V
vieras
Vieras
odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:joskus lomaa pitänyt palstalta kakkasateen takia, mutta pois mua ei täältä saa![]()
olikos papanoita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.
Muut voivat aiheesta kuin aiheesta keskustella tällä "yleisellä" palstalla ?Vain Loka puhukoon raskaudestaan "odotuspuolella"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.
Muut voivat aiheesta kuin aiheesta keskustella tällä "yleisellä" palstalla ?Vain Loka puhukoon raskaudestaan "odotuspuolella"
![]()
jos ei kerran muuta puhuttavaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:joskus lomaa pitänyt palstalta kakkasateen takia, mutta pois mua ei täältä saa![]()
olikos papanoita?![]()
nyt ei tyhmä tajunnut..... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:joskus lomaa pitänyt palstalta kakkasateen takia, mutta pois mua ei täältä saa![]()
olikos papanoita?![]()
nyt ei tyhmä tajunnut..... :ashamed:
siis kun kakka voi olla papanankin muodossaesim. kanin papanoita
![]()