Tahkoojat 141

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, taas meitsi pääsi avaamaan uuden ketjun:)

Keijukaiselle pikaista paranemista ja Sanelmalle myös. Jätetään taas kerran nuo tautisten ja rupisten jutut omaan arvoonsa;)

Kastehelmelle tsemppiä tulevaan leikkaukseen. Hyvä että asuntoasiat etenevät.

Sanelma, onnistuiko tonnikala? Mä voisin vielä näin jälkikäteen antaa vinkin, että jos tykkää japanilaisesta, niin wasabilla maustettu tuore tonnikala on tosi hyvää, siihen kaveriksi riisiä ja soija-wasabi-kastiketta, niin avot:)

Mulla oli tosiaan ihan helvetillinin viikko duunissa viime viikolla, nyt onneksi vähän helpottaa. Huomenna sitten lekuriin, kp silloin sopivasti 13, joten nähdään onko mahdollisesti munista kehittymässä, pitäkää peukkuja;)

Moro! Mulla myös kiirusta töissä, siksi parin päivän hiljaisuus. Tällä viikollakin olen työpöydän ääressä vain kaksi päivää, joten hommia pitää paiskia kuitenkin 5 päivän edestä...
gissalle tsempit sumutteluun (mitä se itse asiassa on?), Kastikselle loop-hoitoon, Keijulle lunssan selättämiseen ja Tiitulle munisten pongailuun!
Mä on pe uudelleen ultrassa (kp 13-14) ja yksi iso 20 mm näkyi, samana päivänä myös vahva ovisviiva, joten eiköhän o ollut la. Menen vielä ottamaan progen, varmistetaan. Kotisiemennettiin kiitettävästi, mutta eipä tässä mitään syytä juhlaan ole...
Viikonloppu oli ihan rentouttava, olis jo seuraava! Mukavaa viikkoa kaikille jok. tap.

Tiitulle peukkuja lekuriin ja Hertalle peukkuja jo valmiiksi jännäykseen!!

Ne nenäsumutteet on niinkuin jotain jarruja. En mä oikein tarkkaan tiedä... hyvä minä :)

Suru/Ilo oli raportoinut toiselle puolelle, kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa!!

Kirjoitin jo pätkän tänne mutta eipäs se sitten tänne koskaan päätynytkään..?

Kiitos kaikille paranemistoivotuksista!

Gissa, samantyylistä tautia mullakin on, kurkku on ollut tosi kipeenä. Mutta nyt alkaa olla jo nuha-osasto...kävin just lekurissa: virusflunssa, saikkua ja lepoa 3 pv, pitäisi sillä lähteä viimeistään lauantaihin mennessä :)

Hertan ultrakuulumiset olivat tosi hyviä. Sulla on ovis oikein ihanneaikaan, tai siis ollut. Toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppäis, hyvä kun oli toimintaa :)
Tiitulle kans tsemppiä munisten kasvatteluun!

Mä kans kävin lukemassa Ilon kuulumiset plussapuolelta, ihanaa että kaikki on vihdoin hyvin!

Meillä on nyt sitten uusi järjestys olohuoneessa kun mies pisti eilen tuulemaan. Jotain kotiteatterin kaiuttimien johtoja pitää vielä säätää tms. Paljon isommalta näyttää olohuone vaikka samat kamathan siellä on, muuttaneet vaan paikkaa. Nyt kun sohva on pitkällä seinällä, aletaan harkita uutta sohvaa mistä ollaan pitkään jo haaveiltu. Sellainen pehmeä, laiskanlinna oikein, minne voi upota :)

Nyt lepäilemään...

Jep, mulla unohtui sanoa tsempit Gissalle sumutteluihin! Ne vissiin laittavat oman hormoonitoiminnan stoppiin ja sitten aletaan pistoksilla kasvattamaan muniksia.

Täytyypä käydä plussien puolella lukemassa surun kuulumiset, en oo käynyt sielläkään viikkoon...

Heips ja hyvää uutta viikkoa!

Kiitos vaan Tiitu paranemistoivotuksista. Onneksi en kuitenkaan ole kipeä ;)
Tsemppiä paranemiseen kuitenkin Keijulle ja Gissalle. Ja Gissalle tsemppiä sumutteluun. Toivottavasti ei tuu koskaan eteen mulle, en nimittäin mitenkään pysty käyttämään niitä nenäsumutteita. Kääk.

