Tähän pinoon kaikki jotka ovat joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.

Muut voivat aiheesta kuin aiheesta keskustella tällä "yleisellä" palstalla ? :whistle: Vain Loka puhukoon raskaudestaan "odotuspuolella" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
odotus-puoli löytyy ja sieltä saat varmasti nopsaan vastauksia kysymyksiisi jotka koskevat vain raskautta.

Muut voivat aiheesta kuin aiheesta keskustella tällä "yleisellä" palstalla ? :whistle: Vain Loka puhukoon raskaudestaan "odotuspuolella" ;)

jos ei kerran muuta puhuttavaa ole.

En ehkä ilkeyden, vaan typeryyden. Siis rupes kyllästyttään se, että piti parista asiasta vääntää rautalangasta, eikä silti haluttu ymmärtää. ;) Ja se, että omaa mielipidettä toisen asiaa koskien puolustetaan ajattelematta oikeasti toisen kantilta.

Esim. kun kaksosia odotin ja mietin aborttia ja sittem adoptiota... Jos sanoin että mies ei halua vauvoja, huudeltiin että "se on sun kroppa, ei ole miehes asia päättää!" Ja kun tilanne muuttui; mies halusi ja minä en, huudeltiin että "eikö miehellä ole päätösvaltaa, sehän on niiden isä!" :laugh:

Eipäs ole kovin suuria kikkareita koskaan mulle sadellut, vaikka olen ollut täällä vuoden 2000 lopusta paria taukoa lukuunottamatta, joista toinen oli nettikatkos ja toista voisi kutsua vaikka kiinnostuksen puutteeksi. Mutta mä olenkin niin tylsä tyyppi, etten ihmettele, että saan olla kohtuullisen rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:

jos ei kerran muuta puhuttavaa ole.

Ihanko tosissasi itse etsit aina aihettasi koskevan osion ? :o Olet ihailtavan täydellinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
joskus lomaa pitänyt palstalta kakkasateen takia, mutta pois mua ei täältä saa :D

olikos papanoita? :D

nyt ei tyhmä tajunnut..... :ashamed:

siis kun kakka voi olla papanankin muodossa :D esim. kanin papanoita :whistle:

juujuu :D ei nyt tullut, ihan henk.koht syistä ollut nyt poissa... :D

kerran on ollu semmonen olo... meillä oli viime joulusta tulossa tiukka ja sit loppujen lopuksi puheet käänty siihen että mie elän isäni rahoilla ("rikas tyttörukka"), etten oo päiväkääntehny töitä ja kaikkea muuta paskaa... sillon tuli paha mieli

Kyllä mä oon kerran meinannu ottaa nokkiini, mutta sitten muistin, että suuri osa täällä palstailevista on mun luokituksella yksinkertaisesti vähä-älyisiä ihmisiä ja kun en semmoisten anna normaalielämässäkään vaikuttaa itseeni, miksi antaisin täälläkään. :D Välillä pistää oikein naurattamaan, kun huomaa, että joku saa elämäänsä sisällön vain ja ainoastaan täällä ilkeilystä.

Ja sitten täällä on monta sellaistakin, joiden kanssa tykkään jutella ja joiden jutuista tykkään. Mua ei muuten Loka ole kertaakaan sunkaan jutut haitannu mitenkään (ja jos en joskus jaksa jostain aiheesta lukea, mä oon just niin viisas, että osaan olla avaamatta sitä aloitusta :whistle: ), kirjottele pois siitä mistä tykkäät. Yhtäläinen oikeus sulla on kuin muillakin. Ja tämä Mitäs nyt -osio on vapaa-aiheinen. Jos kaikki tänne kirjotettu tiukkaan luokiteltais omille osioilleen, tätä ei tarvittaisi ollenkaan. :)

Terkkuja myös Neiti Nasulle, Aurinkokunnalle, HeiliKarjalastalle ja Scarletille ...teidän kanssa on myös ollu varsin mukavata (varmaan monen muunkin, mut en nyt muista nimimerkkejä... )

joo niin ontullut tännekkin kakkaa. en ole kato villin uhmiksen äiti,en vain osaa kasvattaa ja äitinä olen täysin hukassa yms. mutta koska se oli yhden ainoan ihmisen mielipide,ja tosiaan vaan mielipide niin jätin omaan arvoonsa sen:).

joo niin ontullut tännekkin kakkaa. en ole kato villin uhmiksen äiti,en vain osaa kasvattaa ja äitinä olen täysin hukassa yms. mutta koska se oli yhden ainoan ihmisen mielipide,ja tosiaan vaan mielipide niin jätin omaan arvoonsa sen:).

Yhteistyössä