R
rottaaa3
Vieras
Jo eilen kirjoitin että päälle 3vk vauva on tissillä vartin välein, ei nuku eikä tule tyytyväiseksi. lopulta annettiin 30ml lisämaitoa ja vauva nukahti. no heräsi sitten 3h päästä ja imetin. taas 3h päästä vauva heräsi, imetin n. tunnin ajan molemmista rinnoista ja vauva ei tullut tyytyväiseksi, vaan lopulta huusi aivan epätoivoisena täyttä kurkkua, siis rääkyi oikeasti aivan hädissään. Lähdin keittämään pulloa (en olisi uskonut että sitä tarvitaan joten ei ollut valmiina) ja vauva söi 40ml lisämaitoa. Nukahti taas. Aamulla imetin taas pari tuntia ja vauva itkeskeli tissillä mutta tällä kertaa rauhottui ilman lisämaitoa.
MIStÄ TÄMÄ JOHTUU? Olen lukenut tiheän imun kausista, mutta kun vauva karjuu aivan viimeistä päivää vaikka on imettänyt monta tuntia, niin mitä muuta voi tehdä kuin antaa lisämaitoa? mistä tämä johtuu, olen levännyt, syönyt ja juonut, en tupakoi tms. mikä voisi selittää maitomäärän vähentymistä.
minulta ei alun alkaenkaan tullut maitoa siten että sitä riittäisi esim. pakkaseen. olen kateellinen niille joilla maitoa tulee reilusti. en ymmärrä mikä tässä nyt mättää koska alku meni ihan hyvin. en vaan ymmärrä
MIStÄ TÄMÄ JOHTUU? Olen lukenut tiheän imun kausista, mutta kun vauva karjuu aivan viimeistä päivää vaikka on imettänyt monta tuntia, niin mitä muuta voi tehdä kuin antaa lisämaitoa? mistä tämä johtuu, olen levännyt, syönyt ja juonut, en tupakoi tms. mikä voisi selittää maitomäärän vähentymistä.
minulta ei alun alkaenkaan tullut maitoa siten että sitä riittäisi esim. pakkaseen. olen kateellinen niille joilla maitoa tulee reilusti. en ymmärrä mikä tässä nyt mättää koska alku meni ihan hyvin. en vaan ymmärrä