Hertallahan oli komea munis. Toivotaan, toivotaan...

Juu, tehtiin tonnikalaa. Valitettavasti en saanut tuoreena ja noi pakasteet olis kyllä voinut jättää kokeilematta. Epäilin sitä jo ostaessani ja kokemus kyllä vahvisti epäilyksen. Kyllähän me ne syötiin, kun oli niin hyvä kastike :) Muuten ei olis kyllä mennyt alas. Kuivaa ja sitkeetä. Eipä tarvii toiste kokeilla ellei saa tuoreena. Kastike oli oma sekioitus (kermaviili, tujaus majoneesia, tuoretta sitruunamelissaa, sitruunapippuria, sitruunaa ja yrttisuolaan) ja lisukkeen riisi-maissi maustettuna currylla ja sahramilla. Lisukkeet oli siis hyvät, mutta kala oli kaameeta.

(.) kp2. Kierrosta tuli nyt 32 eli vähän on pitenemään päin. Ja arvatkaas mitä. Meitsillä on Tampaxit käytössä. Ekaa kertaa käytin siellä reissussa ja nyt sitten aattelin, että olikin itseasiassa vähemmän inhottavia kuin olin ajatellut. Näin sitä elämä ja virtuaalikaverit opettaa.

Tosiaan tsempit Gissalle sumutteluun. Samaa funtsin niistä kuin muutkin että stoppaavat oman hormonitoiminnan joten vaihdevuosioireita odottettavissa..samaa kuin clomeista siis. Toivottavasti tää toka ivf tuottais nyt tulosta. Tai viimeksihän se oli kiinni siitä ettei solut hedelmöittyneet, eikä päästy siirtoon asti vai muistankos oikein??

Sanelma, mä oon syönyt tosiaan tuoreena sitä tonnikalaa ja silti se oli musta ihan mautonta. Puhumattakaan pakastetusta...Mutta ei kaikki siitä välttämättä tykkääkään vaikka yleisesti kehua retostetaankin että se on mahtavan hyvää. Kiva kuitenkin että lisukkeet onnistuivat :)
Ja isopit menkoista.

Kuten huomaatte, en malta levätä... ;)

Hehee, parane nyt vaan Sanelma:) Mulla meni taas näköjään puurot ja vellit sekaisin, Gissahan se oli ollut viime viikolla saikulla, kun oli kipeä olo, paranemiset siis siihen suuntaan. Sanelmalle sitten pienet pahoittelut:( Mähän olen myös näitä, jotka ei tamppooneita käytä, pitäsköhän kokeilla munkin... Sais jotain kivaa uutta näihin aina tuleviin menkkoihin;-I

Hih, mulla olis Sanelma/Tiitu iso maksipakkaus Tampakseja kaapissa kun ostin viimeksi kun menkkojen piti alkaa varastoon. Saatte ne!! Noh,leikki leikkinä, toivottavasti pysyvät siellä varastossa vielä pitkälle ensi vuoteen:-)).

Dodiin, johan alkaa hoidot pyörähtää käyntiin täällä! Gissalle tsemit sumutteluun, toivotaan että pääsette nyt siirtoon asti ja piinapäivät menevät nopeasti ja tulos on toivottu plussa!!!

Tonnikala on siis parhaimmillaan minusta sushissa, ei oikein maistu miltään pihvinä. Siksipä on hyvä olla lisukkeita:-)). Mutta rohkeesti kuitenkin kokeilitte, hyvähyvä!

Keijulle paranemisia, mää melkein toivon että saisin jonkun flunssapöpön että saisin nukuttua tätä väsymystä kotona. Eikä tuo höntti olokaan auta tässä työmotivaation puutteessa. Aamukampaa jo suunnittelin vaikka tänään on vasta rv7+3.

Sandeman, trust me, tää poteminen ei ole kivaa...tosin oonhan mä kyllä vetänyt sellaisia 10-11 tunnin yöunia. Nyt on nuhavaihe menossa, eilen käytiin saunassa joka auttoi kyllä kivasti. Onneksi ei ole kuumetta!
Ilman sitäkin olo on ihan tarpeeksi nuutunut. Onneksi on vielä huominen saikkua, enköhän torstaina ole jo ihan työkunnossa!Eihän tässä kotona olemisessa mitään vikaa ole kun mieskin on kotona vielä tän päivän mutta kipeenä ei ole kiva olla...

