Tahdotko39veeN vielä?

  • Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Ensimmäinen viesti
39vee N
Minä alan herätellä, suukko kärkeen, pieni kielellä lipaisu, otan kiinni, liikutan kättä edestakaisin verkkaiseen tahtiin. Nyt otan suuhun pienen matkaa. Kielellä vähän terskaa kokeilen. Kokeile, kuinka märkä minä olen jo...
 
Mikael
....joo h...se alkaa kovettumaan....haluan sinun pillua kokeilla.....työnnän käden sinun kutsuvien jalkojen väliin....ja.......kyllä sinäkin olet jo kostunut varovasti kokeilen sormella syvemmältä....... Mitä sinä haluaisit.......
 
39vee N
Tänään haluaisin ratsastaa, menethän selällesi, minä vielä vähän aikaa imen ja herättelen ennen kuin otan sen sisääni. Pidä vähän rintojani hyvänä, jooko...

Sinulla alkaa kovettua mukavasti, mukava ottaa syvälle suuhun ja kohta saan varmaankin tämän sisääni.
 
Mikael
.makaan selälläni ja katson kuinka käsittelet suullasi kyrpääni....sinä otat sen ensin suuhusi kokonaan aaaah......ja sitten kielesi lipoo terskaani ...... Katsot suoraan minun silmiin ja hymyilet kun imaiset sen jälleen syvälle......nouset ja annat kyrvän jäädä huojumaan tulet ylleni hajareisin kasvot minuun päin.......pidän kalustani kiinni kun istut sen päälle....:aah ....mmh tunnen sinun pillun sykkivän ja ympäröi kyrpää...... Saan sinun rinnat käsiini ne ovat ......nyt käsissäni.... Aloita ratsastus.......
 
39vee N
Aloitan hitaasti, liikun vähän kiusoitellen, kumarrun puoleesi ja suutelen sinua, pikkuhiljaa kiihdytän tahtia. Tuntuu todella hyvältä, kun olet syvällä sisälläni. Taas välillä hidastan, en halua hosua, haluan pitkittää tätä nautintoa. Hierot rintojani, nipistelet vähän nänneistäni, kumarrun, että saat vähän kielelläsi lipoa nänninpäitä.
 
Mikael
Sinä alat hitaan ratsastuksen kyrvälläni, lantiosi nousee.... Ja laskee ottaen kalun aina syvemmälle...:väliin liikutat nopeammin ylös ja alas kyrvän vartta pitkin....sitten rauhoitut ja kumarrut eteen päin kielesi tulee suuhuni vaativasti....:eek:tan rinnat käsiini suukottelen vuorotellen nännejäsi...... Ne ovat isot ja kovat kuten Kyrpänikin..joka tahkoaa kuumassa pillussasi .....
 
39vee N
Pyöritän lantiotani, liikun ylös ja alas, kyrpäsi on kokonaan sisälläni ja se tuntuu taivaalliselta, tulen hulluksi kiimasta kun koskettelet rintojani ja imet nännejä, minulta alkaa tulla, mutta haluan jatkaa silti tätä ihanaa...ja jatkankin, liikun villisti, huohotan ja uikutan nautinnosta.
 
Mikael
Vauhtisi kiihtyy ja nopeammin pyörii lantiosi Kyrpä sisässä alat vaikeroida ja pillusta valuu spermaa jota Kyrpäni pumppaa sisääsi kovaa.......aah aah aah...tunnetko minulla tulee nyt ny yy t......saat melkein samaan aikaan ja luulen sinun saaneen tarpeeksi...:mutta ei.....saan kuitenkin nuolla ja imeä rinto jotka ovat melkein kasvoillani... Samalla kun liikut kalun vartta jälleen....ylös.... Ja .....
 

Yhteistyössä