei ssg ollut hirveä kokemus. Hyvä, että se vasenkin sieltä sitten selvisi. Jos siellä olisikin ollut jotain pientä tukosta, niin nyt on ainakin auki ja mahdollisuudet ovat paremmat. Onneksi munis on kuitenkin oikealla, kaiken varalta.

Tästähän voisi kohta lähteä viikonlopun viettoon. Aiotut grillaukset on nyt siirretty, yksi lähtee kesälomalle Viroon ja kelikään ei ole kai kaikkein paras. Mielihän voi tietysti huomenna muuttua..
 
Suvi
Iltaa! Onpas hiljaista taasen. ISOP Tiitulle! Ja PQ Sanelmalle huomiseen testiin! Ja kiitos Julialle ssg-infosta, mulla se on edessä tod. näk syyskuussa?? Mulla on aika matka ajella sairaalaan ja sieltä töihin, joten kamalassa pökkyrässä ei kiva. Pitänee hommata vp siksi päiväksi? Kiva, että sulla oli kaikki ok!

Ei sitten lähetettä tippunut, ja sitähän jo osasin odottaa! Sh oli yrittänyt kyllä kovasti puhua, mutta lekuri ei päätä kääntänyt!!! Eli odottelu jatkuu about syyskuulle minkään asian suhteen. Koska miehellä on lapsia ennestään, vaikka siitä parikymmentä vuotta, ei hänen siemenissään voi olla vikaa!!? Lääkärin sana on laki, joten ei auta.

Ei taideta jaksaa yksityiselle mennä sen simppatestin takia, (n. 100 km matkaa) joten jäädään odottelemaan syksyä!
 
Liina
Lauantaita ellit!
Täällä oltu hereillä kuudesta asti. Mies läksi töihin ja tulee joskus illalla. Käväsin kaupassakin, oli hyvä käydä kun ihmisiä oli vähän vaikka kauppakeskus onkin yleensä täysi. Noh ne on nää koulun loppumiset varmaankin syynä siihen. Kerrankin nopea ja helppo kauppareissu.
Manasin tuossa naapurit jo tänä aamuna, pesasin koneellisen lakanoita ja alakerrassa on kuivaushuone jonne kiikutan ne aina kuivamaan, mutta joku ihanainen naapuri oli jälleen täyttäny sen jo eilen omilla vaatteillaan ja niitä oli tungettu päällekkäinkin. TÄä ei oo eka kerta. Ei siinä muuta kun ne pyykit on tarkoitus käydä päivän päätteeks noutamassa sieltä, että toisetkin pääsee kuivattamaan pyykkejään. Kuivaushuoneessa lakanat kuivaa neljään tuntiin, mutta nyt jouduin virittämään ne tuonne vessaan telineeseen ja kuivaminen vie aikaa. Hitto vie...

Ja iloisempiin asioihin, Kastehelmelle onnittelut palkankorotuksesta ja PQ inssin jälkeiseen. Samoin Katalle. Ja Julialle myös tulevaan. Ja muillekin keitä en muistanu mainita. Sekä HÖH Tiitulle. Täällä rupee himot taas nousemaan pintaan, kun tuo täti on estelly puuhailua.

Nyt tää tyttö menee tekemään herkuvoileipiä itselleen ja siivoamaan.
 
Suru
Onpas vähän nuutunut ole, olin eilen pippaloimassa työporukalla. Illaksi pitäisi vääntyä töihin, ei kovin paljoa kiinnostaisi lähteä... Miesparkakin raataa yksin tontilla.

Kiitos kaikille kp ja muista päivityksistä! Katalla alkaa taas totinen piinaviikko, koitaa kestää! Ja nyt kyllä lähetän oikein isot PQ:t sulle... Samoin Kastikselle! Ja Julialle menestystä munan kasvatukseen ja irroitteluun. Hyvä, että oli putket auki. Eikös useasti tule ihan luomuplussiakin tuon aukiolotutkimuksen jälkeen?

Sanelma? Mitä se apteekin testi näytti? Kerro jo!!! Jännittää...

