Iltaa! Hertalle mun piti sanoa jo aikaa sitten että niissä on sitten laatueroja niissä kissan pelleteissä!! Tuli huomattua..hitsiläinen kun en muista sitä merkkiä mitä me ekaks Stockalta ostettiin, se oli ihan huippua! Mutta yllätys, oli viimeksi loppu joten ostettiin toista ja se oli aivan kamalaa. Kivikovia pipanoita joihin ei imeydy sitten mikään. Mutta kerron sulle sen hyvän merkin kun saadaan uusi säkki!! Stockalla on kuitenkin 40 litran säkkejä sitä hyvää merkkiä mutta me autottomat kun ei saada sitä oikein millään roudattua kotiin

Mites teidän kissa-arki muuten?
Meillä on kollit aivan innoissaan uudesta järjestyksestä, ylipäänsä innoissaan vaihtelusta !
Sanelma, hassua mutta mun ei tulis mieleenkään viedä omakotitaloasujille mitään puskia...kukkiakaan, sellaisia mitä laitetaan maahan, en veisi koska muiden makua on vaikea tietää. Siemeniä olen joskus vienyt jos tiedän että on kasvimaa, siis vihannesten ym. siemeniä. Ymmärrän että ärsyttää! Tiitun vinkki oli huippu
Huippuhauska tuo Aniliinin-näppis-juttu

)
Nyt feta-pinaatti-piirakan ääreen ja lasi viiniä...lääkkeeksi, tietysti, lääkkeeksi

)
Tapaamisesta muuten sen verran, että olisi ihanaa tavata porukalla, mutta tässä tilanteessa tuntisin itseni aivan totaalisen ulkopuoliseksi jos kaikki muut paikalletulijat ovat vauvallisia/vatsakkaita. Tykkään teistä kaikista hurjasti ja olisi ihanaa nähdä mutta sitten joskus kun tilanne on toinen

Toivottavasti pian...ja toivottavasti niitä tapaamisia järkätään monta!!