Niin, mä unohdin sanoa että leidit, olette ihania :-) Viitaten näihin ulkopuolisten kommentteihin...

Välillä tuntuu että on niin vähän asiaa tästä omasta kropasta kun sitä alkuaikoina luetteli IHAN jokaisen oireen täällä joka olis merkannut raskautta. Tästä kierrosta voin kyllä sanoa että ei ole yhtään mitään oiretta joten ei sitten asiaakaan :-) Johtuisko tää oireeton kierto siitä etten ole syönyt clomeja? Kun niistä tuntui tissit (tai siis nännit) kipeytyvän oviksen jälkeen kuten Sandellakin, joka hällä kyllä merkkasi raskautta :)
Ja sitten oli se ihan järkky vatsan turvotus oviksen jälkeen! Mutta onneksi ei ole edes endojuilintoja (vielä!!)

Mukavaa aurinkoista päivää!

Hitsi, pistin viestiä tuohon vanhaan ketjuun.... toivottavasti joku kuitenkin sen sieltä lukaisee ja pistää kommentteja tuohon kierto, terolut ja clomi pohdintaan...

Moro. Lekurissa käyty ja ihan hyvältä näytti, siis siltä, että metformiini toimii. Yksi vähän isompi rakkula näkyi vasemmalla puolella, ei kuitenkaan niin iso, että ovis olisi ihan lähipäivinä tapahtumassa, mutta lekuri sanoikin, että todennäköisesti ovis onkin vasta n. kp 20, kun kerran kiertokin oli viimeksi sen 34 (nyt siis kp 13). Limakalvo oli hyvä ja sellainen, kun pitääkin tässä vaiheessa kiertoa. Tästä jouhevasti sitten Kirpulle vastausta, raskautua voi pitkissäkin kierroissa, mutta jos se kierto huitelee jossain viidessäkympissä, on aika todennäköistä, että ovista ei ole ollut. Terot eivät auta ovulaatioon, joten eikun clomireseptiä vaan hommaamaan;) Omalla kohdallani nyt sitten jatketaan vielä metuja, niin nähdään paremmin, miten nuo kierrot asettuvat. Kävin labrassa otattamassa maksa-ja munuaiskokeet, tsekataan, ettei ole metuista tullut mitään haittavaikutuksia. Lekuri soittelee ensi viikolla tuloksista ja sitten sovitaan jatkosta, kyllähän me inssiinkin voidaan mennä jo, jos halutaan, mutta toisaalta jospa se pelkkä ovulointi toisi avun... Kassellaan.

Keijukainen, mitäs jos sulla onkin nyt toi oireettomuus merkki raskaudesta;) Mikä kp sulla on meneillään? Ja vielä flunssaakin pukannut (sekin on kuulemma monesti oire...), PQ!

Pikavastauksia töiden keskeltä.. Loop-hoito on sähkösilmukkahoito eli poltetaan sitä tulehtunutta aluetta pois. Paikallispuudutuksessa, kestää n. 15 min ja saikkua ei tule. Että sellainen hoito. Sit 6 kk:n päästä otetaan uudet koepalat, että paraniko riittävästi vai uusitaanko loop (vai peräti kirurgin veitsi). Kurjaahan se on, mutta ei auta. Ja kovin tuntuu olevan yleistä, että joutuu käymään jossain hoidossa (mullakin itse asiassa kaveripiirissä 2, jotka ovat käyneet..).

Kirppu, kuten Tiitu vastasikin, niin terot ei "tuota" ovista, mutta jos sä ennen ovuloit luomuna (en muista..), niin voihan ne tasata kiertoa ja herättää elimistöä. Eli ensihätään voi hyvin koittaa.. Mut silti kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja, jos ovista ei ala näkymään.

Tiitulla metut toimii hinosti, hyvä homma! Siitä se etenee. Ja gissalle tsemppiä sumuihin sekä Keijukaiselle taudin selättämiseen.

Keiju. mää menin eilen kotiin rättiväsyneenä mutta en sitten kuitenkaan saanut unta:-( Se on tosi turhauttavaa! Olisin vaan pienet päikyt ottanut, mutta ei sitten:-(. Yölläkään ei meinannut uni tulla, ihan pimeetä!

Rintojen ja nännien turvotus jatkuu edelleen, enää ei oikein onnistu edes vatsallaan nukkuminen, sen verran on turvonnut olo.

