Tahkoojat 145

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatkan itse, kun muut eivät ole vielä löytäneet paikalle;) Piritta, juu, se Anglaisin aulabaari näytti olevan todella suosittu svedujen aloittelupaikka, oli ihan tupaten täynnä perjantai-iltana. Tuonne Grodaniin muuten jos halajatte, niin kannattaa varata pöytä etukäteen, muuten ei onnistu. Niin se taitaa kyllä olla kaikissa Tukholman keskustan ravintolassa. Me käytiin pe-aamupäivällä varaamassa illalle pöytä.

Auts, Kastehelmen työpaikan tytön onnettomuus kuulosti pahalta. Niinhän sitä sanotaan, että ihminen äärimmäisessä hädässä huutaa äitiä apuun. Mua kirpaisee myös useasti ihan nähdessäni äitiä lapsien kanssa se tunne, että en (ehkä) koskaan saa kokea sitä sidettä ja olla jollekin niin tärkeä. Nyyh.

Huomenta,

Tulkaahan nyt muutkin turisemaan, etten täällä yksinäni jupise;) Mikäs on Hertan tilanne? Toivottavasti Keijulla on jo vähän mieliala kohonnut. Aika harvalla varmaan se eka inssi vielä tuo tulosta. Tiedän kyllä itsekin, että jos/kun kohta meilläkin päästään siihen inssiin, niin kyllä varmaan taas pitkästä aikaa toiveet kohoaa pilviin ja sieltä sitten tullaan ryminällä alas. Mulla on nyt näissä viimeisimmissä luomukierroissa ollut jp pidempään sellainen meininki, että toiveet eivät ole oikeastaan ollenkaan nousseet, on jo niin turtunut siihen, että mitään ei tapahdu.

No, ainakin tänään on taas perjantai, jee. Meille tulee huomenna ruoka- ja peli-iltavieraita, miehen sisko (laskettu aika kolmen viikon päästä) ja hänen miehensä, kivaa. Sunnuntaina olisi tarkoitus poiketa Kauneus- ja terveysmessuille, onkos muita Tahkoojattaria menossa?

Perjantaita!

Meillä on tulossa oikein "ruokaisa" viikonloppu. Tänä iltana pihviravinteliin syömään pikkujoulujen merkeissä. Huomenna isäni kanssa herkuttelemaan kiinalaiseen ja sunnuntaina vielä anopin ruokapöytään. No eipähän ole tänä viikonlopuna kokkaushuolia meikäläisellä.

Nyt on vaan nämä iänikuiset pukeutumis- ja hiustenlaitto-ongelmat. No eiköhän niistä jotenkin selvitä.

(.) Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta juilintaa on. Toiveet siis korkealla, että kierto ei tällä kertaa karkaisi mahdottomaksi. Nyt kp 28 joten jos parin päivän sisällä alkaa, niin olen tosi tyytyväinen. Sais tietysti mieluusti mennä ensi viikon puolelle, niin olis paremmat saumat sitten inssiä ajatellen osua arkipäivälle.

Jes, perjantai! Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta kyllä ne sieltä tulevat, maha- ja selkäkivut ovat sellaiset :( Kova itsepsyykkaus päällä: en masennu, en masennu... Otan asian tyynenä vastaan. Elämä nyt vain ei ole reilua, pitää olla vastoinkäymisiä, mulla on asiat kuitenkin hyvin...
Toivottavasti Keiju selvisi ex-työkaverin tapaamisesta. Kyllä mä huomaan, etten vaan pysty hössöttämään kenenkään raskaudesta tai vauvoista. Sillä tavalla kuin ennen. Kyllä sitä on jotenkin kovettanut itsensä.
Me päätettiin viettää hemmottelu-viikonloppu eikä lähdetä isiemme luo (molemmat asuu kauempana). Mennään leffaan, tehdään hyvää ruokaa, käydään vähän shoppailemassa ja semmoista kivaa. Ennakoin jo omaa olotilaani viikonloppuna, joten hemmottelu tulee tarpeeseen.
Mukavaa viikonloppua!

