Tähän pinoon kaikki jotka ovat joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
harkinneet palstalta poistumista toisten ilkeiden kommenttien vuoksi ? :D
Itse olen ollut täällä ööö, vuoden 2004 alusta ja oikeastaan nyt vasta ekaa kertaa saanu "kakkaa niskaani". Olen toki jo chatti-aikan joutunut puolustelemaan omia tuntemuksiani synnytykseen liittyen jne.

Mut nyt oon huomannu että tosi moni saa sontaa niskaansa, millon mistäkin syystä täällä, lähinnä harmailta vierailta... :/
Se on toki vähän ikävä homma sinänsä, koska muuten täällä viihtyy ja saa juttua aikaseksi aiheesta kuin aiheesta =) Sitte tulee joku ja pilaa tunnelman, mutta minkäs kateellisille, väsyneille, tai muuten vaan ilkeille ihmisille mahtaa.

Mutta siis joo. Minä pääsen nyt sitten hyppäämään tähän pinoon näillä perusteilla =) :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Joo ihmisistä on kyllä tullut tosi ilkeitä! Mutta vielä en hyppää tähän pinoon kun en ole ainakaan toistaiseksi meinannut häipyä...

Ei miustakaan näin helpolla pääse ;) Mutta siis mielessä on käynyt kyllä että miksi täällä pitää pyöriä kun ihmiset tosiaan osaa olla todella ilkeitä mitättömistäkin asioista. :/

Monta vuotta olen palstaillut jo ns wanhalla palstalla.Yks kerta on vieläkin mielessä, kun kerroin et on vietävä koira piikille ja kun syy ei palstalaisia miellyttänyt, niin mulle sanottiin et mun kuuluis saada se lopetuspiikki ja mut sais tappaa, niin lapsillammekin ois mukavampaa ilman mua.Täytyy myöntää, että tuo satutti lujaa, mutta eipäs siitä ketään bannattu, eikä ketjua lukittu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Monta vuotta olen palstaillut jo ns wanhalla palstalla.Yks kerta on vieläkin mielessä, kun kerroin et on vietävä koira piikille ja kun syy ei palstalaisia miellyttänyt, niin mulle sanottiin et mun kuuluis saada se lopetuspiikki ja mut sais tappaa, niin lapsillammekin ois mukavampaa ilman mua.Täytyy myöntää, että tuo satutti lujaa, mutta eipäs siitä ketään bannattu, eikä ketjua lukittu tms.

Just :o
Mie en vaan voi ymmärtää miks ihmiset tahallaan pahoittaa toisen mielen tai ilkeilee ?? Onko itsellä niin paha olla sitte vai ?
Kun miun mielestä kenenkään ei tarvitse niitä avauksia edes avata jos tuntuu ettei kirjoittaja tai aihe miellytä. Ei tarvii ilkeilemään tulla !!
Mutta tämä siis vaan minun mielipide. :ashamed:
Mie ite oon ihminen jolla on kehno itsetunto, ihan vaan sen takia että olen "pienikokonen". Tuntuu että ihmiset saa sanoa ja tehdä mitä haluavat koska olen pieni ja sitte kestänkin kaiken laista vaikka kuinka satuttais. :ashamed:

Onhan tuo joskus mielessä käynyt kun ajoittain täällä tulee vaan niin helvetin pahalle tuulelle tai sitten pahoittaa mielensä.
Kohdistui tekstit itseen tai johonkin muuhun.

Mua niin vituttaa ihmiest jotka ensimmäisenä aukovat turpaansa sen kummempaa asiosita tietämättä |O

Minä kerran pidin palstataukoa. Sillon pahoitin mieleni kun kerroin tänne lapseni saaneen lastenreuma diagnoosin, ja ketjussa haukuttiin ja nälvittiin että miksi mä vingun kun ei se siihen sairauteensa kuole..

Mä en ole kakkaa saanut niskaani koskaan, vaikka palstaillut olen ainakin vuodesta 2004.. Ennemminkin ongelmana on ollut se, että ei huomioida. Mutta kyllä tuota schaisea täällä kovasti paljon nykyään lentelee (vaikka siis ei mulle) ja välillä tulee palstailtua vähemmän, kun ei tuota jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kannata ihan joka asiaa täällä kertoa ja ottaa tosissaan.sillä siitä selviää.