Suvin perukalla on kyllä lähetteet tiukassa eteenpäin. Harmillista. Sä olet ainakin yrittänyt, muuta ei voi.

Laiskaa lauantaita tahkoojattaret, tämä tyttö painuu duuniin nyt!
 
Kastehelmi
Huomenta. Täällä on herätty aikaisin hirveään päänsärkyyn. Ei muuta kuin panadolia naamaan ja lisää unta. Juuri heräsin ja olo on jo parempi. Ihanaa kun mulla tulee aina mahti hedari kun hormonitasot lähtevät jyrkkään nousuun tai laskuun :( Tätäkö se on koko loppuelämä?

Sanelman testituloksia tulin kurkkimaan,mutta oliko se niin, että Sanelma kirjoittaa vaan töistä? PQ kuitenkin! Odotan innolla saavani lukea iloisia uutisia :)

Tiitulle tosiaan höh, taisin eilen sen unohtaa. Toivottavasti ensi kerralla käy toisin.

Suvi, tosi m*lopää se lääkäri. Hoh hoijaa, ihan kuin 20 vuotta sitten tapahtuneilla asioilla olisi jotain merkitystä. Onneksi kesä menee varmaan nopeasti ja syksyllä homma sitten etenee :)

Tosta ssg:stä.. Kyllähän sen jälkeen tulee helpommin luomuplussia, jos ""vika"" on ollut naisessa. Mutta jos hidaste, vika tai syy, on miehessä, niin eipä se sitten juuri auta :( Mä olen itse elätellyt aina toiveita ""ssg:n jälkeen tulee helpommin plussa"" - ei tullut, ""moni plussaa juuri ennen ensikäyntiä"" - en plussannut, ""moni plussaa juuri ennen hoitoja"" - en plussannut. Mitenkä sitä saisi nyt itseään huijattua?
 
sari
Lauantaita kanssa täältä! Ukko lähti aamulla töihin ja aattelin grillata possunfilettä, ja keitää uusia perunoita :=) Nam!! Minkäänlaisia tuntemuksia ei oo mihinkään suuntaa, joten noin viikon, puolentoista päästä voi taas ruveta menkkoja odottelee..........
 
Aniliini
Mitn olis Kastis, jos sanonta ""moni plussaa hoidoissa käytyään"" tehois sulla. :D
PQ siis totta totisesti, nyt kyllä jännittää sun puolesta, oli sen verran hyvät simeonit!

Me ollaan lähdössä sinne yo-juhliin, kävin just kampaajalla ja nyt pitää silitellä vaatteet. Mä oon tämmönen viime tingan -tyyppi.

Mukavat lauantai-illat ja Sanelman raporttia odottelen minäkin!
 
Suru
Aniliinin itsensähuijausehdotus Kastikselle on kyllä hyvä :D Varmasti pitää paikkansa!

Tulin taas uteliaana Sanelman testitulosta kurkkimaan, mutta blääh. En yhtään muistanut ettei Sanelma käykkään kuin töistä täällä. Kökköä. Parasta tulla sitten heti maanantaina päästämään hullut jännityksestä!

Ei mitään kummempaa asiaa. Töistä selvisin kunnialla, mutta pitää tästä painua paapimaan, että jaksaa vääntyä taas seiskaksi duuniin. Öitäpä öitä!
 
Liina
Täällä taas kukutaan. Ja edelleen kiroan nuo naapurit, ne hemmetin vaatteet on vieläkin siellä kuivaushuoneessa. Laitoin pyyhkeet koneeseen ja ajattelin viedä kuivaushuoneeseen kuivamaan. Siirrän ne kenelie vaatteet syrjään kuivatan pyykkini oli mikä oli. OIs siellä niiden pyykkikorikin, mutta meinasin tehdä siirron vaatteille toiseen laitaan narua . Jokainen saa lustuta omat pyykkinsä. Mun pyykit oli joku käyny siirtämässä kuivausrummusta pois kerran ja laittanu omat tilalle vaikka oli mulle varattu vuoro. Ja mulla koneellinen märkiä lakanoita mukana.
Oon minäkin nyt sitten ihan valitustuulella, mutta kun ei hommat toimi nii käy ottamaan pattiin.