Ah, sekä Sanelman herkuttelu-, että Hertan hemmotteluviikonloppu kuulostaa ihanalta. Sanelmallekin pienen pientä peukuttelua kuitenkin. Hertta, koska testaat, jos ne eivät alakaan?;)

Liina muuten näyttäisi olevan hävinnyt kokonaan. Huhuu Liina, tulehan kertomaan kuulumiset, meillä on ikävä sua ja sun aamuleivonnaisia;)

Pikainen tervehdys!
Odottelen tässä, että pesukone lopettelee, jotta pääsen lähtemään taas jatkamaan maalausta. Hommaa tuntuu riittävän.

Hertalle pidän kovasti peukkuja ja toivon, et oisit väärässä.
Keiju, huhuu.. Älä heitä kirvestä kaivoon. Kyllä se aurinko vielä paistaa.

Ihanalta kuulostaa teidän viikonloppu-suunnitelmat. Mulla on edessä, yllätys-yllätys, remonttia. Mutta kyllähän sitä omaksi edukseen mieluusti tekee. Ja kun tietää, että tämä hurja rypistys on vain väliaikaista. Kunhan tämä on ohi, aion käydä jossain kasvohoidossa, kokovartalohierronnassa tms ja palkita itseni.

Perjantaita kaikille!

Hitto Keiju, luja rutistus :(

Kaikkien viikonloput kuulostaa niin mukavilta! Mulla huomenna ent. työkaverin tuparit, kutsuttuina vain meitä nykyisiä ja entisiä työkavereita. Se on mukavaa. Muuta ihmeellistä ei sitten olekaan, taidan tulla huomenna töihin, kun mieskin menee. Sunnuntaina menee isien ja isoisien luona kyläilessä.

Edelleen Hertalle pq, jos vaikka kuitenkin.

Tervehdys pitkästä pitkästä aikaa. Ei oo tullu käytyä sivuilla ja nyt oli semmoinen hetki, että päädyin kirjoittelemaan. Kaikenlaista täällä on kerenny tapahtumaan eli on saatu jo pari tuonne odottajien puolelle, onnea tytsit ja teille muillakin on asiat jo edistymään päin.
Meidän haaveiluthan on ihan samoissa tekijöissään, kuin kesän alkaessa. Mies ei käynyt näytettä antamassa silloin ja lupas vihdoin ja viimein mennä viemään sen. On se niin hiton vaikeeta. Ei oo auttanu raivoamiset eikä nätisti puhumiset, nyt se vihdoin ite tajus asian. Uuteen asuntoon on nyt kotiuduttu hyvin ja täällä on ihana asua. Ei oo turha sanonta oma koti kullan kallis. Naapurit on mukavia ja työmatkat lyhyitä ja stadiin n. 10min matka. Ai niin Keijis asuukin tässä "naapurissa" ja joku aika sitten kirjoittelit siitä snagarista siinä teijän lähellä, sieltä saa tosi hyvät pöperöt. Ennen asuttiin siinä ihan tien toisella puolen ja käytiin iltapalaa aika usein sieltä. Nytkin ollaan pari kertaa piipahdettu, kun vastaavanlaisia paikkojahan täällä ei ole. Entis ajan snagareita on harvassa.
Kirjoittelen taas, kun koneelle joudan.
Hyvää viikonloppua kaikille.

Ihana kuulla Liina kuulumisia! Onnea uuteen kotiin. Oma koti todellakinkullan kallis :)

(.) Täällä kp melkein 1. Tuhrutellut on jo eilisestä, mutta huomenna on varmaan sitten virallisesti kp 1. Tarkennusta tilanteeseen huomenissa.

Viikonloppu on ollut ihan "kauhea". Vaaka näyttää +2 kg torstaiaamuun verrattuan. Kyllä syöminen on mukavaa! Koiran kanssa päätettiin tänään tämän vuoden kisakausi onnistuneeseen suoritukseen. Vähän teki vaan juokseminen tiukkaa, kun maha oli pömpöllään anopin ruokapöydän herkkuja.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Huomenta! Kiva Liina kun ilmoittauduit pitkästä aikaa, onnea tosiaan uuteen kotiin!

Hitto Sanelma, vai siltä tuntuu, että kp1 häämöttää:( No, ei kuitenkaan pahoitella ennen kuin tipahtaa... Äläkä huoli tuosta painosta, ei tuossa ajassa ole voinut kahta kiloa läskiä kertyä, se on nestettä vaan:)

Mikäs on Hertan tilanne?

Itselläni ihanan rauhallinen viikonloppu takana, on virkeä olo. Eilen käväistiin aamupäivällä siellä Kauneus- ja terveysmessuilla. Oli mukavaa ja kassi täynnä näytteitä tultiin pois;) Ei onneksi nähty sitä eläinaktivistien mielenosoitusta, lähdettiin jo puolen päivän maissa pois, kun mentiin miehen isää onnittelemaan. Oma isäni sai onnittelut puhelimitse sinne Manseen.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Voi ystävät hyvät, millainen viikonloppu takana! En tiedä kumman hinon uutisen kerron ensin...
Ensinnäkin ystäväni sai suloisen pojan sunnuntaina klo 3.24 aamuyöllä! Kaikki meni hienosti, vaikka olihan se aika urakka. Sairaalaan mentiin lauantaina klo 12, että kyllähän se hidasta hommaa on. Kaikki mahdolliset kivunlievityskeinot käytettiin. Vaikka sattui kuulemma paljon enemmän mitä oli odottanut... Mä olin ihan koko ajan mukana. Ei voi sanoin kuvata sitä hetkeä kun vauva syntyi. Pää vieläkin pyörällä. Mutta ei siis jäänyt mitään kammoa, en mennyt paniikkiin eikä ystäväni räyhännyt mulle tms. Kyllähän siinä välillä oli tosi avuton olo, mutta kuulemma olin korvaamaton apu!

Ja ihan kuin viikonloppu ei olisi ollut jo täydellinen, niin eilen päivällä tein PLUSSAtestin!!!!! Tuntuu hullulta kirjoittaa tämä, koska en vaan ota uskoakseni. Oon ihan ulalla. Eilen oli menkat 2 päivää myöhässä ja jotenkin alkoi mieleen hiipiä ajatus, ettei ne menkat kyllä nyt ole tulossa. Mahakivut olivat häipyneet eikä vaan ollut enää menkkaolo. Mutta ne mahakivut eivät kyllä eroa MITENKÄÄN menkkakivuista. Yksi oire oli ollut, mua oli viikon verran paleltanut varsinkin iltaisin ihan hirveästi. Ja se mikä herätti viimeistään epäilyt oli, kun aamulämmöt huiteli yli 37. ja kun vielä eilenkin oli sama juttu, niin päätin testata. Jännitti ihan hirveästi, sydän hakkas tuhatta. Mutta jotenkin olisin ollut yllättynyt negasta. Alko olla jo selkeä tunne, että nyt on napannut. Ihan selkeä viiva tuli, ei yhtä vahva kuin kontrolli, mutta ei tarvinnut tihrustella :)
En vaan käsitä tätä!! Pitää varmaan testata parin päivän päästä uudelleen...

Onneksi olkoon Hertta! Upeaa että sulla tosiaan tärppäsi heti ekasta inssistä!
Olen tosi onnellinen puolestasi.

Pyydän anteeksi tulevaa hiljaiseloani, mutta olen kertakaikkiaan ollut niin rikki, etten jaksa näillä sivuilla enää surffailla. Hertan tilanteen tulin vaan kurkkimaan.
Menen tänään NKL:lle aloittamaan pistoshoidot, mutta tuskin sekään meillä lasta tuo.

Toivotan Tahkoojaplussille oikein mukavaa tapaamista, varmasti viihdytte toistenne kanssa.
Liinasta oli myös mukava kuulla pitkästä aikaa.

Kaikkea hyvää, tulen joskus kommentoimaan...

Vau Hertta! Täällä on ihan kyyneleissä pitelemistä!! Ihanaa!! Siis sekä plussa, että huikea synnytyskokemuksesi.

Mulla kp1. Ei tarvii pahoitella. Tämä meni just niin kuin toivoinkin. Nyt mahdollinen inssi sattuu just ma-ti aikaväliin eikä viikonlopulle. Varasin jo ajan ekalle käynnille. Se on nyt torstaina aamulla.

Voi vitsi. Oon niin fiiliksissä että meinaan haljeta!

Hertan viesti sai ihan kananlihalle! Mahtava viikonloppu. Tuhannesti ONNEA!

Keiju, rutistuksen lähetän minäkin, kun en muuta osaa enkä voi. Olet ollut kovasti ajatuksissani. ;-( Kun siltä tuntuu, tule tänne tukiryhmän luo.

Hertta, ihanaa!!!! Tuhannet onnittelut :) Mulla oli pienoinen kutina susta, hyvä että piti paikkaansa!! Mä tiedän, että ne mahasäryt ei eroa mitenkään normaalista ja se on tosiaan aika hämmentävää, kun testin jälkeen tuntuu edelleen, että menkat alkaa ihan kohta. Mistä asti teillä yritystä, muistanko oikein, että sä olit kauiten yrittänyt, vai oliko se Tiitu... ? Sori huono muisti...

Voi Keiju, yritä nyt kestää. Todella tiedän tunteen ja sanat ei auta mitään. Luja rutistus ja toivottavasti aurinko pilkistää taas pian, me halutaan sut tänne seurustelemaan!!!! Hyvä että jatkat hoitoja kuitenkin.

Kiva kuulla Liinasta, ihanaa että uusi koti tuntuu omalta!!! Tuttu tunne.

Nyt on pakko mennä syömään, työkaverit odottaa...

Keijukainen, jaksamista ja tsemppiä! Älä ihmeessä vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän teillä kuitenkaan ole vasta kuin yksi hoito takana. Monestihan sanotaankin, että periaatteessa eka hoito on vasta harjoittelua. Valitettavasti joidenkin meidän(itseni mukaanlukien) on vaan pidemmän kaavan mentävä tämä tie. Toivon Keiju, että edelleen käyt aktiivisesti täällä, etkä katoa taustalle, muuten tulee kova ikävä ja sitä vartenhan täällä ollaan, että tuetaan toinen toisiamme...

Gissa, se taidan tosiaan olla minä, joka on kauiten yrittänyt, vissiin yli 3 vuotta jo:( Huomenna viimeinen luge, joten toivonpa minäkin menkkoja loppuviikoksi, jos sitten pääsisi ensi viikolla taas suunnittelemaan jatkoa.

Voi Keiju! Sua tulisi todella kova ikävä. Tiedän kyllä sen tunteen, että haluaa irroittautua tästä palstasta, että jos nämä asiat olisivat edes vähän vähemmän mielessä, jos pysyttelee täältä poissa. Toisaalta täällä on sitä vertaistukea, mitä ei ainakaan mulla ole "tosielämässä". Mun on paha olo sun puolesta. Tiedän miltä tuntuu kun toivo on kertakaikkisen loppu. Jaksamista! Toivon kuitenkin, että käyt täällä, koska sun jutut on tuntuneet niin läheisiltä.

Kiitos kaikille onnitteluista, mutta jalat maassa mennään, koska se tm-kokemus on liiankin hyvin muistissa. Soitin kättärille ja sain varhaisultra-ajan vasta 14.12, jolloin on jo 8+6. Plääh, kauhean pitkä aika odottaa. Sitten nähdään millä mielellä lähdetään Goalle 16. päivä... Meillä siis tahkoomista yhteensä takana 2 v 4 kk. Yksi raskaus alkoi jo 5 kk yrittämisen jälkeen, mutta viikolla 8 todettiin tuulimuna. Pelottaa ihan hirveästi, kun tietää kuinka yleisiä km:t ovat... Ei tule töistä oikein mitään tänään. Se sallittakoon.