Kirppu, mullahan kierrot oli maksimissaan 32 ennen lapaa joten en oikein osaa tuohon terolut-juttuun kommentoida. Varmaan ne neuvolassakin on sitä mieltä että sulla on ollut vasta kahdet menkat ja odottelevat kierron tasaantumista imetyksen jälkeen? Sama homma taitaa olla clomien kanssa. Miten teillä muuten on sun töihin paluu sujunut?

Voi kuulkaa kun herkuttelin eilen yksinäni: paistoin ahvenfileitä ja söin niitä salaatin kanssa ja jälkkäriksi Fazerin uutta suklaata jossa on kahvihippuja, nami!!!! Siihen oli kyllä sopinut kuiva, kylmä valkoviini mutta kun ei niin ei. Join sitten maitoa:-))

Sandeman kyseli töihin paluuta. Mulla tökkii pahasti, vaikka aluksi ajattelin, että ois kivaa. Ja pah, kotona olisin sata kertaa mieluummin. On jo käynyt mielessä, että jospa sitä vanhempainlomaa jatkais, mutta en millään ilkee veivata ees sun taas. Vili Vilperi pärjäilee kotona mainiosti. Ei varmaan aamulla paljon huomaakaan, kun sanon nopeet heipat ja häivyn. En viiti lähtiessä paljoa paijailla ja jättää toista itkemään. Päivät menee isin kanssa touhuten ja meillä on pari muutakin aikuista päivisin kotona ja iltapäivällä lapset, joten hoitajia riittää. Alkuun vähän pelkäsin, että Vili joutuu olemaan päivät märissä vaipoissa ja nälissään... äidin vouhkaamista.
Kyllä se ovis multa puuttuu, senpä takia edellistäkin tahkottiin kauan... rimpautanpa siis lekurille.

Tiitu, hyvältä kuullostaa! On ne metut aika ihmetabuja kun ei tavallaan kuitenkaan mitään hormonijuttuja tms. ja silti toimii noin hyvin! Olikos puhetta mistään progesta tms. missä varmistettais onko ovis ollut? Kyllähän sullakin voisi sitten metujen kanssa ne clomit toimia, vai oliko niin että olet niitä jo kokeillutkin aikaisemmin? Sori, tyhmä pää...

Kirppu, kyllä mäkin uskon että clomit olis ihan hyvä juttu, jos ne on ennenkin auttaneet. Mulla ainakin oli noita pitkiä kiertoja max 42 pv ja uskon etten silloin tosiaankaan ovuloinut. Mutta ne kaiketi johtui endosta kuten moni muukin häikkä. Kurkin kalenteria ja huomasin että lapan jälkeen (lukuunottamatta paria ekaa kk:ta jolloin menkat tuli 2 viikon välein) mulla on kierto pysynyt aika hyvin hanskassa, ollut 32-33 pv. Aikas jees. Tosin eihän silti mitään ole tapahtunut :((

Tiitu, kaikilla on ollut JOTAIN oireita plussakierrossa joten en usko siihen nyt ollenkaan. Sain kyllä vahvat viivat ovistikkuun mutta silti...kun ei ole edes tissit tippaakaan kipeät eikä sellaiset kovan tuntuiset. Kp taitaa huidella jotain 25-26 tietämissä, menkat odotettavissa su-ma. Eli Riinuska, saiskos vähän olkapäätä viikonloppuna ;-)) ??Viimeksi oli toiveet korkeemmalla kun mulla kipeyty nännit heti oviksen jälkeen kuten Sandemanillakin siinä plussakierrossa. Mutta mulla se tosiaan taisi johtua vaan clomeista.

Mies vaan siivoaa (ihme tyyppi), nyt on vuorossa tää työhuone. Mä taas koetan tehdä jotain nukkumisen maailmanennätystä..heräsin just päikkäreiltä :)

Ei multa mitään progea oteta, kun jos kierto pysyy aisoissa ja menkat tulee, niin on todennäköistä, että ovis on ollut. Metut saa kropan toimimaan niin, että ovis tapahtuu, eli eivät saa aikaan "tyhjennysvuotoa", kuten esim. terot tai luget. Mulla tosiaan oli me clomit ties kuinka monta kertaa, eivätkä saaneet mitään (=ovista) aikaan, niin todennäköisesti ei enää kokeilla niitä vaikka vaste voisikin olla nyt parempi metujen ansiosta. Että piikitellään (sitäkin kokeilin jo yhdessä kierrossa) sitten, jos/kun siihen inssiin mennään...

Tää on ollut taas ihan hirveä työpäivä, voi prkl, kohta olen varmaan jossain lataamossa. Ei vaiskaan, illalla taas hikoilemaan spinning-pumppiin, niin unohtuu duunip****t:)

Päivää täältäkin.

Kai sitä Tiitu aina sen varran on sairas että voi ottaa paranemistoivotukset vastaan. Ja onhan mulla tuo kilppari vaiva. Saas nähdä paraneeko se koskaan. :( Tänään pitäis mennä ostamaan lisää rohtoja, kun alkavat loppua.

Pitäis käydä myös ostamassa uusi kahvinkeitin. Aion ostaa sellaisen missä on termospullo samassa. Yks malli on tähtäimessä, mutta oli ainakin nettikaupassa loppu, joten toivottavasti ei myös kaupasta.

Eilen ryhdistäydyin ja kävin pitästä aikaa kunnon hikilenkillä. Koirat oli ihan ihmeissää matkavauhdista. Hämääntyivät niin, etteivät malttaneet kunnolla edes asioileen pysähtyä, reppanat. Tänään uusiks - tai sitten ei...

Viisi viinimarjapensasta pitäis kanssa kaivaa ylös maasta ja pari omenapuun taimea puolestaan istuttaa. Anteeksi vaan, mutta tosi ärsyttävää kun ihmiset kantaa urakalla tuliaisiksi kaikkia puskia. Ihan niin kuin omakotiasujille ei sais muita tuliaisia vidäkään. Me hukutaan noihin "ihaniin tuliaisiin". Seitsemän!!!! erilaista puskaa ollaan saatu tämän kesän aikana. Argh. No onneksi ne mun hoitotaidoilla yleensä kuolee yhtä nopeasti kun ovat meille tulleetkin.

Se on moro!

Sanelma, en millään muotoa tarkoittanut viitata mitenkään siihen, että olisit sairas tai edes niihin kilppariongelmiin, vaan ihan yksinkertaisesti muistin, että se olit sinä joka oli ollut saikulla viime viikolla flunssaisen olon takia, vaikka se olikin gissa. Onko tuntunut erilaiselta noiden rohtojen ja vyöhyketerapian myötä?

Huhhuh, ai porukka roudaa teille noita puskia ihan urakalla...Sähän voit sitten kostoksi tehdä sadosta jotain kitkerää kotiviiniä vastatuliaisiksi;) Onneks meillä on niin pieni pihapläntti (rivitalo), että kukaan ei kehtaa tuoda mitään taimia... Olen muutenkin sellainen, että haluan itse hankkia just sellaisia kasveja kuin itseä miellyttää ja mun mieleen on japanilainen / minimalistinen tyyli, joten en välttämättä hihku innosta mistään pelargonioista, joita yksi kaverini aina tyrkyttää.

Kai tästä vois lähteä taas kotia kohden, adios!

Iltaa! Hertalle mun piti sanoa jo aikaa sitten että niissä on sitten laatueroja niissä kissan pelleteissä!! Tuli huomattua..hitsiläinen kun en muista sitä merkkiä mitä me ekaks Stockalta ostettiin, se oli ihan huippua! Mutta yllätys, oli viimeksi loppu joten ostettiin toista ja se oli aivan kamalaa. Kivikovia pipanoita joihin ei imeydy sitten mikään. Mutta kerron sulle sen hyvän merkin kun saadaan uusi säkki!! Stockalla on kuitenkin 40 litran säkkejä sitä hyvää merkkiä mutta me autottomat kun ei saada sitä oikein millään roudattua kotiin :-)
Mites teidän kissa-arki muuten?
Meillä on kollit aivan innoissaan uudesta järjestyksestä, ylipäänsä innoissaan vaihtelusta !