Seuraattekot tytöt koskaan luonto-ohjelmia telkusta? Musta noita on kiva seurailla. Mun siskolla on käärme lemmikkinä ja musta sitä on hauska seurata kun se syö. En ois ikinä uskonu että siihen uskaltas koskea, mutta ei se tuntunut limaiselta vaikka siltä näyttää.

ON: ovista odotellessa. TOivottavasti tois tulosta tällä kierrolla. Ei vois lomalta parempaa odottaa. Meille sattuu ne polttarit just laskennallisesti O:n jälkeen. Eli jos sitä vaikka rentoutus näissä asioissa sen verran että simo tapais muniksen ja ne jatkas elämistä yhdessä ;)) Ja tuottais yhden pienen immeisen meidän perheeseen. Ja vielä hemmetin toivotun immeisen.

PAri viikkoa ku vielä jaksais töissä nii pääsis lomalle. Jee.
 
Keijukainen
Hyvää sunnuntaita armaat!! Täällä on polttareista selvitty. Oltiin siis Tallinnassa kantosiipialuksella enkä taida mennä toista kertaa. Takas tullessa oli niin kova merenkäynti että koin saman kuin Kastis eli ihmiset yrjöili pusseihin, roskiksiin, ihan minne vaan mikä sen imi. Ja sitä hajua...? Ja niitä humalaisia...? Ei kiitos enää. Itselle tuli aivan kamala päänsärky siitä keinumisesta, ei paha olo kuitenkaan. Itse reissu oli kyllä mukava vaikka henkt. koht olisin juhlinut mieluummin ihan Suomen maassa. Mutta onhan siellä tietyt asiat edullisempia, huomattavasti.
Mutta kyllä yhdyn teihin siinä että se palvelukulttuuri todella laahaa jäljessä!! No, ei voi kaikkea saada .

Kotiin tulin jo ennen kahta joten olo on suht pirteä. Samaa ei voi sanoa meidän toisesta puoliskosta. Herra kömpi jatkoilta kotiin klo 6.40 ja yllätys yllätys nukkuu vielä. Oli sellaisen kundin luona jo pohjilla joka asuu aivan ytimessä ja omaa aivan törkeän paksun lompakon. Joten ""ilmaista"" viinaa oli siis tiedossa. Olivat kundipoppoolla käyneet bilettämässä baarissa ja menneet jatkoille. Muut olivat vielä jääneet mutta miehelle oli tullut niin julmeton paha olo että koti kutsui. Ja hyvä niin, olisin ehkä ""vähän"" huolestunut jos ei olis herraa alkanut aamulla näkyä...
Itse olin niin rättiväsynyt ja onnessani omaan petiin pääsystä että vedin umpisikeitä tuohon miehen kotiutumiseen saakka.

Liina, onpa ärsyjä naapureita! Meillä taitaa lukea ihan lappu erikseen siellä tuvassa että ""ottakaa pyykit pois vuoron päätyttyä"" tms. Mutta enpä ole pesutupaa koskaan käyttänyt vaikka se on maksuton. Meidän kylppäri on tosi iso joten kuivuvat siellä hyvin vaikka en tiedä onko se ilmanvaihdollisesti yhtään hyvä juttu. Olen aika onneton noiden koneiden kanssa...

Sanelman tulosta minäkin jännitän! Vitsi kun tulis taas plussa! Ja eikös se Katakin testaile tulevalla viikolla?? PQ!
Ja kaikille muillekin tietysti.

ON: Menkat alkaa olla selätetty, nyt kp7,. tikutuksen aloitan viikon päästä. JEE! Meillä onkin PITKÄSTÄ aikaa ensi viikonloppu omistettu ihan toisillemme ilman mitään menoja. Tehdään vaan ruokaa, mässätään suklaata, katsotaan leffoja ja nautitaan toisistamme. Mökillekin pääsis mutta riippuu ilmoista.

