Tahdon sairaalaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikkinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikkinainen

Vieras
Oon 36+5 raskaana. Raskaus on ollu fyysisesti tosi rankka ja alan oleen siinä pisteessä ettei jaksa enää. Selässä iskiästä ja muuta kipua, varsinkaan iltaisin en pysty käveleen lähes ollenkaan. Lapsi painaa tosi pahasti elimiä. Pystyasennossa käyn vessassa 15 min. välein. Lisäks insuliinihoitonen raskausdiabetes.

Kyllä tää pötkötellessä menis mutta kun pitää hoitaa parivuotiasta ja kotia. Lapsiraukka on tosi tylsistyny. Ulos on turha kuvitella mennä.

Mies on koko ajan töissä. Toinen mummu auttaa välillä, toista ei näy.

Pääseekö osastolle sisään yleisen huonokuntosuuden takia? Vähän hassu kysymys mutta kun kukaan ei tajua että mää en OIKEESTI jaksa enää.

Eli tosissani kysyn?

Ensimmäinen meni 10 päivää yli. Mieluummin otan taas sen käynnistyksen kun kidun viikon ylimäärästä kotona. Hyvä jos sen vois saada tällasellakin perusteella.

Kyllä se vaan on niin että tällä hetkellä makaisin mieluummin siä 3 viikkoo ku oisin täällä kotona kun kaikki liikkuminen sattuu ja liikuttava kuitenkin on lapsen takia.

Oksentamisella ei oo mitään tekemistä tän kans joten en ymmärrä kirjotustasi eka vieras.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis itse olen maannut siellä sairaalassa kuukauden raskausmyrkytyksessä. Oksentanut molemmista lapsista 9kk 24/7 niin en ymmärrä aloitusta. Sorry, ap.

minä en ymmärrä et miten sun oksennus liittyy tähän aloitukseen.. ai sullako vaan on ollu rankkaa ja muiden vaivat ei mitään.. häpee

En mäkään ymmärrä et miks sairaalaan. Mulla 42. rv menossa ja vaivoja ollut niin että sairaslomalla jo 3kk. Pissalle pitää mennä melkein samointein kun vessasta ulos pääsee, selkä on tulessa nytkin, lapsen pää tuntuu painavan niin että on kuin puukko ois jalkojen välissä, verenpaine on koholla ja sitä rataa. Sairaalaan en missään nimessä halua ennenkuin on pakko, mielellään siis vaan synnytys!

Musta kuulosti lähinnä, et ap tarviisit apua masennukseen etkä kipuihin? Oisko tosiaan jostakusta seuraa tai hoitoapua lapselle? ehkäpä neuvolassa kannattais puhua fiiliksistään?

No en kyllä oo masentunu, korkeintaan tylsistyny. Tänäänkin ois ollu muskari mutta mihkään en halua enää lähtee. Eilen kävin pakollisilla asioilla minkä päätteeks tirautin vähän ihan fyysisestä kivusta.

Ekasta olin viikon sairaalassa ja viihdyin ihan hyvin. Eikä kyse oo ees viihtymisestä vaan siitä etten jaksa enää fyysistä kipua. Työkykynen en ois määkään ollu kuukausiin. Iskiäs alko melkein ennen ku tiesin olevani raskaana. Eka raskaus oli helppo.

Toivottavasti ei mee sulla enää kauaa Lienetkö masentunut.

Yhteistyössä