Sanelma, hassua mutta mun ei tulis mieleenkään viedä omakotitaloasujille mitään puskia...kukkiakaan, sellaisia mitä laitetaan maahan, en veisi koska muiden makua on vaikea tietää. Siemeniä olen joskus vienyt jos tiedän että on kasvimaa, siis vihannesten ym. siemeniä. Ymmärrän että ärsyttää! Tiitun vinkki oli huippu :D

Huippuhauska tuo Aniliinin-näppis-juttu :))

Nyt feta-pinaatti-piirakan ääreen ja lasi viiniä...lääkkeeksi, tietysti, lääkkeeksi :))

Tapaamisesta muuten sen verran, että olisi ihanaa tavata porukalla, mutta tässä tilanteessa tuntisin itseni aivan totaalisen ulkopuoliseksi jos kaikki muut paikalletulijat ovat vauvallisia/vatsakkaita. Tykkään teistä kaikista hurjasti ja olisi ihanaa nähdä mutta sitten joskus kun tilanne on toinen :-) Toivottavasti pian...ja toivottavasti niitä tapaamisia järkätään monta!!

Oon istunut semmassa koko päivän, sama homma huomenna ja to.
Hino homma Tiitu, että metut toimivat! Mikä niissä on vaikuttava aines?
Keiju: Ei ehditty kokeilemaan niitä pellettejä, ehkä pidättäydytään kalliissa hiekassa. Kattimme on ihana! Tunkee nukkumaan meidän päiden väliin ja vielä silleen pituussuunnassa... Aristelee vielä jos meillä on vieraita, mutta tulee jossain vaiheessa iltaa kuitenkin steppailemaan olohuoneeseen ja haistelemaan uusia ihmisiä. Koko ajan saisi olla silittämässä ja paijaamassa, mutta syliin se ei tule. Kaippa sillä jotain traumoja on elämässä ollut.
ON: Clomit alkaa vissiin vaikuttaa. Vatsaa turvottaa ja kivistää välillä. Viime yönä oli hirveä kipukohtaus, kesti 15 min, tuskanhiki ja luulen että pökrään :(. Onko muilla c:n käyttäjillä ollut tuollaista? Keiju sanoi, että sulla oli turvotusta, koska alkoi? Mulla siis vasta kp 17-18. Toiveet on nollassa.
Oletteko pääkaupunkiseutulaiset menossa Rakkautta&Anarkiaa -leffafestareille? Me aiotaan muutamaan.
Öitä!

Oon aika puhki, en ehdi kommentoida kaikkii jutui.

Huomenta! Hyvin menee, eilen lähdin töistä kuudelta ja tänään olin jo klo 7 sorvin äärellä... Tänään lähden kyllä ajoissa eli kolmelta viimeistään;)

Hertta, mun käsittääkseni metujen vaikuttava aine on just se metformiini, lääkkeen nimi on Glyko-jotain, en muista tähän hätään. On diabeteslääke ja vaikuttaa aineenvaihduntaan. Tsemppiä noihin clomien sivuoireisiin, mulla ei niitä ollut, mutta eipä ne mulla toimineetkaan, joten toivottavasti hikoilut ja muut on hyvä merkki. Tuntuuko susta siis siltä, että ovis oli jo, vai olisiko tuo kipu voinut olla just oviksesta johtuvaa?

Mä olen tuon tapaamisen suhteen vähän samoilla linjoilla Keijun kanssa. Olisi tosi ihanaa nähdä kaikki, mutta ehkä sitä tuntisi itsensä kuitenkin vähän ulkopuoliseksi, kun me vieläkin tahkoovat ollaan kuitenkin jo vähemmistössä... Toisaalta taas olen sitä mieltä, että sinne vaan. Täytyy miettiä.

Jee, (työ)viikko on jo puolivälissä, mukavaa keskiviikkoa!

Raahauduin vasta nyt työmaalle ja väsyttää ihan suunnattomasti. Aamulla heräsin pirteenä jo puoli kuusi ja nyt ois valmis ottaamaan tirsat. Sain lekuriajan tänään kympiksi. Saas nähdä mitä siellä sanotaan. Noi "metut" on mulle ihan uusi juttu eli niilläkinkö saa aikaan myös oviksen? Mitä eroa niillä on comeihin?

Tuo tapaaminen kuulostais tosi kivalta. Tosin viikolla en pääse Helsinkiin päivällä, joku myöhäisempi ip aika voisi ehkä sopia paremmin tai sitten on otettava töistä vapaata ihan sitä varten. Mun mielestä ois ihan hauska nähdä sekä vauvattomat, vauvalliset ja masulliset tahkoojattaret.
Selailin vanhoja viestiketjujakin ja siellä oli Piritan kuvasta juttua... ja tunnustan, että niin utelias olin, että kävin lehden ostamassa :)