Niin, ja meitsi menee tiistaina Mötley Cruen konserttiin. ROCK!!( olin joskus teininä tosi fani).
 
Kastehelmi
Huomenta,
kävin juuri heittämässä miehen treenikämpälle. Menevät tänään soittamaan yhteen näistä mini-kaupunki-festareista. Onneksi tuo keli näyttää nyt vähän paremmalta. Treenikämpälle oli joku porukka tullut jatkoille (sellainen talo, jossa useita treenikämppiä) ja haju sekä meteli oli sen mukainen. Voi elämä :)

Aniliini, mä voisin huijata itseäni niin, että moni pitää taukoa hoidoissa ja sitten natsaa.. Jospa se siis kesällä natsaisi, jos ei tästä kerrasta onnistukaan. Miehen kanssa eilen juteltiin ja hän oli vähän kärkkäänä siitä, kun mä mietin jo tulevia hoitoja. Hän itse haluaa kovasti uskoa, että nyt onnistuu. No.. musta on hyvä, että toinen on optimisti ja toinen realisti. Kerroin miten julkisen puolen jonotuskuvio menee ja miten ivf käytännössä tapahtuu. Häntä tuntui kovasti kiinnostavan. Ihan hyvä, että on keskustelua siihenkin suuntaan vähän avattu. Kysyi vielä, että koska mä osaa olla ajattelematta asiaa.. Sanoin, että sitten kun onnistuu tai sitten kun aivot eivät toimi. Lupasi lamauttaa aivot vaikka nusasemalla ne pihalle. Ei muuta kuin tuumasta toimeen :) Tämä kierto on siis varmisteltu erittäin spontaanilla kotiseksillä vielä inssin lisäksi :) Mieli on siis ihan hyvä.

Sanelman tilanne se edelleen vaan jännityttää. Hitsi, olisipa huomenna hyviä uutisia.

Tajusin juuri, että joudun käymään huomenna elokuisen polvi-sairastelun takia kontrolliverikokeissa. Ja aamulla aloittaa kesätyöntekijä, jota mun pitäisi olla vastaanottamassa. Katsotaan miten onnistuu taas olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.
 
Sanelma
Hip hei, kyllähän minä tänne pääsen matelemaan viikonloppuisinkin tuon modeemin kautta, kunhan vain ehdin istahtaa koneen ääreen.

Aloitettaan heti omalla navalla ja tuskin tähän viestiin paljon muuta mahtuu. Tein testin eilen aamulla ja se näytti negaa 5 min jälkeen, ihan niin kuin oletinkin. Sitten painuin kyrpiintyneenä takaisin pehkuihin. Heräilin parin tunnin päästä tuhersin itkun kera miehelle mikä maho lehmä sillä on vaimona ja sitten minä tyhmä, tyhmä, tyhmä menin ja katsoin sitä testiä uudestaan. Haamu. No nyt en sitten tiedä onko se haamu tullut siihen sen seuraavan viiden minuutin aikana, jota en tajunnut testatessa vielä odottaa, vaiko sitten pidemmän ajan kuluessa, jolloinka tulokseen ei voi luottaa ollenkaan. Ja uutta testiähän ei tietysti ollut saatavilla. Eli enpä tiedä nyt mikä on homman todellinen laita.

Menkat ei ole alkaneet eikä oireitakaan ole havaittavissa suuntaan eikä toiseen. Kaikki menkaatuntemuksetkin on taas loppuneet.

Että tällainen toope täällä on ollut liikkeellä tänä viikonloppuna. Eilen oltiin sitten illalla kyläilemässä, ja otin kylllä alkoakin. En tosin ollut mitenkään humalassa, eikä tänään ole myöskään krapulaa.

Nyt ajattelin siirtyä tuonne Kotitestit.com puolelle ja tilata pari testiä. Ne olis sitten käsillä varmaan tiistaina tai keskiviikkona viimeistään ja silloin testaan uudestaan jos on tarvis, eli jos ei ole menkat alkaneet. ISOPeja en ota vastaan ennen kuin täti on virallisesti saapunut. :)

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä