Heippa kaikille!
Mulla on uusi työ ja en ole päässyt tänne kurkkimaan. Näyttö on niin, että ohikävelevät näkee ja tällä hetkellä vielä koulutusta, joten en istuskele tässä yksin. Nyt uusi työkaveri lähti kotiin, niin mä tietysti tulin heti tänne!! Hain sisäisessä haussa jokin aika sitten ja nyt mä sen sitten sain. Uskotteko että raskaudun samantien, nyt kun se ei oikein sovi. Tätä hommaa tekee vain 2 tyyppiä ja toinen meistä lähtee kesällä ainakin puoleksi vuodeksi pois. Mä olen siihen mennessä ehkä just oppinut tän homman ja voinkin sitten ilmoittaa, että mäkin jään!!!! Murphyn laki.
Mä olen myös paljon katsellut adoptiojuttuja ja miettinyt myös sitä, että pitäiskö nyt mennä sitten naimisiin ihan varmuudeksi. Joku mussa kuitenkin uskoo biolapsen mahdollisuuteen, koska ei tule edettyä asiassa. Me ei olla muuten menossa naimisiin, ainakaan nyt, niin jotenkin tuntuu hassulta mennä sen takia. Noh, katotaan nyt ainakin tämä tuleva hoito ja kattellaan sitten uudestaan.
Mulla edelleen kunnon rupi naamassa, mutta turvotus on laskenut. Kiitos kysymästä Keiju. Sunnuntaina meistä tulee kummeja ja mä todella toivon, että se lähtisi jo pois, kun kuitenkin otetaan valokuvia jne.
(.) Ti oli ultra ja pistosten piti alkaa. Menkat ei ollut kuitenkaan vielä alkaneet ja lääkäri näki jonkun suhrun (suora lainaus) oikeassa munasarjassa. Halusi sen takia siirtää aloitusta 2 viikolla, joten seuraava ultra 25.9. Tavallaan hyvä, kun mulla alkoi tämä uusi työ, niin ei tarvii ihan heti olla pois. Toisaalta jännitän, että toivottavasti se lähtee pois. Lisäksi joudun sumuttelemaan koko tämän ajan ja se alkaa jo todella tympäistä. Seksielämää ei enää ole ja se ahdistaa mua todella. Vaikka pää saattaisi haluta, ei kropassa mitään eloa

Epäili, että ois joku keltarauhasjäte (taas suora lainaus) tai vastaava. No, toivotaan toivotaan. Lisäksi lääkäri sanoi, että sä kuulut niiden potilaiden joukkoon, jolla menee aina kaikki suunnitelmat ja hoidot pieleen. Ihan rohkaisevaa! No, mä rönsyilen taas, sori!!
Toivottavasti Keiju on oikeassa ja Sanelman hoito on toiminut siten, että ensin tulee vähän kipeämmäksi ja sitten vasta parantuu. Pääasia, että tehoaisi!! Hertalle minipeukut

Kirpulle onnittelut clomireseptistä. Toimi mulla toisessa hoitokierrossa, josta km, mutta ei sitten enää uudestaan.
Äh, pakko lopettaa, tulee muuten romaani. Sen siitä saa, kun ei kirjoita viikkoon! Yritän palailla taas. Viikonloppuja kaikille!!!