Mie en tosiaan kaikkea edes kertois :ashamed: Mutta kieltämättä mistä tämä miun ärsytys nyt on lähtenyt liikkeelle on tää miun raskaus. Ja se että siitä teen avauksia ja puhun tuntuu joitakin haittaavan.
Onko ne sitten niitä jotka itsekin haluaisivat olla raskaana mutta mies on sitä mieltä ettei enää lapsia tehdä ? Vai mikä ihme jurppii.
Koska tosiaan, miun avauksia ei kenenkään ole pakko AVATA. Yleensä otsikosta jo saa kuvan siitä mista aion kertoa.
Raskauteen liittyvistä asioista olisi vaan kiva täällä haastella koska täällä nyt sattuu varmasti olemaan muitakin samassa tilassa olevia.

|O :ashamed:

Mä otan aina silleen et asiat ne riitelee.Mielipide eroja on ja saa ollakkin.

Itse olen syvällisesti asioita pohtiva aikuinen ja monet ei ymmärrä monestikkaan edes sanomaani mut siitä huolimatta ovat rääkkymässä mukana.
Mutta jos olen jostakin asiasta tiettyä mieltä niin en sitä muuta vain muiden mieliksi niinkuin moni näyttää tekevän,MIKSI?

Ilkeilijöitä en kommentoi sillä mielestäni jos ei ole muuta sanottavaa kuin ihan tahallaan vaan haukkua toista ilman mitään syytä niin se on alikehittyneisyyden piikkiin pistettävää.

Joo, ei minuakaan mielipide erot haittaa. Kenenkään ei tarvitse olla samaa mieltä minun kanssani. Mutta sellaset törkeydet ja ilkeydet vois välillä pitää mahassaan.
Miksi jotakin pitää syyttää omista valinnoistaan ? Miksi pitää nimitellä ? Ei aikuiset vaan käyttäydy niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
ei kannata ihan joka asiaa täällä kertoa ja ottaa tosissaan.sillä siitä selviää.

Mie en tosiaan kaikkea edes kertois :ashamed: Mutta kieltämättä mistä tämä miun ärsytys nyt on lähtenyt liikkeelle on tää miun raskaus. Ja se että siitä teen avauksia ja puhun tuntuu joitakin haittaavan.
Onko ne sitten niitä jotka itsekin haluaisivat olla raskaana mutta mies on sitä mieltä ettei enää lapsia tehdä ? Vai mikä ihme jurppii.
Koska tosiaan, miun avauksia ei kenenkään ole pakko AVATA. Yleensä otsikosta jo saa kuvan siitä mista aion kertoa.
Raskauteen liittyvistä asioista olisi vaan kiva täällä haastella koska täällä nyt sattuu varmasti olemaan muitakin samassa tilassa olevia.

tuolla on odotus puoli noita asioita varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:

tuolla on odotus puoli noita asioita varten.

En ole huomannut että täällä ei saisi aiheesta puhua ?
Täällähän ilmotetaan "saimme pojan" vaikka syntyneet osio on erikseen ?
Puhutaan seksistä ja seksileluista vaikka sekin osio on erikseen ?
Synnytyksistäkin puhutaan vaikka ihan synnytysosiokin löytyy ?
Ja lasten sairastelullekin on oma osionsa ja silti päivittäin joku kertoo miten kullan nuppu on flunssassa tai korvatulehduskierteessä ?
Onkohan matkustamisellekin oma osionsa ? Ruoalle ?
Kaikki eri-ikäluokillekin oma osionsa että eiköhän kaikki keskustella vai näillä osioilla niin pysyy tämä "mitäs nyt" osio tyhjänä ja hiljaisena ? ;)

En mä nyt lopettamista ole harkinnut, kun tää on vaan tätä "tietsikkaelämää", mutta noin muuten ottaa kyllä välillä päähän, kun mistään ei saisi sanoa poikkinaista sanaa, vaan aina pitäisi olla kaikkien kanssa samaa mieltä, ei saisi kehua itseään (siis jo on hyvä jossain asiassa tai onnistunut jossakin itselle tärkeässä jutussa) tai muuten tulee sontaa niskaan yms yms.

kyllä joskus mietin, kun minua syytettiin "laiskaksi lehmäksi", kun isä auttaa öisin lapsenhoidossa, vaikka oleskelen laiskana kolmen lapsen kotiäitinä.... t. kilttiluontoinen vieras

Yhteistyössä